تبلیغات

تبلیغات

عینک اپل : تاریخ عرضه ، بررسی و مشخصات عینک اپل

Apple-AR-Glasses

عینک اپل در حال عرضه شدن است. این شایعه در حال تبدیل شدن به واقعیت پر سر و صدا است که در نیمه اول سال 2020 انتظار عینک AR اپل را داریم. Metaio ، یک شرکت آلمانی که SDK واقعیت افزوده ای (RA) را توسعه داده است که به نظر می رسد پایه و اساس ARKit باشد ، API توسعه دهنده اپل و واقعیت افزوده (Augmented Reality) در iOS 11 در سال 2017 آغاز به کار کرد.

عینک اپل

آخرین تست های واقعیت افزوده عینک اپل ( با کد گذاری پروژه StarBoard ) در نسخه نهایی iOS 13 کامل شد است اما هنوز هم مشکلاتی وجود دارد که در حال برطرف کردن این مشکلات هستند .

تاریخ انتشار و قیمت عینک اپل

به گفته معتبرترین کارشناس اپل ، عینک اپل در اواسط سال 2020 عرضه خواهد شده . بلومبرگ در گزارشی که دقیقاً عینک چه کاری انجام خواهد داد ، گزارشی انتشار داد .

این اولین باری نیست که Kuo گفته است که عینک های اپل در سال 2020 به بازار عرضه خواهد شد ، اما اکنون او ادعا می کند که اپل تولید این دستگاه را تا پایان سال 2019 تمام خواهد کرد ، با این که کمپانی چینی Changying Precision فریم این دستگاه را تولید می کند. به گفته وی ، شرکت کوپرتینو در نظر دارد این دستگاه را در سه ماهه دوم سال 2020 عرضه کند .

قیمت عینک اپل


اپل هنوز قیمتی برای عینک های اپل اعلام نکرده است ، اما می توانیم فرضیاتی ارائه دهیم. مهمترین آنها این است که احتمالاً قیمت عینک اپل به اندازه هدست های واقعیت افزوده مایکروسافت هولولنس 2 (HoloLens) گران نمی شوند.

هولولنز 2 با قیمت 3500 دلار است اما بخش عمده ای از هزینه آن برای قطعات الکترونیکی مورد نیاز برای اجرای تجربه AR ساخته شده در هدست ناشی می شود.

طبق گفته کوو ، عینک اپل تمام پردازش ها را به آیفون ارسال می کند ، بنابراین قطعات و پیچیدگی قابل توجه کمتری از هولولنز2 خواهد داشت. بنابراین ، قیمت عینک اپل به طور قابل پیش بینی کمتر تر خواهد بود.

این به این معنی نیست که عینک های اپل ارزان قیمت خواهند بود. به عنوان مثال ، عینک های هوشمند Vuzix Blade که دارای دوربین داخلی و یکپارچه سازی الکسا هستند ، از 799 دلار شروع می شوند. ما انتظار داریم که عینک های اپل اگر بیش از این نباشد ، کمتر هم نباشد .

ویژگی های عینک Apple: کاری که آنها واقعاً انجام می دهند

ویژگی های عینک Apple: کاری که آنها واقعاً انجام می دهند


طبق گزارش بلومبرگ ، عینک اپل AR اطلاعات را از تلفن شما به چهره شما می آورد . به طور خاص ، انتظار می رود که عینک “با آیفون شما هماهنگ شود تا مواردی مانند پیامک ، ایمیل ، نقشه و بازی را در صفحه عینک اپل نمایش دهد . “

همچنین بخوانید  جدیدترین تکنولوژی ساخت گرمکن استخر برقی ماشین سازی انعکاس

اپل همچنین گزینه هایی را برای نرم افزار های دیگر در نظر گرفته است ، مانند برنامه اپل تی وی و اپل واچ ، یک فروشگاه ویژه برای عینک اپل در نظر گرفته است .

طراحی عینک اپل

وقتی صحبت از طراحی عینک اپل می شود کاملاً در تاریکی هستیم. با این حال می توان انتظار یک چیز را داشت : این عینک بسیار سبک تر از هدفون ها و عینک های دیگر خواهند بود زیرا Apple Glass یک وسیله جانبی آیفون خواهد بود ، نه یک وسیله مستقل مانند هدست AR مایکروسافت . این نه تنها توسط Kuo بلکه توسط توسعه دهنده اپل ، که در iOS 13 تحلیل کرده است تأیید شده است. عینک اپل همچنین می تواند با آیپد و مک کار کند.

به عنوان مثال ، هولولنز 2 تمام وسایل الکترونیکی داخلی را در خود جای داده است: شامل پردازنده اختصاصی ، پردازنده گرافیکی ، حافظه رم ، حتفظه ذخیره سازی ، پروژکتور با وضوح بالا ، اتصال وای فای ، پورت USB-C ، دوربین ها و برخی ویژگی های دیگر است. باتری برای نگه داشتن همه چیز در حدود 3 ساعت دوام می اورد . در کل ، هولولنز یک هدفون بسیار سنگین با 566 گرم است .

اما کوو خاطرنشان می کند که عینک اپل به جز پروژکتورهایی که برای نمایش اطلاعات استفاده می شود ، و همچنین اتصال بی سیم که به دستگاه وصل می شود ، از پردازنده ، پردازنده گرافیکی ، حافظه رم و ذخیره سازی و سایر وسایل الکترونیکی برخوردار نخواهند بود. دارای دوربین های مورد استفاده برای گرفتن صحنه های اطراف شما که به آی فون خود منتقل می کند . بنابراین با توجه به حرف Kuo دارای باتری های کوچکتر نیز خواهد بود که باعث کاهش قیمت و همچنین وزن خواهد شد .

مشخصات عینک اپل


هنوز مشخصات مشخصی درباره عینک های اپل وجود ندارد ، اما ما می توانیم براساس آنچه در مورد فناوری فعلی می دانیم حدس بزنیم .

اگر اپل قصد دارد عینک خود را به یک واقعیت تکمیل شده تبدیل کند ، بر خلاف صفحه نمایش که اعلان ها یا نقشه های شناور را 2 بعدی نشان می دهد . مانند عینک گوگل ، منطقی است انتظار داشته باشید که عینک های اپل مستقیماً به آیفون بصورت اختصاصی ( اتصال وای فای ) وصل شوند.

اگر آیفون مجبور باشد تمام فیلم های ضبط شده توسط دوربین های عینک را پردازش کند و تصاویر سه بعدی را با یک فریم بسیار بالا در هر ثانیه به عینک بفرستد (حداقل صفحه ای با نرخ تازه سازی 60 هرتز یا 120 هرتز بهینه باشد ،مانند هولولنز 2)برای انتقال اطلاعات به پهنای باند بسیار بالاتری نیاز خواهد داشت . و استفاده از طریق یک روتر وای فای ممکن است در ارسال اطلاعات تأخیری بوجود آید که تصاویر AR را خراب کند .

همچنین بخوانید  با فهرست بدترین و ضعیف ترین پسورد های سال 2019 آشنا شوید !

که ما را به موضوع قطعنامه سوق می دهد: Hololens 2 از دو نمایشگر 2K استفاده می کند و 47 پیکسل در هر درجه را ارائه می دهد. هر چیز دیگری باعث می شود تصاویر پیش بینی شده برای استانداردهای اپل خیلی خام به نظر برسند.

در مورد ماندگاری باتری ، اگر اپل بخواهد در رقابتی شرکت کند می توان انتظار داشت حداقل 3 ساعت باتری نگه دارد ، اگرچه می توانیم فرض کنیم که مردم با این موضوع کنار خواهند آمد ، به خصوص اگر اپل از فناوری شارژ بی سیم برای عینک خود در اختیار شما قرار دهد که می تواند عملکرد آن را گسترش دهد. مانند شارژ بی سیم ایرپاد اپل .

کارهایی که از عینک اپل انتظار داریم

کارهایی که از عینک اپل انتظار داریم

عینک مانند عینک : مانند برخی از عینک های طبیعی به نظر برسد که نور خورشید و … از آسیب رسیدن به چشم جلوگیر کند . من مطمئن هستم که اپل دستگاه کاملی عرضه خواهد کرد . هیچ کس نمی خواهد عینک AR شبیه لباس های معولی و قدیمی باشد .

AR به صورت سه بعدی : برخی از افراد فقط یک صفحه نمایش را دوست دارند ، اما قدرت واقعی AR از ادغام کامل 3D ناشی می شود. برای عملکرد بهتر در عینک اپل ، باید بتوانید از برنامه های iOS AR که در حال حاضر بر روی آیفون از طریق این دستگاه کار می کند ، استفاده کنید .

حداقل 8 ساعت عمر باتری : با فرض اینکه شما تمام وقت برنامه های 3D AR را استفاده نمی کنید و به طور معمول به دنبال اعلان ها و برنامه های 2D هستید ، اپل باید بتواند راهی را برای ماندگاری عینک های اپل در یک روز کاری متوسط ​​پیدا کند. اگرچه ممکن است در نسل اول این اتفاق نیفتد .

ممکن است این فناوری هنوز وجود نداشته باشد ، به همین دلیل دقیقاً در مورد آینده نزدیک پروژه ، شک و تردید وجود داشته باشد . اما کو اطمینان می دهد که عینک های اپل در حال آمدن هستند ، بنابراین فقط باید صبر کنیم و منتظر ببینیم .

ما به محض انتشار مشخصات دقیق عینک اپل ، این صفحه را به روز می کنیم. حتماً این صفحه را سیو کنید اول سال جدید میلادی برگردید .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *