تبلیغات

تبلیغات

افزایش فالوور تیک تاک – چگونه فالوورهای تیک تاک را بیشتر کنیم؟

Get-followers-on-TikTok

افزایش فالوور تیک تاک ؟ تیک تاک یک برنامه ساخت چین است که در سال 2017 توسط شرکت ByteDance راه اندازی شد. به طور خلاصه ، تیک تاک برنامه ای است که توسط آن کاربران می توانند فیلم های کوتاه را بصورت آنلاین (با مدت زمان 15 تا 60 ثانیه) به اشتراک بگذارند.

به نظر می رسد برای یک فیلم کوتاه است ، اینطور نیست؟ اما علاقه مند خواهید بود بدانید که کاربران تیک تاک رکورد جهانی را برای تماشای فیلم های آنلاین شکسته اند ، تعداد زیادی دنبال کننده کسب کرده اند و بسیار مشهور شده اند.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید یک حساب کاربری محبوب ایجاد کنید و فالوورهای تیک تاک شما بیشتر شوند ، همچنین پیشنهادی می کنم مقاله ساخت اکانت تیک تاک را مشاهده کنید.

  1. راه های افزایش فالوور تیک تاک

    برای بیشتر کردن فالوورهای تیک تاک خود باید از عکس و اسم درستی استفاده کنید ، فعال باشید و به صورت منظم ویدئو بزارید ، از هشتگ و سبک خواصی برای ویدئوهای خود استفاده کنید، همچنین ویدئوهای خنندار لب خوانی بیشتر انتشار دهید.

  2. نکات افزایش فالوور تیک تاک

    نکاتی را باید برای افزایش فالور تیک تاک خود در نظر بگیرید: حداکثر روی 1 الی 3 ویدئو ، و سعی کنید در زمان بندی های مناسب انشتار دهید ، همچنین از ویدئوهای بقیه کپی برداری نکنید و تلاش کنید ویدئوهای جذاب جدید بسازید تا شاهد بیشتر شدن فالوورهای اکانت تیک تاک خود شوید.

آیا می خواهید در تیک تاک فالوور بیشتری داشته باشید؟ پروفایل مشهور بسازید

خیلی ساده است. تصور کنید که فقط 60 ثانیه برای ایجاد یک فیلم دارید. در این مدت کوتاه ، شما باید خیلی عالی به نظر برسید و همه ، منتظر بمانند تا فیلم های بیشتری از شما را مشاهده کنند. یکی از مهمترین عواملی که می تواند باعث بیشتر شدن فالوور در تیک تاک شود ، ایجاد پروفایل چشم نواز است.

مطمئناً ، شما انتظار ندارید که یک پروفایل خسته کننده ، یک عکس قدیمی و یک نام کاربری با تعداد زیاد کلمات احمقانه که بتواند حساب شما را محبوب کند ، نه؟ پس پروفایل اکانت خود را بهبود دهید.

آیا باید در تیک تاک فالوور کسب کنید؟ عکس پروفایل و نام عالی را امتحان کنید

همیشه در هر برنامه اجتماعی یک عکس با کیفیت بالا برای پروفایل خود انتخاب کنید. اگر دوست عکاس دارید ، از او بخواهید که عکس های منحصر به فردی از شما بگیرد ، عکس هایی که گاهی اوقات هرگز در زندگی شما گرفته نمی شوند 🙂 .

به یاد داشته باشید که عکس پروفایل شما کمی از شخصیت شما را نشان می دهد ، بنابراین فضای اضافی را وارد نکنید ( مانند دیوارها یا درها) در عکس پروفایل شما. عکسی را با ویرایش های خوب انتخاب کنید (از عکس های شخصی یا خصوصی خود استفاده نکنید).

اگر دوست عکاس ندارید که از شما عکس بگیرد ، مطمئن شوید که تصاویر شما دارای کنتراست و کیفیت بالایی است. یه لبخند زرق و برق دار سعی کنید یک نام کاربری قابل توجه ایجاد کنید.

کاربران توییتر طرفدار این هستند! یک نام کاربری طولانی و کسل کننده به شدت فراموش می شود. اگر حساب رسانه های اجتماعی دیگری دارید ، سعی کنید از این نام کاربری برای همه آنها استفاده کنید. فراموش نکنید که یک پروفایل جذاب در ایجاد اولین تصور خوب بسیار مهم است.

بیشتر بدانید:

چگونه اکانت تیک تاک را امن کنیم؟

اگر قصد افزایش فالوور تیک تاک دارید ، بیش از حد فعال باشید

اگر می خواهید فالوور بیشتری در تیک تاک داشته باشید ، باید در حساب اجتماعی خود حضور بسیار فعال داشته باشید. بسیاری از تأثیر گذاران و افراد مشهور در تیک تاک وجود دارند که باید با آنها رقابت کنید. فعال بودن در یک حساب تیک تاک به معنای ایجاد و ارسال فیلم نیست.

