تبلیغات

تبلیغات

چگونه نرم افزار سیستمی پلی استیشن 4 (PS4) را آپدیت کنیم ؟

sony-ps4-system-update

اگر آپدیت نرم افزار سیستمی PS4 شما به درستی بروزرسانی نکرده است یا نتوانسته اید آپدیت خودکار و نصب نرم افزار سیستمی PS4 را فعال کنید ، باید به صورت دستی به روزرسانی سیستمی را انجام دهید ، با تک تیپ همراه باشید .

شما باید به اینترنت دسترسی داشته باشید زیرا باید قبل از شروع فرآیند به روزرسانی PS4 ، نسخه جدید نرم افزار سیستمی پلی استیشن 4 را دانلود کنید و در یک حافظه جانبی مانند فلش (حداقل 2 گیگابایت حافظه ) انتقال دهید .

مقالات مرتبط با PS4

1- آموزش آپدیت سیستمی PS4 از تنظیمات

از صفحه اصلی ، به ” تنظیمات ” دستگاه بروید ، گزینه ” System Software Update ” را انتخاب کنید و دکمه X را در دسته فشار دهید . اگر برنامه یا بازی دیگری را شروع نکردید ، گزینه ” Upgrade Now ” را انتخاب کنید . در غیر اینصورت بازی را ذخیره کنید ، و سپس بازی را ببندید .

اگر به روزرسانی موجود باشد ، شماره نسخه در صفحه بعدی ذکر می شود . گزینه ” Next ” را انتخاب کنید و دکمه X را در دسته فشار دهید . صفحه بعدی فرآیند دانلود را به شما نشان می دهد .

پس از اتمام دانلود ، توافقنامه مجوز نرم افزار سیستم را بخوانید. اگر موافق هستید ، گزینه ” Accept ” را انتخاب کنید و دکمه X را بزنید تا انتخاب خود را تأیید کنید .

PS4 سیستم را برای بروزرسانی آماده می کند ، این روند چند دقیقه طول می کشد . سپس پلی استیشن 4 مجدداً راه اندازی می شوید و فرآیند بروزرسانی را ادامه می دهد .

 پس از اتمام به روزرسانی ، PS4 بار دیگرمجددا راه اندازی خواهد شد . پس از پایان کار ، دکمه PlayStation را روی دسته خود فشار دهید و با مشخصات کاربری خود وارد سیستم شوید.

اگر صفحه بعدی پیشنهاد افزودن یک حساب کاربری در شبکه پلی استیشن (PSN) پیشنهاد می کند ، می توانید از حساب کاربری موجود استفاده کنید یا یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید . گزینه ” Next ” را انتخاب کنید تا با حساب موجود خود وارد شوید (یا یک حساب جدید ایجاد کنید) . گزینه ” Skip ” را انتخاب کنید تا بعدا وارد سیستم شوید یا در PSN ثبت نام کنید .

برای ایجاد یک حساب کاربری جدید ، از صفحه ورود به سیستم PS4 بخش” New User ” گزینه ” Create a New User ” را انتخاب کنید و برای ایجاد حساب کاربری ، از مراحل روی صفحه نمایش را دنبال کنید.

همچنین بخوانید  چگونه فایل های EPUB را در ویندوز 10 باز کنیم ؟ آموزش باز کردن فایل EPUB در ویندوز 10

سیستم شما اکنون به روز شده است .

2- آموزش آپدیت کردن پلی استیشن 4 به صورت دستی (با حافظه جانبی)

اگر نتوانستید با استفاده از تنظیمات پلی استیشن 4 دستگاه را به روزرسانی کنید ، اکنون دو مراحل پیش رو دارید . مراحل ابتدایی زیر را دنبال کنید تا بتوانید به راحتی دستگاه PS4 خود را آپدیت کنید :

  • سیستمی متصل به اینترنت داشته باشید .
  • یک فلش با حداقل 2 گیگابایت فضای خالی داشته باشید .
  • در فلش خود پوشه ای به نام ” PS4 ” ایجاد کنید ،
  • سپس داخل پوشه ساخته شده بروید و پوشه ای جدید به نام ” UPDATE ” ایجاد کنید .
  • آپدیت جدید را دانلود کنید : آپدیت جدید PS4
  • بعد از دانلود ، فایل را در پوشه ای که ساختید به نام ” UPDATE ” انتقال دهید .
  • دقت داشته باشید که نام فایل ” PS4UPDATE.PUP ” باید باشد .

اکنون نسخه جدید نرم افزار سیستمی پلی استیشن 4 را دریافت کردید و به حافظه فلش انتقال دادید ، حالا مراحل پایانی زیر را دنبال کنید ، تا بروز رسانی دستگاه PS4 تکمیل شود :

  • حافظه جانبی که حاوی فایل بروزرسانی سیستم است را به دستگاه PS4 وصل کنید.
  • اگر ارور ” SU-41350-3 – Cannot fide the update file ” را دریافت کردید به این معنی است که فایل بروز رسانی به دلیل دانلود های متعدد توسط رایانه شما تغییر نام داده است . مطمئن شوید که فایل بروز رسانی دستگاه نام ” PS4UPDATE.PUP ” داشته باشد .
  • از صفحه اصلی ، ” بالا ” وارد منوی دستگاه شوید. به سمت راست بروید ، و ” Settings ” را انتخاب کنید و سپس دکمه X را در دسته فشار دهید.
  • گزینه ” System Software Update ” را انتخاب کنید و دکمه X را فشار دهید . دستگاه PS4 فایل به روزرسانی را در حافظه جانی که به دستگاه متصل کردید ، پیدا می کند . حالا برای تکمیل بروزرسانی ، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید .
  • پس از اتمام بروز رسانی ، توافقنامه مجوز نرم افزار سیستم را بخوانید. اگر موافق هستید ، گزینه ” Accept ” را انتخاب کنید و دکمه X را بزنید تا انتخاب خود را تأیید کنید .
  • PS4 سیستم را برای بروزرسانی آماده می کند ، این روند چند دقیقه طول می کشد . سپس پلی استیشن 4 مجدداً راه اندازی می شوید و فرآیند بروزرسانی را ادامه می دهد .
  • پس از اتمام به روزرسانی ، PS4 بار دیگرمجددا راه اندازی خواهد شد . پس از پایان کار ، دکمه PlayStation را روی دسته خود فشار دهید و با مشخصات کاربری خود وارد سیستم شوید.
  • اگر صفحه بعدی پیشنهاد افزودن یک حساب کاربری در شبکه پلی استیشن (PSN) پیشنهاد می کند ، می توانید از حساب کاربری موجود استفاده کنید یا یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید . گزینه ” Next ” را انتخاب کنید تا با حساب موجود خود وارد شوید (یا یک حساب جدید ایجاد کنید) . گزینه ” Skip ” را انتخاب کنید تا بعدا وارد سیستم شوید یا در PSN ثبت نام کنید .
  • برای ایجاد یک حساب کاربری جدید ، از صفحه ورود به سیستم PS4 بخش” New User ” گزینه ” Create a New User ” را انتخاب کنید و برای ایجاد حساب کاربری ، از مراحل روی صفحه نمایش را دنبال کنید.
همچنین بخوانید  چگونه در ویندوز اسکرین شات بگیریم؟ نحوه اسکرین شات یا عکس گرفتن از صفحه مانیتور

سیستم شما اکنون به روز شده است .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *