رپورتاژ آگهی

تعمیرات انواع اتوماسیون های صنعتی

امروزه استفاده از انواع موتورها، منابع تغذیه، کنترل‌کننده‌ها و … در بخش صنعت و حتی بسیاری از بخش‌های تجاری نیز رواج دارد. دستگاه‌هایی که در بخش صنعت مورداستفاده قرار می‌گیرند، در اثر گذشت زمان، وجود انواع آلودگی محیطی، حوادث محیطی و یا علل دیگر دچار استهلاک و خرابی می‌شوند. ایجاد این مشکلات نیاز به سرویس، تعمیر و یا تعویض قطعات را برای این صنایع به یک امر ضروری تبدیل کرده است. در صورت عدم وجود قطعات لازم و نیروی متخصص و خبره جهت رفع این عیوب، صنایع مجبور به خریداری مجدد این تجهیزات از خارج‌شده و یا نیاز به دعوت از افرادی از سمت شرکت سازنده دارند تا با حضور در مراکز صنعتی مشکل این صنایع را حل کند. هردوی این راه‌حل‌ها موجب تحمیل هزینه‌های اضافی و سرسام‌آور به صنایع خواهد شد. شرکت PLC7 با بهره‌گیری از متخصصان خبره و تجهیزات حرفه‌ای در زمینه تعمیرات اتوماسیون صنعتی ، به یک ‌قطب مهم در تعمیر و تأمین قطعات و فروش انواع پی ال سی تبدل شده است.

خدمات شرکت PLC7 برای تعمیر انواع اتوماسیون های صنعتی

شرکت پی ال سی ۷ به ‌صورت تخصصی تعمیر انواع اتوماسیون های صنعتی را انجام می‌دهد. این اتوماسیون‌ها ممکن است در دستگاه‌هایی مانند انواع درایو یا اینورتر یا سافت استاتر استفاده‌شده باشد که برای کنترل شروع به کار الکتروموتورها استفاده می‌شوند. همچنین ممکن است در انواع پی ال سی ها نیز به‌کاررفته باشند. تقریبا می‌توان گفت محدودیتی برای نحوه کاربرد این ماژول ها وجود ندارد و نکته‌ای که در تعمیر این ابزارها اغلب موردتوجه قرار می‌گیرد این است که آیا تعمیر این ماژول ها ازلحاظ اقتصادی برای صنایع به‌صرفه هست یا نه؟ همچنین این ماژول ها ازلحاظتأمین قطعات نیز موردبررسی قرار می‌گیرند و امکان تأمینآن‌ها از داخل کشور یا خارج از کشور نیز برآورد می‌شود.

مراحل تعمیر انواع اتوماسیون های صنعتی

برای تعمیر دستگاه توسط شرکت PLC7 لازم است برخی از مراحل طی شود تا دستگاه به دست شرکت برسد و پس از انجام تعمیرات به صاحبان صنایع بازگردانده شود. در ادامه به‌صورت خلاصه این مراحل توضیح داده‌شده است.

  1. ارتباط با شرکت و اعلام مشکل: در مرحله اول نیاز است با متخصصین شرکت ما تماس حاصل فرمایید و به‌صورت کلی مشکلات دستگاه خود را به کارشناسان اعلام کنید و در صورت تائید دستگاه در مرحله بعدی جهت بازبینی و رفع مشکل به شرکت ارسال می‌شود.
  2. ارسال دستگاه و بازبینی اولیه: پس از ارتباط اولیه و تائید مشکل توسط کارشناسان، دستگاه از روش‌های ممکن به شرکت ارسال‌شده و وارد چرخه تعمیر می‌شود
  3. بررسی اولیه و رسید دستگاه:پس‌ازاینکه دستگاه وارد چرخه تعمیر شد. در مرحله اول شرایط فیزیکی دستگاه بررسی‌شده و بعد از مستندسازی‌های اولیه با استفاده از کد شناسه یکتا، دستگاه وارد چرخه تعمیر می‌شود.
  4. برآورد هزینه و زمان: در این مرحله دستگاه به‌وسیلهتست‌های مختلف موردبررسی قرار می‌گیرد تا مشکل اصلی دستگاه شناسایی شود و با مشخص شدن ایرادات احتمالی، هزینه تعمیر دستگاه برآورد می‌شود. هزینه تعمیر دستگاه‌ها شامل اجرت، هزینه قطعات و برآورد زمان صرف شده برای تعمیر دستگاه می‌باشد.
  5. اخذ تأییدیه: پس از مشخص شدن هزینه تعمیر دستگاه، همکاران ما در شرکت برای شروع فرآیند تعمیر بر اساس هزینه اعلام‌شده با شما توافقات لازم را انجام می‌دهند.
  6. شروع فرآیند تعمیر: پس از انجام توافقات لازم، کار تعمیر دستگاه طبق زمان‌بندیاعلام‌شده آغاز می‌گردد.
  7. اتمام فرآیند تعمیر: پس از اتمام این فرآیند تست‌های سرد و گرم برای بررسی کارکرد درست دستگاه انجام می‌شود و توضیحات لازم در این زمینه به شما ارائه می‌گردد.
  8. ارسال دستگاه: مرحله نهایی از فرآیند تعمیر، ارسال دستگاه به مقصد است که برای این کار با شما تماس گرفته می‌شود و هماهنگی‌های لازم برای ارسال دستگاه با شما انجام می‌شود.
همچنین بخوانید  مقایسه اپل واچ ها در سال 2022

لازم به ذکر است توجه داشته باشید برای خدمات تعمیر در محل و یا نصب و راه‌اندازی دستگاه در محل، باید از قبل توافقات لازم را با شرکت برای این کار داشته باشید. کارشناسان ما در شرکت PLC7 انواع مشاوره‌های مختلف در زمینهتعمیر تجهیزات و خرید انواع قطعات مانند انواع پی ال سی ها و سایر قطعات را به شما ارائه می‌کنند.

معرفی خدمات شرکت پی ال سی ۷

مجموعه پی ال سی ۷ متخصص در تعمیر انواع پی ال سی و تعمیرات تخصصی ماژول‌های شبکه‌های صنعتی، خدمات مختلفی را در زمینه تعمیر تجهیزات و تأمین قطعات به صنایع بزرگ و کوچک ارائه می‌دهد. فروشگاه پی ال سی۷ علاوه بر اینکه نماینده رسمی برند زیمنس در ایران است می‌تواند برای تأمین قطعات شما از این کمپانی نیز اقدام کند. فروش انواع پی ال سی و سایر قطعات و تجهیزات موردنیازشرکت‌هاازجمله خدمات این شرکت می‎باشد.

این شرکت علاوه بر تجربه کاری زیاد، با ضمانت قطعات، سرعت عمل بالا، قیمت بالا و منصفانه و همچنین به‌کارگیری نیروهای خبره و متخصص در زمینه تعمیرات باعث شده بتواند به‌خوبی نیازهای تعمیراتی افراد و صنایع را رفع نماید.

از دیگر خدمات این شرکت در زمینه تعمیرات انواع اتوماسیون‌های صنعتی می‌توان به این موارد نیز اشاره کرد:

  • تعمیرات تخصصی انواع cpu
  • تعمیرات تخصصی اینورتر در برندهای مختلف
  • تعمیرات انواع کلیدهای هوایی در برندهای مختلف
  • تعمیر انواع ماژول‌های ورودی و خروجی آنالوگ و دیجیتال
  • تعمیر کنتاکتور
  • تعمیر سافت استارتر
  • تعمیر انواع سرو درایوها و سرو موتورها
  • تعمیرات تخصصی انواع نمایشگرهای صنعتی از برند زیمنس
  • تعمیر کلید هوایی
  • تعمیرات اتوماسیون صنعتی نظیر پی ال سی، کنتاکتور، درایورها، اچ ام آی و … به‌صورت کاملا تخصصی
  • تعمیر اچ ام آی برند زیمنس

لازم به ذکر است شرکت پی ال سی ۷ علاوه بر ارائه خدمات گفته‌شده‌ در زمینه تعمیر تجهیزات، گارانتی معتبر نیز برای قطعاتی که تعویض شده‌اند ارائه می‌دهد. برای دریافت خدمات و مشاوره‌های لازم با مراجعه به وب‌سایت این شرکت و انتخاب یکی از راه‎های تماس با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

حمید نوری

وبمستر حرفه ای ، علاقه مند به سئو، تکنولوژی، نویسندگی، عاشق قهوه و موسس سایت هوم کافی و تک تیپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا