تبلیغات

تبلیغات

راز ثروت در یک قدمی من بود

parchekatan2

مدتها بود که می خواستم در کنار پدرم، به کسب و کار سنتی او بپردازم اما تردید داشتم که بتوانم در آن موفقیت چشم گیری داشته باشم، اما آموزش هایی که در این زمینه دیدم باعث شد با اطمینان و امید وارد کسب و کار پارچه شوم و موفقیتهای زیادی کسب کنم.

پارچه کرباس

یکی از پارچه های محبوبی که برای ساخت انواع کیف دستی و کوله پشتی به کار می رود پارچه کرباس بوده که دوام بالای آن باعث شده تا کیفهایی که از این جنس تولید شده اند برای استفاده روزمره مناسب باشند. بافت پارچه کرباس به صورت محکم است و در وزنهای متفاوتی بافته می شود و به دلیل ماندگاری بالایی که دارد در ساخت کیف، کفش و سایر تجهیزات ورزشی کاربرد دارد.

از دیگر موارد استفاده از این پارچه تولید کفش می باشد که به دلیل داشتن ویژگی انعطاف پذیری پارچه کرباس می باشد لذا کفشهای کتانی تولید شده از آن دوام بالایی دارند.

پارچه

پارچه کتان کش

به لطف فناوری هایی که در حال حاضر وجود دارد، می توانیم با کمک گرفتن از مواد طبیعی یا مصنوعی برای طراحی انواع پارچه استفاده کنیم. پارچه کتان کش نیز از همین ایده کمک گرفته و با استفاده از الیاف گیاهی و طبیعی توانسته است به این محبوبیت در بین افراد برسد. استفاده از الیاف طبیعی در پارچه مزایای زیادی دارد و با پوست بدن انسان سازگارتر است. اغلب در تابستان ها بدن را خنک نگه داشته و از افزایش دمای بدن جلوگیری می کند.

پارچه

پارچه لوردراپه

یکی از مهم ترین اجزا برای داشتن یک دکوراسیون شیک و جذاب، داشتن یک پرده ی مناسب و کاربردی است.

پارچه لوردراپه و زبرا ترک نوعی از پرده های کرکره ای جدید هستند که به خاطر داشتن پارچه های شیک و متنوع و همچنین قیمتی مقرون صرفه که دارند در بیشتر دکوراسیون ها از آن ها استفاده می کنند.

این نوع از پرده ها توسط پارچه های شبیه به تیغه پهن 12 سانتی متری ساخته شده اند و توسط یک ریل آلومینیومی که به سقف متصل شده است به راحتی می توان توسط یک اهرم و همچنین نیروی دست آن ها را باز و بسته کرد.

اغلب ما ایرانی ها روی حفظ حریم شخصی منازل خود و همچنین نسبت به اینکه داخل منازل ما از بیرون دیده نشود بسیار حساس هستیم. پنجره ها تنها راه ارتباطی هستند که فضای داخل خانه را به بیرون از خانه متصل میکنند.

پرده های لوردراپه ی پارچه ای از آن دسته پرده هایی هستند که بسته به ضخامتی بالایی که دارند می توانند فضای محیط خانه را بپوشانند و همچنین در کنار پوششی که دارند به خانه زیبایی و جلوه دهند.

همچنین بخوانید  خدمات شبکه چیست ؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *