تبلیغات

تبلیغات

آموزش تغییر و نصب تم های مرورگر گوگل کروم

Chrome-theme

تم ها پوسته های سفارشی هستند که می توانند ظاهری کاملاً جدید به گوگل کروم بدهند. بسیاری از تم های مرورگر گوگل کروم همچنین دارای تصاویر پس زمینه هستند که هنگام باز کردن یک برگه جدید ظاهر می شوند.

 

گوگل مشغول تصحیح تم مشکی کروم در نسخه اندروید 10 است ، اما نیازی به انتظار برای این کار نیست زیرا گوگل با کمک برنامه نویسان ، تم هایی برای مرورگر کروم آماده کرده است.

 

موضوعات مختلف مانند کاوش در فضا ، صحنه های جنگلی و گزینه های ایجاد شده توسط طراحان معروف مد وجود دارد . مطمئناً چیزی را که دوست دارید می توانید پیدا کنید. همه تم ها رایگان نیستند ، اما اکثریت آن ها رایگان هستند.

 

آموزش نصب کردن تم مرورگر کروم

 

در فروشگاه وب کروم انواع تم ها را پیدا خواهید کرد .خوشبختانه ، می توانید با استفاده از گزینه های سمت چپ آنها را محدود کنید .گوگل به شما امکان می دهد بین تم های ایجاد شده توسط گوگل و اشخاص ثالث و با رتبه بندی یک تم را انتخاب کنید.

 


بیشتر بدانید :

نحوه غیر فعال کردن تصاویر در نوار آدرس پیشنهادات جستجو مرورگر کروم  


 

تم های طراحی شده توسط گوگل سلیقه ای هستند و می توانید طراحی استاندارد تم را تغییر دهید. تم های طراحی شده توسط هنرمندان از نظر کیفیت متغیر هستند ، اما محدوده انتخاب شما بیشتر است و بسیاری از آنها زمینه های دلخواه را برای برگه های جدید دارند.

 

با جستجوی هر تم در کروم ، توضیحی مختصر که توسط طراح نوشته شده است نشان داده می شود. پس از پیدا کردن تم موردنظر ، برای مشاهده جزئیات بیشتر ، از جمله توضیحی از طراح ، تاریخ آخرین به روزرسانی آن و زبانی که برای آن ایجاد شده است ، روی تصویر کوچک آن کلیک کنید. همچنین به خوبی می توانید بررسی ها را بررسی کنید تا بهترین تم از نظر کیفیت را انتخاب کنید.

 

اگر تم موردنظر خود را پیدا کردید روی “Add to Chrome” کلیک کنید.

 

آموزش نصب کردن تم مرورگر کروم 

 

آموزش حذف تم مرورگر کروم یا عوض کردن تم کروم

 

برای بازگرداندن تم کروم به ظاهر پیش فرض خود ، منو را باز کرده و “Settings” را انتخاب کنید. “Appearance” را از فهرست سمت چپ انتخاب کرده و روی “Reset to default” کلیک کنید.

 


پیشنهادی :

چگونه تبلیغات پاپ آپ مرورگر کروم (موبایل و سیستم) را متوقف کنیم


 

نیازی به تنظیم مجدد ظاهر کروم نیست. فقط یک تم دیگر را انتخاب کنید تا تم قبلی نادیده گرفته می شود.

همچنین بخوانید  چگونه مشکل limited access لپ تاپ رو حل کنیم؟ ارور limited access وای فای

 

آموزش حذف تم مرورگر کروم یا عوض کردن تم کروم

 

بهرین تم های گوگل کروم

 

1) فضابرای گوگل کروم کمبود تم اخترشناسی وجود ندارد. با باز کردن یک برگه جدید ، تصویری خیره کننده از زمین را با طوفان جو آن مشاهده خواهید کرد.

 

2) Tibiبخشی از مجموعه تم های مرورگر گوگل کروم توسط طراح مد امی اسمیلوویچ ایجاد شده است. این تم ها دارای زبانه های نیمه شفاف و یک پس زمینه روشن و تقریبا روان برای روشن تر کردن دسک تاپ شما هستند.

 

3)کنتراست بالا رنگارنگ :  این تم های Google به طور خاص طراحی شده است تا در حد امکان آسان باشد و همچنان شیک به نظر برسد.

 

4) ترکیه این موضوع حول عکس های خیره کننده از یک ساحل ترکیه در غروب آفتاب است.این تصاویر در مانیتور بزرگتر فوق العاده به نظر می رسند. تنها نکته منفی این است که برچسب های برگه می توانند کمی برای شما سخت باشند.

 

5)  Canola Flower این موضوع یک پوسته تازه و جذاب برای گوگل کروم است که هنگام بارگیری مرورگر خود در صبح ، بسیار لذت بخش خواهد بود. این یک تم عالی با کنتراست بسیار خوب است. برچسب های زبانه مشخص هستند و تمایز بین زبانه های فعال و پس زمینه آسان خواهد بود .

تبلیغات

دیدگاه ها

  • علی شهریور 10, 1398 :: 16:10

    slm
    mn har themei ke entekhab mikonm ax posht google baram avaz nemishe va ro ye ax monde chikar konm? 🙁

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *