تبلیغات

تبلیغات

جلوگیری از ذخیره شدن عکسهای واتساپ در گالری گوشی (اندروید و آیفون)

Stop-WhatsApp-from-Auto-Saving-Images

برنامه واتساپ به طور خودکار عکس و فیلم ها را در گالری دستگاه شما ذخیره می کند . این ایده خوبی به نظر می رسد ، اما وقتی شما در چندین گروه عضو هستید ، این می تواند فضای زیادی از حافظه دستگاه را از اشغال کند . در ادامه نحوه جلوگیری سیو نشدن عکس واتساپ در گالری اندروید و آیفون آورده شده است .

همچنین پیشنهادی میکنم برای افزایش حافظه دستگاه خود مقاله آموزش حذف اطلاعات اضافی واتساپ را مطالعه کنید تا نحوه کاهش حافظه ذخیره سازی واتساپ اندروید و آیفون را بیاموزید .

جلوگیری از ذخیره شدن عکس های واتساپ در گالری آیفون

به طور پیش فرض ، تمام عکس ها و فیلم هایی که در واتساپ دانلود می کنید به طور مستقیم در برنامه Photos در گالری دستگاه آیفون شما ذخیره می شوند .

برای سیو نشدن عکس واتساپ در گالری آیفون ، برنامه واتساپ را باز کنید و به برگه تنظیمات ” Settings ” بروید. در اینجا گزینه چت ” Chats ” را انتخاب کنید.

در این بخش ، گزینه ” Save to Camera Roll ” را فعال کنید تا ویژگی صرفه جویی در ذخیره خودکار را غیر فعال کنید .

جلوگیری از ذخیره شدن عکس های واتساپ در آیفون

عکس ها و فیلم ها همچنان به صورت خودکار در آیفون شما دانلود می شوند ، اما آنها در حافظه واتساپ باقی می مانند .

اگر می خواهید به صورت دستی عکس یا فیلم ها را در پوشه دوربین ذخیره کنید ، عکس یا فیلم را باز کنید و روی دکمه اشتراک ” Share ” ضربه بزنید .

جلوگیری از ذخیره شدن عکس های واتساپ در آیفون

در اینجا ، روی گزینه ذخیره ” Save ” ضربه بزنید.

جلوگیری از ذخیره شدن عکس های واتساپ در آیفون

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، برنامه واتساپ هنوز هم عکس ها و فیلم ها را ذخیره می کند ، فقط آنها را در حافظه برنامه خود نگه می دارد. اما این می تواند به سرعت اضافه شود. اگر می خواهید دانلود مستقیم عکس و فیلم ها در حافظه گوشی را متوقف کنید ، به تب ” تنظیمات ” بروید و گزینه داده و ذخیره سازی استفاده ” Data and Storage Usage ” را انتخاب کنید .

جلوگیری از ذخیره شدن عکس های واتساپ در آیفون

در اینجا گزینه “Photos” را انتخاب کنید .

جلوگیری از ذخیره شدن عکس های واتساپ در آیفون

از این صفحه ، گزینه هرگز ” Never ” را انتخاب کنید .

جلوگیری از ذخیره شدن عکس های واتساپ در آیفون

هم اکنون می توانید همین کار را برای بخش های صوتی ، فیلم ها و فایل ها نیز انجام دهید. اکنون ، هنگامی که هر فایلی را که دریافت می کنید ، دکمه دانلود ” Download ” را مشاهده خواهید کرد . برای دانلود فایل ها باید روی آن ضربه بزنید.

همچنین بخوانید  آموزش کامل بازیابی رمز عبور استیم (Steam)

جلوگیری از ذخیره شدن عکس های واتساپ در گالری اندروید

روند سیو نشدن عکس واتساپ در گالری اندروید کمی متفاوت است . برنامه واتساپ را باز کنید و از نوار ابزار بالای دکمه منو سه نقطه را انتخاب کنید .

گزینه تنظیمات “Settings” را انتخاب کنید .

در بخش تنظیمات گزینه ” Data and Storage Usage ” را انتخاب کنید .

در بخش دانلود خودکار رسانه ها ” Media Auto-Download ” ، سه گزینه مختلف برای ” اینترنت تلفن همراه ” ، ” وای فای ” و ” رومینگ ” را مشاهده خواهید کرد .

 جلوگیری از ذخیره شدن عکس های واتساپ در اندروید

هر گزینه را انتخاب کنید و گزینه های Photos، Audio، Video و Documents را برای غیرفعال کردن ذخیره خودکار عکس در گالری اندروید انتخاب کنید .

 جلوگیری از ذخیره شدن عکس های واتساپ در اندروید

اگر می خواهید دانلود خودکار را فعال کنید ، اما نمی خواهید عکس ها در گالری گوشی اندروید خود نمایش داده شود ، می توانید در تنظیمات از بخش گپ “Chat” این کار را انجام دهید.

در این بخش ، گزینه مشاهده رسانه ” Media Visibility ” را فعال کنید . از این به بعد ، عکس های دانلود شده در گالری دستگاه اندروید شما ظاهر نمی شوند .

 جلوگیری از ذخیره شدن عکس های واتساپ در اندروید

صحبت از گروه های واتساپ که در نهایت فضای زیادی را در اختیار شما قرار می دهند ، یک ویژگی جدید به شما امکان می دهد تا بدون رضایت شما ، هرکسی اجازه اضافه کردن شما به گروه را نداشته باشد ، برای اینکار آموزش جلوگیری از ادد کردن به گروه در واتساپ را مطالعه کنید .

ذخیره نشدن عکس واتساپ در گالری , ذخیره شدن عکس واتس اپ در گالری ایفون , سیو نشدن عکس واتساپ در گالری ایفون , ذخیره نشدن عکس واتس اپ در گالری ایفون , سیو نشدن عکس واتساپ در گالری , ذخیره نشدن عکس واتساپ در گالری اندروید , سیو نشدن عکس در واتساپ , ذخیره نشدن عکس و فیلم واتساپ در گالری , ذخیره نشدن تصاویر واتساپ در گالری , ذخیره نشدن عکس در گالری واتساپ , چگونه عکس های واتساپ ذخیره نشود , دلیل ذخیره نشدن عکس و فیلم واتساپ در گالری , چگونه عکس های واتساپ در گالری ذخیره نشود , جلوگیری از ذخیره شدن عکسهای واتساپ در گالری , جلوگیری از ذخیره عکس های واتساپ در گالری , چیکار کنیم عکسای واتساپ سیو نشه , چگونه از ذخیره شدن عکسهای واتساپ جلوگیری کنیم , چجوری عکسای واتساپ سیو نشه , نحوه ذخیره نشدن عکس واتس اپ در گالری , تنظیمات واتساپ برای ذخیره نشدن عکس , چیکار کنم عکسای واتساپ تو گالری ذخیره نشه , علت ذخیره نشدن عکس در گالری ایفون , جلوگیری از سیو شدن عکسهای واتساپ در گالری , چگونه از ذخیره شدن عکس در واتساپ جلوگیری کنیم , چکار کنیم عکسهای واتساپ در گالری ذخیره شود , چگونه از ذخیره شدن عکسهای واتساپ در گالری جلوگیری کنیم

همچنین بخوانید  پارتیشن چیست؟ آموزش پارتیشن بندی هارد ویندوز(فرمت، حذف و افزودن درایو جدید)

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *