چگونه از ساند کلاود آهنگ دانلود کنیم ؟آموزش دانلود اهنگ از ساند کلاد

می خواهید از ساند کلاد آهنگ دانلود کنید اما نمی دانید چطور از ساند کلا آهنگ دانلود کنید ؟ نگران نباشید در ادامه نحوه دانلود اهنگ از ساند کلاد آورد شده است .

ساند کلاد یکی از بزرگترین سایتهای پخش کننده موسیقی در جهان است ، اما اگر آهنگی را پیدا کردید که به خصوص دوست دارید ، دانلود آن همیشه ساده نیست . اگر خواننده تصمیم گرفته است آهنگ را برای دانلود در دسترس قرار دهد ، به طور معمول لینک ” دانلود رایگان ” درست بالای جعبه نظر را مشاهده خواهید کرد ، و میتوانید از ساند کلاد اهنگ دانلود کنید با تک تیپ همراه باشید .

با این وجود محدودیت هایی وجود دارد و بسته به میزان عضویت این هنرمند ، آهنگ ها فقط می توانند بارها و بارها دانلود شوند . کاربران رایگان دارای محدودیت دانلود 100 بار در هر آهنگ هستند ، کاربران حرفه ای 1000 و کاربران Pro Unlimited دانلود نامحدود برای آهنگ های خود دارند. بنابراین ، حتی اگر آنها می خواهند کار خود را در دسترس قرار دهند ، اگر به این محدودیت بر بخورند ، امکان پذیر نخواهد بود.

قبل از دانلود آهنگ از ساند کلاد، در نظر داشته باشید که بسیاری از هنرمندان از این بستر برای کسب درآمد کار خود استفاده می کنند و برای بخشی از درآمد خود به آن اعتماد می کنند. اگر هنرمند از این کار خوشحال است ، آهنگ های ساند کلاود را دانلود کنید و هرگز آهنگ های دانلود شده را بدون اجازه توزیع نکنید .

آموزش دانلود اهنگ از ساند کلاد (SoundCloud)

یکی از بهترین دانلود کننده های رایگان آهنگ از ساند کلاد ، ابزار KlickAud است. این ابزار آنلاین به شما امکان می دهد موسیقی را با فرمت MP3 دانلود کنید ، و اغلب با ویژگی های جدید به روز می شوید . اگر این ابزار مشکل داشت می توانید ، از سایت Soundcloud Downloader Online به صورت آنلاین اهنگ مورد نظر را از ساند کلاد دانلود کنید .

استفاده از KickAud بسیار آسان تر است و آهنگ دانلود شده شامل آلبوم است که در پخش کننده رسانه شما ظاهر می شود. در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است:

  • URL یا آدرس اهنگ انتخابی خود را از SoundCloud کپی کنید .
  • آن را درون کادر URL در KickAud یا سایت قرار دهید .
  • بر روی دانلود “Download” کلیک کنید و چند ثانیه صبر کنید تا پردازش کامل شود .
  • سپس بر روی ” Download the Song ” کلیک کنید .

تبدیل فرمت اهنگ های دانلود شده از ساند کلاد

MP3 یک فرمت همه کاره است ، اما اگر برای نیازهای شما مناسب نیست ، می توانید به راحتی آهنگ های بارگیری شده خود را با استفاده از نرم افزار Any Video Converter Free به یک نوع فایل دیگر تبدیل کنید. با وجود نام آن ، این نرم افزار رایگان فایل های صوتی را به خوبی و همچنین فیلم ها مدیریت می کند ، و تقریباً از هر نوع فایل اصلی پشتیبانی می کند. آموزش استفاده از برنامه در ادامه آمده است :

یک یا چند فایل MP3 را در پنجره اصلی AVC Free بکشید .
یک فرمت خروجی را با استفاده از منوی کشویی انتخاب کنید .
مقصد را در قسمت تنظیمات اصلی ” Basic settings ” در پایین سمت راست انتخاب کنید.
روی گزینه ” Convert now ” کلیک کنید .