ایده پیروی یا عدم باز کردن حساب ممکن است غیر اخلاقی به نظر برسد ، اما به طور یکسان در اینستاگرام ، در تیک تاک نیز کار می کند. شما باید سعی کنید کاربرانی را که در مورد پست های تأثیرگذار یا محتوای به خصوصی که دوست دارند ، جلب کنید. آنها را دنبال کنید و در مورد پست خود نظر دهید. اگر این کار را تکرار کنید ، بدون شاهد افزایش فالور در تیک تاک خواهید شد.

به طور منظم پست بزارید تا فالوور های تیک تاک شما بیشتر شوند

به طور منظم پست بزارید تا فالوور های تیک تاک شما بیشتر شوند

اگر می خواهید در تیک تاک فالوور بیشتری داشته باشید، باید مرتباً پست بزارید . همچنان روی مباحث اصلی که برای تولید محتوا برنامه ریزی کرده اید متمرکز شوید و سعی نکنید خیلی زیاد در ویدیوهای خود وقت هدر دهید. سعی کنید روزانه 1 تا 3 پست ارسال کنید.

برخی از کاربران معتقدند اگر بیش از 3 فیلم در روز ارسال کنید ، برنامه ممکن است حساب شما را به عنوان فیلم های اسپم در نظر بگیرد.

تیک تاک رکورد استفاده روزانه از رسانه های اجتماعی را شکسته است که به طور متوسط 7 بار در روز است. این رکورد بالاتر از اینستاگرام و فیس بوک است. شما باید شبکه خود را گسترده کنید. کافی نیست یکبار در روز حساب خود را بررسی کنید و همچنین انتظار دارید که تعداد بیشتری فالوور داشته باشید. اگر واقعاً می خواهید یک حساب تیک تاک محبوب داشته باشید ، باید وقت خود را اختصاص دهید و بر فعالیت های روزانه آن متمرکز شوید.

بعضی اوقات باید مورد توجه واقع شوید

تیک تاک یک ویژگی بسیار جذاب دارد که باعث می شود تا برای اولین بار از کاربران خود کمی راحت تر استفاده شود. فقط باید یاد بگیرید که چگونه کار می کند. Duet یک ویژگی در تیک تاک است که به کاربران امکان می دهد دو فیلم را همزمان ارسال کنند.

حال ، چگونه می توانید از این موارد به نفع خود استفاده کنید؟ به عنوان مثال ، می توانید ویدیوی تأثیرگذار محبوب را انتخاب کرده و یک موضوع داغ از محتوا تهیه کنید. سپس می توانید ویدیوی خود را در کنار آن با استفاده از Duet ارسال کنید. این به فالورهای شما اجازه می دهد هر دو فیلم را همزمان تماشا کنند.

این به نوبه خود باعث می شود که نام شما در کنار نام ویدئو تیک تاک ظاهر شود و در نهایت شما فالوور بیشتری کسب کنید. با این حال ، شما ممکن است انتظار داشته باشید که برخی واکنش های مسخره و توهین آمیز را دریافت کنید. باید به خاطر داشته باشید که این یکی از جنبه های مشترک و اجتناب ناپذیر رسانه های اجتماعی است. براساس آمار ، نوجوانان زیر 18 سال بیش از 40 درصد از کاربران تیک تاک را تشکیل می دهند.

پیشنهادی:

نحوه دیلیت اکانت تیک تاک

سبک خاصی را برای فیلم های خود انتخاب کنید تا شاهد افزایش فالوور تیک تاک شوید

اگر این اولین تجربه شما در تیک تاک است ، پس برای ارسال اولین فیلم خود باید بسیار هیجان زده باشید. موسیقی در همه جا وجود دارد و مشغول ایجاد ویدئو خنده دار ، تحریک آمیز یا تاثیرگذار هستید. ممکن است دوست دارید قالب های ویدئویی کاربران دیگر را کپی کنید.

اما یک ثانیه صبر کنید! این کار به شدت اشتباه است . بر روی قالب ویدئویی خود یا مارک خاص موسیقی خود (مانند پاپ ، جاز ، هیپ پاپ و غیره) تمرکز کنید. تمرکز برای یافتن استعدادهای شخصی شما منجر به جذب فالوور تیک تاک شما خواهد شد.

در حقیقت ، فالوورهای شما براساس علایق شخصی شما حساب شما را دنبال می کنند. بنابراین ، اگر سبک خاصی برای موسیقی خود داشته باشید ، مخاطبان شما می توانند بیشتر جذب شما شوند.

برای بیشتر کردن فالوور های تیک تاک، به عقاید دیگران احترام بگذارید

کپی و سرقت ایده های افراد دیگر نه یک ترفند جدید است و نه به مهارت خاصی احتیاج دارد. افراد جوان در تیک تاک بیشتر از سایر گروه های سنی از محتوای کپی شده ناراحت هستند. علاوه بر این ، این پلت فرم به اندازه کافی بزرگ است که بتوانید ایده های منحصر به فرد خود را ایجاد کنید.

اگر حرف جدیدی برای گفتن دارید ، فیلمهای منحصر به فردی ایجاد کنید. مطمئناً این امر باعث می شود که شما فالوور بیشتری در تیک تاک کسب کنید ، نه تنها در تیک تاک ، بلکه در تمام شبکه های اجتماعی. فقط دقت کنید که ویدئوهایی جذاب بسازید تا در بهبود حساب شما کمک کند. فیلم های با کیفیت بالا ، بینندگان بیشتری را به خود اختصاص می دهند و ممکن است فالوور بیشتری در تیک تاک کسب کنید.

 در چالش ها و پیشنهادهای تیک تاک فعال باشید

تیک تاک هر هفته یک چالش ایجاد می کند و اعلام می کند که کاربران باید ویدئویی با سبک خاصی از موسیقی و موضوع خاص ایجاد کنند. هرچه ویدیوی شما جذاب تر باشد ، بیننده بیشتر می شود. همیشه به خاطر داشته باشید که از مسیرهای پیشنهادی تیک تاک استفاده کنید تا روند خود را ادامه دهید.

اگر ویدئویی را طبق الگوریتم های تیک تاک ایجاد کنید ، در بخش “For you” تیک تاک قرار می گیرد. این بخش تا حدودی مانند قسمت “اکسپلور” در اینستاگرام است و به شما کمک می کند تا بیننده بیشتری داشته باشید. اگر می خواهید حضور فعال در بخش “For you” داشته باشید ، باید روزانه فیلم بسازید و مرتباً به نظرات پاسخ دهید.

ویدئوهای خنده دار لب خوانی می تواند به بالابردن فالوور در تیک تاک کمک کند

سعی کنید ویدئوهای لب خوانی ایجاد کنید. فیلم های لب خوانی از آهنگ های محبوب ، محبوب ترین ویدئوهای تیک تاک هستند. می توانید 6 تا 15 ثانیه از یک آهنگ موسیقی مرسوم ، مد روز یا آهنگ مورد علاقه خود را به خاطر بسپارید و سعی کنید آن را به صورت خنده دار یا جذاب لب خوانی کنید.

با ایجاد این فیلم ها مطمئناً فالوور بیشتری جذب خواهید کرد. شاید باور کردن سخت باشد ، اما گاهی اوقات فیلم ها و کلیپ های ویدیویی خنده دار لب خوانی یا دابسمش از فیلم های اصلی محبوب تر هستند. بنابراین می بینید که راه های بیشتر کردن فالوور در تیک تاک کار سختی نیست. شما فقط باید نکات را یاد بگیرید و آنهارا انجام دهید.

از هشتگ ها برای افزایش فالوور تیک تاک استفاده کنید

از هشتگ ها برای افزایش فالوور تیک تاک استفاده کنید

پیدا کردن هشتگ های مناسب برای ارتباط با مخاطب هدفمند شما مهم است و باعث می شود در تیک تاک فالوور بیشتری کسب کنید. از کجا بفهمیم که کدام هشتگ بهت است ؟ حساب های فعال را در اینستاگرام و توییتر دنبال کنید و محتوای آنها را ببینید.

هشتگ های پست های آنها برای فیلم های شخصی شما در تیک تاک بسیار مفید است. کسب فالوورهای بیشتر در تیک تاک به میزان فعالیت شما بستگی دارد. شما همیشه می توانید به دنبال موضوعات داغ هفتگی در تیک تاک باشید و محتوای خود را بر اساس آنها ایجاد کنید.

هشتگ های محتوای مهم هفته ها یا حتی ماه ها توسط کاربران جستجو می شوند. اگر باهوش هستید و محتوای خوبی ایجاد می کنید ، می توانید مخاطبان خود را بیشتر کنید. بینندگان فقط باید محتوای شما را از هشتگ های پیشنهادی یا مرسوم ، مشاهده کنند. اگر آنها احساس کنند که حساب شما ارزش دیدن موارد بیشتری را دارد ، شما را فالوو یا دنبال می کنند.

ویدئوهای جدید و جذاب در تیک تاک انتشار دهید

آیا شما زیبا ، خنده دار یا شیطانی هستید؟ همه این خصوصیات شخصیتی می تواند به شما در افزایش فالوور تیک تاک کمک کند . اما گاهی اوقات کاربران مشتاقانه منتظرند تا تعداد بیشتری از دوستان خنده دار ، زیبا و شیطنت شما را در فیلم های شما مشاهده کنند.

بنابراین ، چرا یک فیلم مشترک ایجاد نمی کنید تا بیننده بیشتری را جذب کنید؟ علاوه بر این ، فالوورهای دوستان شما ویدئوی شما را نیز مشاهده می کنند و احتمال گرفتن فالوور بیشتر را دو برابر می کنند.

همچنین بخوانید  چگونه مدل مادربرد رایانه خود را در ویندوز مشاهده کنیم؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *