تبلیغات

تبلیغات

بهترین سرویس های ذخیره سازی ابری در سال 2020 : گوگل درایو، وان درایو و …

Best-cloud-storage-services-in-2020

در سال 2007 ، درو هیوستون ، مدیر عامل دراپ باکس، از مشکلات هارد خود خسته شد ، بنابراین او اولین سرویس ذخیره سازی ابری برای کسب و کار شخصی و کوچک را ایجاد کرد. این یک ایده بنیادی در زمان خود بود و همه آن را دوست داشتند. امروزه ده ها سرویس ذخیره سازی ابری ارزان یا رایگان وجود دارد، اما فضای ذخیره سازی آنها بسیار متفاوت هستند.

کدام سرویس ذخیره سازی ابری بهتر است ؟ آیا فقط میزان حافظه ای که در اختیار شما قرار می دهد مهمه ؟ ارزش واقعی یک سرویس ذخیره سازی ابری ناشی از این است که چقدر برای شما یا تجارت شما کار می کند. همانطور که خواهید دید ، بعضی از آنها با بعضی از سیستم عامل ها و برنامه های تجاری بسیار بهتر از سایرین کار می کنند.

1) آمازون درایو

AWS یا Amazon Web Services برای تجارت عالی است ، اما Amazon Drive چندان دلچسب نیست.

آمازون درایو

آمازون درایو برای کاربران شخصی و تجاری یک سرویس ذخیره سازی درجه یک نیست.

توجه داشته باشید ، اکنون بهتر شده است. آمازون درایو اکنون سرویس های همگام سازی را برای اندروید iOS ، MacOS و ویندوز دارد. افسوس ، هنوز برای لینوکس سرویسی ندارد .

از طرف مثبت ، آمازون فایل ها را با استفاده از کپی کردن فایل های سطح بلوک (با نام مستعار “همگام سازی دیفرانسیل” یا “همگام سازی دلتا”) انتقال می دهد. با این روش ، که دراپ باکس نیز هنگام همگام سازی یک فایل از آن استفاده می کند ، این امر باعث می شود همگام سازی فایل ها در این سرویس ها بسیار سریعتر از رقبای خود انجام شود.

اشتراک رایگان آمازون از 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای استفاده با آمازون درایو و ذخیره سازی نامحدود عکس با Prime Photos استفاده می کنند. اگر حافظه بیشتر بخواهید ، اشتراک های ذخیره سالانه فعلی آمازون با 100 گیگابایت با قیمت 19.99 دلار و 1 ترابایت با 59.99 دلار شروع می شوند.

2) باکس (BOX)

باکس (BOX)

باکس به شما را یک حساب ذخیره سازی ابری رایگان با 10 گیگابایت حافظه ارائه می دهد. با 10 دلار در ماه ، پلن Box Personal Pro به شما امکان می دهد تا فایل ها را تا 5 گیگابایت بارگذاری کنید و 100 گیگابایت فضا در اختیار شما قرار می دهد.

اما ، در حالی که باکس یک سرویس ذخیره سازی ابری خوب است ، جایی که واقعاً می درخشد ، به عنوان یک گروه برنامه نویسی یا یک برنامه کار جریان است. با استفاده از این روش ، این امکان را برای شما فراهم می کند که فایل ها را با دوستان یا همکاران خود به اشتراک بگذارید ، وظایف را اختصاص دهید ، در مورد کار شخصی نظر دهید و در هنگام تغییر فایل اعلان دریافت کنید. همچنین با Google Docs و Microsoft Office 365 ادغام شد.

همچنین بخوانید  هکرها توانستند رمز دو مرحله ای (2 Step Verification) را هک کنند

3) دارپ باکس (Dropbox)

دراپ باکس یکی از قدیمی ترین و اولین حافظه ذخیره سازی ابری است ، اما هنوز هم خوب است.

دارپ باکس (Dropbox)

دراپ باکس اول حضور پیدا کردن ، بنابراین جای تعجبی نیست که بسیاری از ما دارای حساب دراپ باکس باشیم. دارای تنها 2 گیگابایت حافظه رایگان است که می توانید استفاده کنید. می توانید از وب سایت Dropbox به برنامه های خود دسترسی پیدا کنید ، برای ویندوز ، مک و لینوکس ، iOS ، اندروید ، حتی تلفن های Blackberry هنوز پشتیبانی می شوند.

در صورت نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر ، برنامه های شخصی Dropbox با قیمت 9.99 دلار با حافظه 2 ترابایت در ماه و 3 ترابایت با 16.58 دلار در ماه به فروش می رسند . Dropbox برنامه های کسب و کار با 3 ترابایت با قیمت 12.50 دلار در ماه شروع می شود.

اگر حتی حافظه بیشتر نیاز داشته باشید ، Dropbox با 20 دلار برای هر کاربر در هر ماه فضای ذخیره نامحدودی را ارائه می دهد. همه این برنامه ها با یک آزمایش 30 روزه رایگان ارائه می شوند.

4) گوگل درایو (Google Drive)

گوگل درایو دارای بیشتر حافظه فضای ذخیره سازی عالی و موارد اضافی زیادی بین رقبا است.

گوگل درایو (Google Drive)

گوگل درایو قبلاً فقط مخصوص ذخیره سازی ابری اطلاعات بود. اما سپس گوگل مجموعه دفتر آنلاین خود ، Google Docs را گرفت و آنها را با هم ادقام کرد. اکنون ، برای داشتن یک حساب کاربری گوگل ، 15 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان و یک مجموعه اداری عالی دریافت خواهید کرد.

به اندازه کافی خوب است که هم اکنون بسیاری از مشاغل و کاربران Chromebook از آن به عنوان دفتر کامل ابری خود استفاده می کنند ، نحوه ساخت اکانت گوگل.

به فضای بیشتری احتیاج دارید؟ قیمت های ذخیره سازی گوگل درایو از 1.99 دلار در ماه یا 19.99 دلار در سال برای 100 گیگابایت شروع می شود. یا با 2.99 دلار در ماه یا 19.99 دلار در سال ، 200 گیگابایت حافظه دریافت می کنید.

برای 2 ترابایت ، شما 9.99 دلار در هر ماه یا 99.99 دلار در سال پرداخت می کنید ، و 10 ترابایت برای هر ماه 99.99 دلار هزینه دارد. با تمام این برنامه ها می توانید فضای ذخیره سازی خود را با خانواده خود به اشتراک بگذارید.

5) آیکلود درایو (iCloud Drive)

اپل در بسیاری موارد خوب است ، اما در ذخیره سازی ابری یکی از بهترین ها نیست

آیکلود درایو (iCloud Drive)

شاید ، آزار دهنده ترین ویژگی” iCloud سردرگمی بین آیکلود و آیکلود درایو باشد. آنها یکسان نیستند علاوه بر این ، آیکلود درایو در تجربه من کند و عجیب است. من سال ها با همگام سازی فایل ها بین مک و آیفون خود مشکل داشتم.

همچنین بخوانید  ای سیم (eSIM) چیست؟ چرا باید از E سیم کارت استفاده کنیم؟

من قبلاً فکر می کردم آیکلود درایو در نهایت برای کاربران اپل باشد همان طور که OneDrive قبلاً برای ویندوز بود . در صورت استفاده از مک یا آیفون یا آیپد ، iCloud اپل دارای 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان است.

اگر از ویندوز استفاده می کنید ، می توانید 1 گیگابایت حافظه ذخیره سازی رایگان دریافت کنید. با 99 سنت در ماه ، آیکلود فضای 50 گیگابایت را ارائه می دهد. با 2.99 دلار ، شما 200 گیگابایت دریافت می کنید ، و برای 2 ترابایت در هر ماه باید 9.99 دلار هزینه کنید .

6) وان درایو (One Drive)

مایکروسافت ویندوز شما را حساب ابری وان درایو ادغام می کند.

بیشتر بدانید:

تفاوت گوگل درایو در مقابل وان درایو
وان درایو (One Drive)

وان درایو در ویندوز ادغام شده و بسیار عالی عمل می کند. تا آنجا که به یک کاربر ویندوز مربوط می شود ، وان درایو در فهرست سمت چپ فایل اکسپلورر است. هر کس می تواند آن را در وب ، با یک برنامه دسکتاپ برای مک و نسخه های قبلی ویندوز و با برنامه های OneDrive برای اندروید ، iOS ، ویندوز فون و ایکس باکس استفاده کنید (آموزش ساخت اکانت مایکروسافت).

نقطه فروش واقعی مایکروسافت OneDrive این است که با برنامه های Microsoft Office همکاری نزدیک دارد. همچنین با Office 365 می توانید در اسناد و صفحات گسترده و در زمان واقعی با شرکای خود با دیگران همکاری کنید.

وان درایو دارای 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان است. کاربران Office 365 برای شروع اشتراک با 6.99 دلار در هر ماه ، 1 ترابایت حافظه اضافی برای هر کاربر دریافت می کنند. اگر شما یک کاربر Office 365 هستید ، همچنین می توانید 50 گیگابایت را به وان درایو با قیمت 1.99 دلار در ماه اضافه کنید.

شکی نیست که چه کسی از وان درایو بیشترین بهره را می برد. این هرکسی است که از ویندوز و مایکروسافت آفیس استفاده می کند.

7) آی درایو (iDrive)

IDrive یک از بهترین سرویس های ذخیره سازی ابری برتر است.

آی درایو (iDrive)

آی درایو برای همه کسانی است که دوست دارند سرویس پشتیبان ابری (بک آپ) را با فضای ذخیره سازی ابر ترکیب کنند، مناسب است. در حالی که کار اصلی تهیه پشتیبان از مشاغل شخصی و کوچک است ، اما برای ذخیره سازی ابری شخصی نیز به خوبی کار می کند.

iDrive برخلاف بسیاری از سرویس های پشتیبان ابری دیگر ، شما را به یک کامپیوتر محدود نمی کند. برای تهیه نسخه پشتیبان از ویندوز و MacOS ، اندروید ، آیفون و تبلت ها و درایوهای شبکه می توانید از یک حساب کاربری استفاده کنید. یک گزینه پشتیبان گیری لینوکس نیز وجود دارد ، اما منظور آن برای سرورهای لینوکس است. هیچ حافظه شخصی لینوکس وجود ندارد.

همچنین بخوانید  موزیلا اپلیکیشن مدیریت پسورد را برای اندروید بصورت رایگان عرضه کرد

IDrive پیشنهادات خود را با 5 گیگابایت به صورت رایگان شروع می کند. خوب است ، اما اگر به حافظه بیشتری برای نسخه پشتیبان نیاز دارید ، با مبلغ 52.12 دلار در سال 2 ترابایت حافظه یا حتی با 74.62 دلار در سال برای 5 ترابایت هزینه کنید.

اگر به دنبال تهیه نسخه پشتیبان از مشاغل شخصی یا کوچک هستید ، iDrive بهترین گزینه است. استفاده هم آسان است و هم ارزان، همچنین برای ذخیره سازی ابری مفید است.

  1. بهترین سرویس های ذخیره سازی ابری

    بستگی به آنچه شما استفاده می کنید و کارهایی که می خواهید با آن انجام دهید وجود دارد. تمام این خدمات برای اهداف تجاری کوچک بیش از حد کافی خدمات رایگان یا ارزان به شما ارائه می دهند. به طور خلاصه ، از اینکه چند گیگابایت فضای ذخیره رایگان دریافت می کنید ، حواس خود را پرت نکنید، مهم نیست.
    من شخصاً گوگل درایو و وان درایو را ترجیح می دهم ، اما اینها بهترین نیازهای من را برآورده می کنند. ممکن است برای شما داستانی متفاوت باشد.

  2. راهنمای انتخاب حافظه ذخیره سازی ابری

    کاربران اپل: آمازون ، دراپ باکس یا گوگل درایو (تا زمانی که آیکلود درایو بهتر شود)
    تهیه نسخه پشتیبان: iDrive
    سهولت استفاده و چندین دستگاه : دراپ باکس
    کاربران گوگل : گوگل درایو
    کاربرانی که اطلاعات مهمی دارند : باکس
    کاربران ویندوز : وان درایو

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *