رپورتاژ آگهی

چرا صرافی ال بانک بهترین جایگزین برای بینگ ایکس؟

صرافی ال بانک و بینگ ایکس دو مورد از صرافی‌های بسیار معتبر هستند که تقریبا خدمات بسیار مشابهی را به کاربران ارائه می‌دهند. اکثر صرافی‌های خارجی ازجمله صرافی بینگ ایکس، احراز هویت کاربران را اجباری کرده‌اند؛ این در حالی است که به‌دلیل وجود برخی تحریم‌ها، امکان احراز هویت و درنتیجه ارائه خدمات به کاربران ایرانی وجود ندارد. اما احراز هویت در برخی از صرافی‌های خارجی مانند ال بانک اجباری نیست و کاربران ایرانی می‌توانند به طیف متنوعی از دارایی‌های دیجیتال و سهام و انواع مختلف معاملات دسترسی داشته باشند. همین ویژگی، یعنی اجباری‌نبودن احراز هویت، موجب شده‌است تا صرافی ال بانک به جایگزینی مناسب برای صرافی بینگ ایکس تبدیل شود. در ادامه این مقاله که به بررسی ویژگی‌های دو صرافی بزرگ ال بانک و بینگ ایکس می‌پردازیم، همراه ما باشید.

صرافی ال بانک

آشنایی با صرافی LBank

ال بانک که در سال ۲۰۱۵ تاسیس شد، یک صرافی جهانی ارزهای دیجیتال است که در بیش از ۱۸۰ کشور فعالیت می‌کند. این صرافی از معدود صرافی‌های ارز دیجیتال است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به احراز هویت یا ارائه اطلاعات شخصی، در بازارهای مختلفی چون بازار‌های حاشیه و آتی معامله کنند. این پلتفرم بیش از ۷۰۰ توکن برای معاملات نقطه‌ای و مارجین و بیش از ۲۳۰ بازار برای معاملات مشتقات با حداکثر اهرم ۱۲۵ برابری با کارمزد معاملات رقابتی ارائه می‌دهد. همچنین پلتفرم معاملاتی این صرافی هم برای مبتدیان و هم برای معامله‌گران حرفه‌ای بسیار ایدئال است.

صرافی ال بانک همچنین دارای ویژگی‌هایی مانند کپی‌تریدینگ، تجارت ربات، تجارت P2P، سهام، وام و حتی کارت LBank برای استفاده از دارایی‌های رمزنگاری‌شده در تراکنش‌های روزانه است. همه این ویژگی‌ها در کنار هم موجب شده‌است تا ال بانک به یک صرافی محبوب در سراسر جهان تبدیل شده و جایگزین بسیاری از صرافی‌های شناخته‌شده مانند بینگ ایکس شود.

آشنایی با صرافی Bingx

بینگ ایکس از دیگر صرافی‌های بسیار معتبر و شناخته‌شده در سراسر جهان است که فعالیت رسمی خود را از سال ۲۰۱۸ آغاز کرد. بینگ ایکس خدمات معاملات نقطه‌ای، مشتقات و کپی‌تریدینگ را به معامله‌گران ارائه می‌دهد و جایزه بهترین کارگزاری بورس را در سال ۲۰۲۱ از TradingView دریافت کرد. این صرافی از زمان تأسیس تا به امروز در بیش از یک‌صد کشور جهان خدمات خود را ارائه می‌دهد. باوجوداینکه در این صرافی امکانات متنوعی به کاربران ارائه می‌شود، اما برخلاف صرافی ال بانک، احراز هویت در آن اجباری است و همین موضوع نیز موجب شده‌است تا کاربران ایرانی نتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

همچنین بخوانید  بهترین روش های فیشیال صورت با دستگاه

فرایند ثبت‌نام و احراز هویت در صرافی‌های بینگ ایکس و ال بانک

یکی از مواردی که کاربران ایرانی به‌هنگام انتخاب یک صرافی برای انجام معاملات خود باید به آن توجه داشته باشند، فرایند ثبت‌نام و احراز هویت یک صرافی است؛ چراکه به‌دلیل سخت‌گیری‌های SEC، بسیاری از صرافی‌ها و بروکرهای معاملاتی احراز هویت را برای کاربران اجباری کرده‌اند و متاسفانه امکان تکمیل ثبت‌نام و احراز هویت با پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

احراز هویت در صرافی LBank

باتوجه‌به بررسی‌های انجام‌شده، کارشناسان ایرانی اظهار کردند که امکان احراز هویت برای کاربران ایرانی تحت شرایطی که در سایت صرافی ال بانک فارسی آمده است امکان پذیر هست، اما بااین‌حال کاربران می‌توانند بدون احراز هویت در این صرافی ثبت‌نام کنند و از خدمات متنوع ال بانک بهره‌مند شوند. توجه داشته باشید که حداکثر میزان برداشت روزانه برای کاربرانی که بدون احراز هویت فعالیت می‌کنند، ۲۰هزار دلار است.

احراز هویت در صرافی Bingx

صرافی بینگ ایکس احراز هویت کاربران را از سال ۲۰۲۴ اجباری کرده‌است و ازآنجایی‌که ایرانیان در حوزه قضایی این صرافی قرار ندارند، در نتیجه نمی‌توانند در این صرافی ثبت‌نام کرده و از خدمات آن استفاده کنند.

امنیت و رگولاتوری در صرافی‌های ال بانک و بینگ ایکس

در سال‌های اخیر با افزایش میزان سرقت دارایی‌های دیجیتال از صرافی‌ها و کیف پول‌های دیجیتال، اکثر صرافی‌ها شیوه‌های جدیدی را برای افزایش امنیت وجوه کاربران به‌کار گرفته‌اند و امنیت دارایی‌های مشتریان را تضمین می‌کنند. صرافی ال بانک و بینگ ایکس نیز از اعتبار بالایی برخوردارند و تلاش زیادی در این راستا برای افزایش امنیت کاربران خود کرده‌اند.

امنیت و رگولاتوری صرافی LBnak

در این صرافی، امنیت کاربران در اولویت قرار دارد و از ذخیره‌سازی سرد و احراز هویت دومرحله‌ای برای محافظت از دارایی‌هایی کاربران استفاده می‌شود. این صرافی همچنین گواهی‌نامه‌های زیر را داراست که امنیت آن را تضمین می‌کنند:

  • گواهی‌نامه OAM (سازمان نظارت بر نمایندگان مالی ایتالیا)

  • گواهی‌نامه VASP (مجوز خدمات دارایی‌های مجاز)

  • گواهی‌نامه MSB (سرویس خدمات مالی در کانادا و آمریکا)

امنیت و رگولاتوری صرافی Bingx

صرافی بینگ ایکس نیز مانند صرافی ال بانک از امنیت بالایی برخوردار است و از فناوری پیشرفته‌ای برای افزایش امنیت داده‌ها و وجوه کاربران استفاده می‌کند. پروتکل رمزگذاری لایه سوکت امن (SSL) و همچنین امنیت لایه حمل‌ونقل (TLS) که در پلتفرم بینگ ایکس استفاده شده‌است، موجب ایجاد ارتباطی امن بین سرورهای تبادل وجوه کاربران می‌شود. این صرافی همچنین دارای گواهی‌نامه Mazars (یک سازمان مورداعتماد در حوزه حسابداری جهانی) و AUSTRAC (مجوز مرکز تحلیل و گزارش تراکنش‌ها در کشور استرالیا) است.

همچنین بخوانید  کسب و کاری که مرا از خط فقر نجات داد

 

صرافی ال بانک

کارمزد و هزینه معاملاتی در صرافی‌های ال بانک و بینگ ایکس

باتوجه‌به نوسانات بالای دلار و ارز در کشور ما، هزینه کارمزد تراکنش‌ها در معاملات ارزهای دیجیتال برای کاربران ایرانی بسیار بیشتر است؛ ازاین‌رو بیشتر کاربران صرافی‌ را ترجیح می‌دهند که هزینه کارمزد پایین‌تری داشته باشد. میزان کارمزد در صرافی‌های ال بانک و بینگ ایکس عبارت‌ است از:

  • میزان کارمزد در صرافی LBank

میزان کارمزد و هزینه تراکنش در صرافی ال بانک در مقایسه با سایر صرافی‌های ارزهای دیجیتال بسیار پایین است. میزان کارمزد میکر و تیکر در کارمزدهای ثابت تقریبا ۰.۱۰٪ است؛ این در حالی است که هزینه کارمزد در صرافی‌های دیگر تا ۰.۲۵٪ نیز می‌رسد. همچنین برای واریز وجوه در این صرافی کارمزدی وجود ندارد و فقط در صورت برداشت وجه کارمزد دریافت می‌شود. میزان کارمزد دریافتی در ال بانک نیز باتوجه‌به نوع ارز دیجیتال متفاوت است.

  • میزان کارمزد در صرافی Bingx

یکی از مواردی که موجب شده‌است صرافی LBank به‌عنوان جایگزین صرافی بینگ ایکس در نظر گرفته شود، هزینه پایین تراکنش‌ها و کارمزدهای معاملاتی در صرافی ال بانک است. میزان کارمزد استاندارد بینگ ایکس برای ارزهای دیجیتال محبوب مانند بیت‌کوین، اتریوم و تتر تقریبا ۰.۱ درصد است و برای معاملات با حجم بالاتر نیز این میزان کارمزد به طور قابل‌توجهی افزایش می‌یابد.

ویژگی‌ها و ابزارهای معاملاتی در صرافی‌های ال بانک و بینگ ایکس

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که به‌هنگام انتخاب یک صرافی برای انجام معاملات در نظر گرفته می‌شود، ویژگی‌ها و امکانات آن صرافی است. باتوجه‌به اینکه اکثر صرافی‌ها به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهند یا خدماتی که ارائه می‌دهند بسیار محدود است، در قدم اول بهتر است با ویژگی‌ها و ابزارهای معاملاتی صرافی‌ها آشنا شوید.

امکانات صرافی LBank

ازجمله امکاناتی که صرافی ال بانک به کاربران ارائه می‌دهد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معاملات اسپات با بیش از ۷۰۰ ارز دیجیتال مختلف

  • بازار NFT

  • ارائه پلتفرم کپی‌تریدینگ

  • کیف پول

  • استیکینگ دارایی‌های دیجیتال

  • اهرم حداکثر ۱۵۰ برابری

  • ابزارهای معاملاتی پیشرفته

امکانات صرافی Bingx

ازجمله امکاناتی که صرافی بینگ ایکس به کاربران ارائه می‌دهد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معاملات اسپات و فیوچرز

  • کپی‌تریدینگ

  • استیکینگ دارایی‌های دیجیتال

  • اپلیکیشن اختصاصی

  • اکانت دمو

 

 

سخن پایانی

در سال‌های اخیر، به دلیل ترندشدن معاملات ارزهای دیجیتال، بسیاری از کاربران ایرانی نیز وارد حوزه کریپتو شدند و سرمایه‌گذاری‌های خود را در این زمینه آغاز کردند؛ اما به‌دلیل وجود برخی تحریم‌ها، امکان ثبت‌نام و احراز هویت در برخی صرافی‌های خارجی برای ایرانیان وجود ندارد. صرافی ال بانک و بینگ ایکس هر دو جزو صرافی‌های بسیار محبوب در حوزه ارزهای دیجیتال هستند که خدمات بسیار متنوعی را به کاربران از سراسر جهان ارائه می‌دهند. اما همان‌طور که گفتیم، احراز هویت در صرافی بینگ ایکس ضروری است و امکان ارائه خدمات به کاربران ایرانی در آن وجود ندارد. ازاین‌رو ثبت نام صرافی LBank با خدمات متنوع، کارمزد پایین و عدم نیاز اجباری به احراز هویت، جایگزین بهتری برای صرافی بینگ ایکس در نظر گرفته می‌شود. اگر شما هم قصد دارید وارد حوزه کریپتو شوید و به‌دنبال صرافی معتبری برای انجام معاملات رمزنگاری‌شده هستید، می‌توانید به وبسایت ال بانک فارسی به مراجعه کرده و آموزش‌های لازم را دررابطه‌با نحوه ثبت‌نام در صرافی ال بانک و استفاده از خدمات آن دریافت کنید.

همچنین بخوانید  خرید اینترنتی انواع گوشت تازه و با کیفیت را با الو گوشت تجربه کنید

حمید نوری

وبمستر حرفه ای ، علاقه مند به سئو، تکنولوژی، نویسندگی، عاشق قهوه و موسس سایت هوم کافی و تک تیپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا