تبلیغات

تبلیغات

چگونه Real-Time Protection را در ویندوز 10 غیرفعال کنیم؟

Turn-Off-Real-Time-Protection-in-Microsoft-Defender-on-Windows-10

به طور پیش فرض ، برنامه آنتی ویروس داخلی ویندوز 10 با نام مایکروسافت دیفندر (Microsoft Defender) رایانه شما را برای تهدیدات در زمان واقعی اسکن می کند. بعضی اوقات ، ممکن است بخواهید آن را خاموش کنید- به طور موقت یا اگر از محلول ضد ویروس خود استفاده می کنید. چگونه است

اگر برنامه آنتی ویروس دیگری را برای ویندوز 10 نصب کنید ، ویندوز دیفندر بخش “real-time protection” را خاموش کرده و از دسترسی خارج می شود. با این حال ، اگر آنتی ویروس دیگری نصب نکرده اید و نمی خواهید انتی ویروس ویندوز دیفندر را غیرفعال کنید با تک تیپ همراه باشید.

هشدار: فقط اگر می دانید چه کاری انجام می دهید ، این کار را غیرفعال کنید. اگر برنامه ضد ویروس دیگری را استفاده نمی کنید ، ممکن است سیستم شما به بدافزار آلوده شود و ویندوز دیفندر (آموزش کامل کار با ویندوز دیفندر) ویروس را پیدا نمی کند.

غیرفعال کردن Real-Time Protection

ابتدا منوی استارت ویندوز را باز کرده و عبارت “Windows Security” را تایپ کنید. بر روی گزینه “Windows Security” کلیک کنید.

غیرفعال کردن Real-Time Protection

در بخش “Windows Security” ، بر روی سربرگ “Virus & Threat Protection” در نوار کناری کلیک کنید. سپس گزینه [Manage Settings] را انتخاب کنید.

آموزش خاموش کردن Real-Time Protection

در بخش “Virus & Threat Protection Settings” ، گزینه “Real-Time protection” را پیدا کرده و روی تیک گزینه فعال کلیک کنید تا آن را به حالت خاموش “Off” تغییر دهید.

غیرفعال کردن Real-Time Protection

اکنون “Real-time protection” خاموش شده است. همچنین Windows Security یک پیام در بالای گزینه نشان خواهد داد و می گوید دستگاه شما اکنون آسیب پذیر است. ویندوز به طور خودکار پس از مدت زمان کوتاه ، “Real-time protection” را دوباره فعال می کند.

غیر فعال کردن Real-Time Protection

پنجره Windows Security را ببندید و تنظیمات باید ذخیره شوند. اگر هنگامی که می خواهید “Real-time protection” را مجدداً فعال کنید ، کافی است به صفحه “Virus & Threat Protection Settings” بروید مجدداً گزینه را به “On” تغییر دهید.

همچنین بخوانید  آیا هنگام وصل کردن شارژر به لپ تاپ ویندوز 11 صفحه خاموش می شود؟ این مراحل را طی کنید

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *