تبلیغات

تبلیغات

GG یعنی چی ؟ و چرا گیمر ها از کلمه gg استفاده می کنند ؟

What-Does-GG-Mean

اگر زیاد اهل بازی های آنلاین نیستید ، ممکن است برای اولین بار در رسانه های اجتماعی یا از دوستان دوست گیمر عبارت “GG” را شنیده باشید . اما این کلمه gg به چه معنی است و چرا از آن استفاده می کنند ، با تک تیپ همراه باشید .

GG یعنی “Good Game” یا “بازی خوب”

GG یعنی "Good Game" یا "بازی خوب"

GG به معنی “good game” است . در بازی های رقابتی چند نفره ، از کلمه GG به عنوان علامت استفاده می شود و تصدیق می کند که هنگام بازی با حریفان خود زیاد وقت برای تلف کردن از دست ندهید . برای بسیاری از گیمر ها ، این کار معمولی است که در پایان هر مسابقه کلمه GG را در چت تایپ می کنند . شبیه به یک دست دادن در پایان یک رویداد ورزشی است .

عمل گفتن GG از اواخر دهه 90 تا اوایل 2000 میلادی شروع شد . از آنجا که بازی های رقابتی آنلاین چند نفره مانند کالاف دیوتی موبایل ، بازی فورتنایت محبوبیت خود را به دست آوردند ، زبان اینترنت نیز شکل گرفت. گفتن GG به حریفان خود در پایان بازی بخشی از آداب و معیار مناسب در این بازی ها شد .

با این حال ، همیشه از GG مثبت استفاده نمی شود. استفاده از GG قبل از اتمام بازی “رفتار بد” در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال ، ارسال پیام GG قبل از پیروزی در مسابقه ، احساس اطمینان بیش از حد نسبت به نتیجه بازی خواهید داشت . به خصوص شرم آور است که اگر در آخر بازی بازنده باشید . از تایپ کردن در GG قبل از پایان مسابقه خودداری کنید.

GGWP و عبارات دیگر

چندین عبارت دیگر مانند GG وجود دارد که قابل استفاده است . معمولاً عبارت GGWP را هم استفاده می کنند که به معنی ” بازی خوب بود ، خوب بازی کردید” یا ” good game, well played ” گفته می شود که حریف در طول مسابقه کار خوبی انجام داده است ، به خصوص اگر آنها بتوانند بازی را برنده شوند . این برخلاف عبارت GLHF است ، به معنای “موفق باشید ، و لذت ببرید” یا ” good luck, have fun ” ، که در ابتدای مسابقه گفته می شود.

یکی دیگر از کلمات مشابه GGZ کلمه GGEZ است که به معنای “بازی خوب و آسانی بود” یا ” good game, easy ” . با این حال ، این رفتار بد محسوب می شود.

GGEZ بیشتر توسط تیم برنده یا تیم بازنده به طعنه استفاده می شود. هنگامی که توسط تیم برنده استفاده می شود ، به طور کلی در پایان یک مسابقه طولانی و دشوار است که می توانست به هر شکلی پیش برود. هنگامی که از طرف بازنده استفاده می شود ، معمولاً بعد از یک بازی شکست خورده به صورت غیرمستقیم از برندگان تعریف می کند.

همچنین بخوانید  10 روش تصمیم گیری برای اینکه کدام بازی را خریداری کنیم؟

استفاده از GG در زندگی واقعی

استفاده از GG در زندگی واقعی

GG و بسیاری از کلمات اختصاری محبوب اینترنتی ، در استفاده واقعی از زندگی نیز گذر کرده است . این کلمات در مکالمات خارج از بازی های ویدیویی بسیار استفاده می شود . اگر شما و یک دوست در یک مسابقه ورزشی شرط بندی کنید یا بازی دوستانه بسکتبال یک بر یک را انجام دهید ، می توانید کلمه GG را بعداً بگویید .

هم GGEZ و هم GGWP در زمینه های غیر رقابتی نیز قابل استفاده هستند. اگر چیزی ساده تر از حد انتظار باشد ، مانند اگر شما تست را بدون مطالعه برای آن انجام دهید ، می توانید GGEZ بگویید .

نحوه استفاده از GG

اگر یک بازی آنلاین انجام می دهید ، گفتن GG یک راه مؤدبانه و آسان برای به اتمام رساندن بازی با یادداشت خوب است . شما همچنین می توانید از طریق روش های گوناگون از آن در زندگی واقعی استفاده کنید.

در اینجا چند روش مناسب برای استفاده از GG آورده شده است:

  • هر مسابقه ای : GG
  • آرزوی موفقیت برای کسی : GLHF

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *