آموزش غیرفعال کردن کارت های شناور گوگل کروم

کارت های شناور در گوگل کروم به شما کمک می کند هنگام باز کردن صفحات بیشمار ، زبانه ها را از یکدیگر تشخیص دهید. این ویژگی به طور پیش فرض فعال شده است ، اما اگر آن را دوست ندارید می توانید به راحتی آن را غیرفعال کنید.

 

با شروع Chrome 78 ، هنگامی ماوس خود را روی یک برگه ببرید ، Tab Hover Cards ظاهر می شود. hovercard در اصل یک کادر پیش نمایش است که هم عنوان و نشانی اینترنتی صفحه را نشان می دهد.

 


مقالات مرتبط با گوگل کروم :


 

غیرفعال کردن کارت های شناور گوگل کروم

 

برای غیرفعال کردن این ویژگی باید از یک پرچم آزمایشی در Chrome استفاده کنید. وقتی از chrome://flags  برای فعال یا غیر فعال کردن ویژگی استفاده می کنید ممکن باعث ایجاد مشکلاتی شود. بنابراین هنگام بازی با برخی از پرچم های موجود ، مراقب باشید.

 

برای شروع کار ، Chrome را باز کنید ،  chrome://flags را در نوار جستجو تایپ کنید ، کلید “Enter” را فشار دهید و سپس “Tab Hover Cards” را در نوار جستجو تایپ کنید.

 

 

از طرف دیگر ، می توانید عبارت ” chrome://flags/#tab-hover-cards ” را در نوار جستجو تایپ کنید و سپس کلید “Enter” را فشار دهید تا مستقیم به پرچم بروید. در مرحله بعد ، روی کادر کشویی کنار پرچم “Tab Hover Cards” کلیک کرده و گزینه “Disabled” را انتخاب کنید.

 

 

برای اعمال تغییرات ، باید Chrome را مجدداً راه اندازی کنید. بر روی دکمه آبی “Relaunch Now” در انتهای صفحه کلیک کنید.

 

 

پس از راه‌اندازی مجدد مرورگر وب ، Tab Hover Cards دیگر بخشی از گوگل کروم نیست. اگر می خواهید این ویژگی را دوباره فعال کنید ، کافی است به پرچم برگردید و آن را به گزینه “Default” برگردانید.