تبلیغات

تبلیغات

روش نصب اسنپ چت در تمامی دستگاه ها – چطور اسنپ چت را نصب کنیم ؟

install-snapchat

اسنپ چت یک برنامه اشتراک عکس است که توسط دو دانشجوی دانشگاه استنفورد ساخته شده است . کاربران می توانند از این برنامه برای گرفتن عکس ، فیلم ، اضافه کردن متن و تصاویر استفاده کنند . کاربران ، اسنپ چت را اسنوب می نامند .

یکی از کارکردهای اصلی اسنپ چت این است که تمام عکس ها از 1 تا 10 ثانیه طول عمر دارند . همه این تصاویر پس از ارسال کاربران به دوستان خود در زمان از پیش تعیین شده ، به طور خودکار از بین می روند . در همین حال ، اگر گیرنده در این دوره سعی در گرفتن تصویر داشته باشد ، به کاربران اخطار داده می شود . این برنامه یک بستر امن برای جوانان فراهم می کند زیرا هیچ نشانه ای برای اطلاعاتی که آنها به یکدیگر ارسال کرده اند باقی نمی ماند .

اگر علاقمند به استفاده اسنپ چت هستید ، ابتدا باید برنامه اسنپ چت نصب کنید. با مراحل زیر می خواهیم توضیح دهیم که چگونه برنامه اسنپ چت را را در دستگاه خود نصب کنید . متأسفانه ، نصب اسنپ چت در سیستم ، لپ تاپ شما متاسفانه امکان پذیر نیست . کاربرا با نحوه نصب اسنپ چت مشکلاتی داشتند و سوالات زیادی زیادی پرسیدند ، مانند :

  • چگونه اسنپ چت را نصب کنیم
  • چطوری اسنپ چت نصب کنیم
  • روش نصب اسنپ چت
  • آموزش نصب اسنپ چت جدید
  • آموزش نصب اسنپ چت برای سامسونگ
  • و …

همگی اینها سوالات کاربران بوده است ، که ما در این مقاله با نحوه نصب اسنپ چت در سامسونگ یا هر دستگاهی با شما خواهیم بود ، با تک تیپ همراه باشید .

نکته : حتما قبل از دانلود و نصب اسنپ چت از فیتلر شکن فعال استفاده کنید در هنگام نصب با مشکل مواجه نشوید ، در صورتی که رمز اسنپ چت خود را فراموش کردید مقاله بازیابی پسورد اسنپ چت را مشاهده کنید .

آموزش نصب اسنپ چت در آیفون

آموزش نصب اسنپ چت در آیفون

دستگاه خود را باز کنید و به اپ استور بروید . بعد از باز کردن اپ استور ، در جستجو ، در آنجا می توانید “Snapchat” را تایپ کنید . هنگام تایپ ، برخی از پیشنهادات ظاهر می شود . اگر می خواهید ، می توانید به یکی از این پیشنهادات که شبیه برنامه اسنپ چت است ، ضربه بزنید. یا میتوانید از لینک زیر برای دانلود و نصب اسنپ چت در آیفون اقدام کنید :

دانلود اسنپ چت برای آیفون

پس از یافتن برنامه اسنپ چت ، می توانید برای دریافت و نصب آن روی دکمه های دریافت ” get ” و نصب ” install ” ضربه بزنید . قبل از شروع دانلود ، ممکن است ابتدا برای تأیید به فروشگاه آیتونز با اپل آیدی خود وارد شوید . پس از این تأیید ، برنامه اسنپ چت نصب خواهد شد . این ممکن است مدتی طول بکشد ، لطفا صبور باشید .
هنگامی که برنامه اسنپ چت روی آیفون شما نصب شد ، می توانید آن را از طریق اپل استور باز کنید ، همچنین اما می توانید اسنپ چت را در جایی در صفحه اصلی خود پیدا کنید .

همچنین بخوانید  10 نرم افزار برای ساخت USB بوتیبل (Bootable) از یک فایل ISO

آموزش نصب اسنپ چت در اندروید

آموزش نصب اسنپ چت روی سامسونگ

دستگاه اندروید خود را باز کنید و به گوگل پلی بروید . بعد از باز کردن فروشگاه گوگل پلی ، در آنجا می توانید برای نصب اسنپ چت در اندروید عبارت “Snapchat” را تایپ و جستجو کنید . هنگام تایپ ، برخی از پیشنهادات ظاهر می شود. اگر می خواهید ، می توانید به یکی از این پیشنهادات که شبیه برنامه اسنپ چت است ، ضربه بزنید. یا میتوانید از لینک زیر برای نصب اسنپ چت در اندروید اقدام کنید :

دانلود اسنپ چت برای اندروید

پس از یافتن برنامه انسپ چت در گوگل پلی ، می توانید برای دریافت و نصب اسنپ چت در اندروید روی دکمه نصب “Install” ضربه بزنید . قبل از شروع دانلود ، ممکن است ابتدا مجوز اسنپ چت را از دستگاه خود بخواهید . پس از قبول آنها ، برنامه اسنپ چت شروع به نصب خواهد کرد . این ممکن است مدتی طول بکشد ، لطفا صبور باشید .
هنگامی که اسنپ چت روی دستگاه اندروید شما نصب شد ، می توانید آن را از طریق پلی استور باز کنید ، یا همچنین می توانید آن را در لیست برنامه های خود پیدا کنید .

نصب اسنپ چت در ویندوز با برنامه Bluestacks

اگر میخواهید اسنپ چت را در ویندوز نصب کنید . با این حال ، شما می توانید اسنپ های دیگران و همچنین استوری های مخاطب خود را مشاهده کنید (به شرط اینکه به اینترنت متصل باشید). بخاطر داشته باشید که سیستم شما بدون دوربین با خطاهای متعدد مواجه می کند ، اما اگر به طور مداوم بر روی گزینه “لغو” کلیک کنید ، می توانید بدون اتصال به دوربین از اسنپ چت در ویندوز استفاده کنید ، به طور طبیعی شما قادر نخواهید بود خودتان هر اسنپ را بگیرید .

نصب بلواستکس بر روی سیستم شما بسیار ساده است ، فقط کافیست برنامه بلواستکس را با حجم 298MB از وب سایت Bluestacks دانلود کرده و نصب را اجرا کنید و هم اکنون شبیه ساز نصب خواهید کرد .

مراحل راه اندازی را طی کرده و برنامه Bluestacks را به حساب گوگل خود اتصال دهید که در هنگام راه اندازی هر دستگاه اندروید نیاز به آن دارید . پس از اتمام نصب ، به فروشگاه گوگل پلی بروید و Snapchat را در بلواستکس دانلود کنید .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *