چگونه اکانت اسنپ چت Snapchat خود را حذف کنیم؟

اکانت اسنپ چت

تقریبا همه ی ما با برنامه ی محبوب اسنپ چت آشنا هستیم ، وجود قابلیت های خاص و کاربرد پسند آن باعث شده است که با یکبار استفاده به آن اعتیاد پیدا کنیم ، با این حال به دلیل ایده دزدی های شرکت فیسبوک که اینستاگرام هم جزو آن هست روزانه تلاش می کند تا ایده های بهتر و جدیدتر به کاربرانش ارائه دهد تا آن ها را به خود جذب کند.

علاوه بر این ، بیشتر کاربران از وضع فعلی چنان خوشایند نیستند ، بطوری که طراحی جدید این برنامه باعث شده بود خیلی از کاربران را ناامید کند و خواستار طرح قبلی و اولیه باشند. طبق

گفته های مدیر عامل “ایوان اشپیگل” (Evan Spiegel) برنامه ی اسنپ چت تغییر محیط کاربری اسنپ چت به حالت قبل غیر ممکن خواهد بود. حال اگر از این تغییر راضی نیستید به راحتی می توانید با پاک کردن اسنپ چت و دیلیت اکانت اسنپ چت از آن خلاص شوید ، برای چگونگی اینکار با ما همراه باشید.

آموزش دیلیت اکانت اسنپ چت Snapchat

نکته ی قبل از شروع : شما بطور کلی نمی توانید در نسخه های اندروید و آیفون دیلیت اکانت اسنپ چت کنید ، چرا که باید توسط مرورگر خود وارد سایت اسنپ چت شوید و اکانت اسنپ چت خود را پاک کنید.

1- وارد آدرس accounts.snapchat.com شوید.

2- مشخصات اکانت اسنپ چت خود را وارد کرده و “Log In” را بزنید.

3- از منوی باز شده روی “DELETE MY ACCOUNT” کلیک کنید.

4- دوباره اطلاعات را وارد کرده و در نهایت برای غیرفعال شدن اکانت “Continue” را بزنید.

5- بعد از زدن دکمه ی ادامه اکانت شما “غیرفعال” خواهد شد و دیگر مخاطبین شما قادر نخواهند بود شما را در لیست دوستان خود در برنامه ی اسنپ چت مشاهده کنند ، با گذشت 30 روز اکانت اسنپ چت شما برای همیشه “حذف” خواهد شد و بعد از آن باید دوباره اکانت بسازید ، اگر می خواهید این روند ادامه پیدا نکند تنها کافیست یکبار دوباره وارد اکانت اسنپ چت خود شوید. برای اینکار می توانید وارد لینک accounts.snapchat.com شوید.