تبلیغات

تبلیغات

اکنون می توانید فیلم ها را در گوگل به لیست نمایش خود اضافه کنید

Google-New-Watchlist-Feature

پیگیری فیلم های مورد علاقه در عصر طلایی تلویزیون و سرویس های مختلف ، آسان شده است. گوگل در حال افزودن “لیست فیلم” های داخلی است که به شما امکان می دهد به سرعت فیلم ها وسریال های تلویزیونی را علامت گذاری کنید تا در اسرع وقت بتوانید تماشا کنید .

این عملکرد در حال حاضر فقط از طریق وب یا برنامه گوگل برای اندروید و iOS فقط از طریق تلفن همراه در دسترس است. بخشی از صفحه برنامه شامل یک تب جدید ( در زیر تریلرها و عکسهای ثابت ) با آیکون ” Watchlist” قرار دارد . فیلم های موجود در سینماها همچنین دارا دکمه دریافت بلیط ” Get tickets “هستند که به برگه نمایش تاریخ “Showtimes” هدایت می شوید .

بیشتر بدانید :

راهنمای دستیار گوگل : دستورات مهم گوگل اسیستنت را بشناسید
اکنون دکمه اسیستنت (دستیار گوگل) در دسته گوگل استادیا فعال می باشد

نحوه استفاده از ویژگی لیست بندی فیلم در گوگل

گزینه لیست فیلم ها هنگامی نمایش داده می شود که شما فیلم یا سریالی را در وب جتسجو کرده باشید ، و شما می توانید گزینه لیست تماشا یا ” Watchlist ” را مشاهده کنید .

با اولین انتخاب گزینه ” Watchlist ” به متن ” Watched ” تغییر پیدا می کند ، این به طور مستقیم با ویژگی علامت گذاری گسترده تر گوگل نسبت به جستجو های شما ، نقشه مرتبط است.

این مجموعه ای از “لیست فیلم های ” جدید ایجاد می کند که برای فیلم یا سریال است. از صفحه نتایج جستجو ، گوگل توجه خواهد کرد که “چه فیلم هایی در لیست شما ” وجود دارد . با انتخاب گزینه مشاهده همه ” View all ” لیست فیلم های که علامت گذاری کرده اید را در بخش مناسب برنامه گوگل نمایش می دهد ، می توانید لیست فیلم های خود را با گزینه ” shared ” اشتراک گذاری کنید .

همچنین نمایش تاریخ انتشار در زیر پوسترها مفیدتر است . می توانید با جستجو عبارت ” my watchlist ” در گوگل لیست فیلم های خود را مشاهده کنید .

این ویژگی اکنون غیرفعال شده است ، اما توسط گوگل به طور رسمی اعلام نشده است بنابراین می تواند فقط یک آزمایش باشد . اما اگر دائمی شود ، در نسخه وب و همچنین برنامه گوگل در اندروید و iOS در دسترس است .

به نظر می رسد این لیست در تمامی دستگاه ها ظاهر نشده است . این مطابق گزارشات امروز است و چندین دستگاهی که امروز صبح بررسی کردیم .

همچنین بخوانید  فناوری بلوتوث LE چیست ؟ و چرا باید از Bluetooth LE استفاده کنیم ؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *