تبلیغات

تبلیغات

تاریخ انتشار ویندوز 11 | نسخه عمومی | چرا احتمالا ماه اکتبر؟

تاریخ-انتشار-ویندوز-11—نسخه-عمومی—چرا-احتمالا-ماه-اکتبر؟

مدتهاست که زمزمه انتشار ویندوز 11 بر سر زبان ها افتاده و در مورد ویژگی های احتمالی ویندوز 11 بحث می‌شود اما متاسفانه شرکت مایکروسافت هنوز به طور رسمی به تاریخ انتشار ویندوز 11 اشاره ای نکرده است.

اما نشانه ها و دلایل مختلفی وجود دارد که می‌شود از آنها اینطور برداشت کرد که تاریخ انتشار ویندوز 11 ، احتمالا در اکتبر 2021 باشد. برای بررسی بیشتر با ما همراه باشید.

دلایل مختلفی وجود دارد که نشان می دهد تاریخ انتشار ویندوز 11 می تواند 20 اکتبر 2021 (اواخر مهر 1400) باشد.

چرا؟ تصاویر صفحه تیزر ویندوز 11 مایکروسافت تاریخ و زمان دقیق – 20/10/21 11.11 صبح – مصادف با 28 مهر 1400 را در نوار وظیفه منتشر شده از ویندوز 11 نشان می دهد.

تاریخ انتشار ویندوز 11 | نسخه عمومی | چرا احتمالا ماه اکتبر؟ تصویر

عرضه عمومی ویندوز 11 در 20 اکتبر ؟

زمان و تاریخ موجود در نوار وظیفه‌ی تصاویر منتشر شده از ویندوز 11 ، تنها دلیلی نیست که می توان انتظار داشت به روزرسانی رایگان ویندوز 11 در اکتبر 2021 (مهر 1400) اتفاق بیافتد. بسیاری از خرده فروشان ، از جمله خرده فروش معروف، Walmart ، در توضیحات رایانه های شخصی ویندوز، شروع به ذکر این نکته کرده اند که این محصولات برای ارتقا رایگان در ماه اکتبر در دسترس خواهند بود!

علاوه بر این نکات ، یک پیام پاپ آپ از طرف تیم ها هنگام رویداد انتشار ویندوز 11 ذکر کرده بود که آنها “نمی توانند تا ماه اکتبر صبر کنند.” بنابراین وقتی همراه با تاریخ 20 اکتبر در تصاویر خوانده می شود ، می توان تا حدودی اطمینان داشت برنامه های مایکروسافت برای انتشار در ماه اکتبر چیده شده اند. اما گویا مایکروسافت هنوز دوست دارد حدس و گمان ها ادامه پیدا کنند!

با همه وجود ، این احتمال نیز وجود دارد که این شرکت فرایند بروز رسانی را به تدریج ارائه دهد.

در این صورت ، برخی از کاربران ممکن است اواخر ماه اکتبر این به روزرسانی را دریافت کنند. این در حالیست که دیگران ممکن است تا نوامبر یا دسامبر (آبان تا دی ماه) موفق به آپدیت نشوند.

مایکروسافت توضیح داده که آپدیت ویندوز 11 برای اکثر دستگاه ها قابل انجام است. با توجه به همین موضوع ، پیش بینی می‌شود انتشار تدریجی (که در بالا اشاره شد) و شاید بر اساس منطقه در پیش گرفته شود.

همچنین از طرف شرکت ارائه دهنده ویندوز 11 ، توضیح داده شد که ویندوز 11 برای دستگاه هایی که از قبل ویندوز 10 را اجرام می‌کنند، در دسترس خواهد بود.

همچنین بخوانید  WWDC 2019 ؛ اپل سیستم عامل iPadOS را برای آیپد عرضه کرد

 

کسانی که نمی خواهند تا ماه اکتبر صبر کنند ممکن است نسخه Windows Insider Preview را از وب سایت رسمی بارگیری کنند. با این حال ، این نسخه ممکن است در برخی موارد منتشر شده ناقص و دارای باگ در قسمت های مختلف باشد. از این رو ما آن را توصیه نمی‌کنیم.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *