آموزشآموزش iOSآموزش سیستم عامل مک

چگونه عکس های آیفون را از iCloud در مک خود دانلود کنیم؟

اگر می خواهید عکس های خود را از حساب iCloud خود در مک ذخیره کنید یا اگر یک آیفون با فضای ابری iCloud دارید ، به احتمال زیاد عادت دارید از عکس های خود در iCloud اپل نسخه پشتیبان تهیه کنید . اما اگر می خواهید عکس های پشتیبان شده آیفون خود را به اشتراک بگذارید یا دانلود کنید ، چه می کنید؟ خوب ، شما می توانید عکس ها را از iCloud در مک خود دانلودکنید .

اگر همه عکس های شما در آیفون شما هستند ، می توانید به راحتی آنها را از طریق AirDrop با مک خود به اشتراک بگذارید (آموزش استفاده از ایردراپ آیفون) . اگر اینگونه نباشند ، می توانید مدت طولانی طول بکشد تا عکس های قدیمی خود را در آیفون خود دانلود کنید و سپس به اشتراک بگذارید دانلود سریعتر آنها از حساب ابری به سیستم بسیار سریعتر است .

دانلود عکس های آیفون از iCloud در مک

برای انجام این کار ، iCloud.com را در مک خود باز کنید ، با اپل آیدی (آموزش ساخت اپل آیدی) خود وارد شوید (همان شناسه ای که در آیفون خود استفاده می کنید) ، و سپس بر روی دکمه Next کلیک کنید .

دانلود عکس های آیفون از iCloud در مک

در اینجا ، گزینه عکس ها ” Photos ” را کلیک کنید.

دانلود عکس های آیفون از iCloud در مک

اکنون رابط Apple Photos در مرورگر خود مشاهده می کنید. اگر قبلاً از برنامه Photos در مک استفاده کرده اید ، با آن آشنا خواهید شد. در نوار کناری به یک آلبوم خاص یا نوع رسانه بروید . همچنین می توانید برای پیدا کردن تصاویر قدیمی تر به بخش عکس ها ” Photos ” و به بالا بروید.

دانلود عکس های آیفون از iCloud در مک

وقتی عکس یا ویدئویی را که می خواهید دانلود کنید ، برای انتخاب کردن آن کلیک کنید . اگر می خواهید چندین فایل را انتخاب کنید ، در حالی که روی آنها کلیک می کنید ، کلید “Shift” را نگه دارید ، و عکس های دلخواه را انتخاب کنید .

دانلود عکس های آیفون از iCloud در مک

پس از انتخاب همه عکس ها یا فیلم هایی که می خواهید از iCloud در مک ذخیره کنید ، روی دکمه دانلود در نوار ابزار در بالای صفحه کلیک کنید. مک شما عکس ها و فیلم ها را با فرمت کامل دانلود می کند .

دانلود عکس های آیفون از iCloud در مک

پس از اتمام دانلود ، برای مشاهده عکس ها و فیلم های خود به پوشه Downloads در سیستم خود بروید .

همچنین بخوانید  چگونه تمام عکس های آیفون و آیپد را حذف کنیم؟

امین نوری

امیدوارم از مطالب سایت استفاده کنید و لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا