تبلیغات

تبلیغات

چگونه اکانت تیک تاک را امن کنیم ؟ افزایش امنیت اکانت تیک تاک

Secure-Your-TikTok-Account

می خواهید اکانت تیک تاک خود را امن کنید اما نمی دانید چگونه امنیت تیک تاک را افزایش دهید ؟ نگران نباشید در ادامه با افزایش امنیت اکانت تیک تاک آشنا خواهید شد .

متأسفانه ، تیک تاک هنوز از ویژگی های امنیتی برتر مانند تأیید هویت دو عاملی استفاده نمی کند. خوشبختانه ، شما هنوز می توانید با اضافه کردن یک کد تأیید صحت و تغییر چند تنظیم کلید ، حساب تیک تاک را ایمن تر کنید.

نحوه بالابردن امنیت اکانت تیک تاک

برای افزایش امنیت تیک تاک ابتدا برنامه تک تاک در دستگاه آیفون یا آندروید خود اجرا کنید و سپس تب من “Me” را در سمت راست پایین باز کنید. در مرحله بعدی ، برای باز کردن منوی تنظیمات ، روی آیکون ” سه نقطه عمودی ” ضربه بزنید و سپس روی گزینه “Manage My Account” ضربه بزنید .

نحوه بالابردن امنیت اکانت تیک تاک

شماره تلفن و آدرس ایمیل خود را اینجا اضافه کنید. پس از افزودن این اطلاعات ، تیک تاک هر زمان که سعی کنید با استفاده از شماره تلفن خود وارد شوید ، به طور خودکار کد تأیید را برای شما ارسال می کند.

شما هنوز هم می توانید به طور معمول با نام کاربری و رمز ورود خود وارد شوید ، اما ورود به جای شماره تلفن و کد تأیید به جای آن ممکن است یک جایگزین آسان تر از به خاطر آوردن رمزعبور پیچیده و ایمن باشد ، در صورتی که رمز حساب تیک تاک خود را فراموش کرده اید مقاله بازیابی رمز اکانت تیک تاک را مشاهده کنید .

افزایش امنیت تیک تاک با جلوگیری از ذخیره شدن اطلاعات ورود

تیک تاک بطور خودکار نام کاربری و رمزعبور شما را ذخیره می کند. اگر دیگران از تلفن شما استفاده می کنند ، می توانید امنیت خود را با گفتن تیک تاک افزایش دهید تا همیشه بدون ورود به حساب کاربری خود ، راه اندازی کنید.

افزایش امنیت تیک تاک با جلوگیری از ذخیره شدن اطلاعات ورود

برای فعال کردن این تنظیم ، بر روی برگه من “Me” در پایین سمت راست صفحه اصلی وارد شوید و به آن ضربه بزنید. گزینه ” سه نقطه عمودی “را در بالا و راست انتخاب کرده و روی گزینه مدیریت حساب من “Manage my Account” ضربه بزنید.

گزینه ذخیره اطلاعات ورود “Save Login Info” را غیرفعال کنید. برخی از دستگاه های اندروید ، آیفون یا آیپد هنوز ممکن است سعی کنند رمز ورود خود را در آن دستگاه ذخیره کنند .

از کجا بفهمیم چه کسی از حساب تیک تاک استفاده می کند

اگر به کسی مشکوک هستید که وارد اکانت تیک تاک شما شده است و استفاده می کند ، می توانید ببینید کدام سیستم ها ، تلفن های هوشمند یا تبلت ها به حساب شما دسترسی پیدا کرده اند.

همچنین بخوانید  چگونه یک پسورد قوی انتخاب کنیم که خاطرمون بمونه؟

از صفحه اصلی برنامه ، به بخش “Me” بروید و سپس گزینه ” سه نقطه عمودی ” را انتخاب کنید روی گزینه مدیریت حساب من “Manage My Account” کلیک کنید و در پنجره باز شده به بخش امنیت “Security” ضربه بزنید. هشدارها یا هشدارهای امنیتی اضافی در این صفحه نمایش داده می شود.

گزینه دستگاه های خود “Your Devices” را انتخاب کنید تا همه دستگاه های وارد شده به اکانت تیک تاک خود را بررسی کنید.

از کجا بفهمیم چه کسی از حساب تیک تاک استفاده می کند

تیک تاک برای اشتراک گذاری است ، بنابراین امنیت تیک تاک به اندازه برنامه هایی که اطلاعات خصوصی بیشتری را ذخیره می کنند ، محکم نیست. در حالی که ممکن است در آینده تغییر کند ، این تنظیمات می تواند به افزایش امنیت اکانت تیک تاک شما کمک کند تا هر کسی سعی نکند به اکانت شما دسترسی پیدا کند .

همچنین پیشنهاد می کنیم برای افزایش امنیت اکانت تیک تاک خود ، مقاله خصوصی کردن اکانت تیک را مشاهده کنید .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *