تبلیغات

تبلیغات

آموزش سئو و افزایش رتبه گوگل ( بهینه سازی سئو )

افزایش رتبه سایت و آموزش سئو Seo چیست؟

آموزش سئو و افزایش رتبه گوگل. یادگیری Seo را از امروز شروع کنید…

سئو، کلمه ای که مرز رقابت بین گوگل و سایت را تعیین میکند. سئو یکی از مهمترین مسئله ها برای ماندگاری یک سایت و افزایش رتبه گوگل می باشد که امروزه به یک مسئله بسیار مهم در دنیای کسب و کار و اینترنت به تبدیل شده است. و در هر زمینه ای کاربرد دارد و باعث افزایش بازدید سایت و میزان ورودی آن میشود.

 

شاید با شنیدن کلمه سئو در برخورد اول کمی گیج شوید، اما نگران نباشید چون به تدریج این کلمه برای شما تبدیل به یک شغل میشود و باعث کسب درآمد و تجارت شما میشود.امروزه تمامی کسب و کار های نوپای ایترنت و حتی کسب و کار های قدیمی تر برای افزایش رتبه گوگل از سئو استفاده میکنند.

و میشود گفت سئو سایت درواقع میزان تکنیک و تجربه شما را در سایت نسبت به دیگران نشان میدهد. و برای گوگل و موتور های جستجو اهمیت بسیاری دارد چون گوگل همیشه سعی میکند بهترین مطالب را برای کاربرانش نمایش دهد. پس همیشه سایتهایی را که سئوی قوی تری دارند در اولویت قرار میدهد.

 

سئو چیست؟

 

اگر بخوام به صورت خلاصه برای شما بیان کنم سئو درواقع از کلمه انگلیسی Search Engine Optimization گرفته شده است. که مخفف سئو و به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو است. سایت هایی که سئوی قوی تری داشته باشند بیشتر شانس دیده شدن نسبت به سایر سایتها دارند و کاربران بیشتری را جذب خود میکنند.

 

اگر بخوام مثالی برای شما بزنم. سئو به شما اجازه میدهد خودتان را مقابل رتبه های برتر گوگل نشان دهید. و یا حتی رتبه سایت خود را در گوگل و موتور های جستجو افزایش دهید. اما این چه فایده ای دارد؟ فرض کنید شما یک فروشنده هستید و میخواید سایت خود را به دیگران نمایش دهید تا بیشتر کاربران و خریداران را به سمت سایت خود بکشید از چه راهی استفاده میکنید. آیا شما حاضرید هزینه ای بسیار پرداخت کنید ربای دیده شدن و یا بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر بزنید.

 

قطعا این کار درستی نیست چون علاوه بر اینکه سایت شما رتبه خوبی در گوگل نمیگیرد و افزایش رتبه گوگل نخواهید داشت هزینه بسیار زیادی را صرف تبلیغات کرده اید و آخر هم هیچ نتیجه ای برای شما نخواهد داشت.

 

تاثیر سئو در افزایش رتبه گوگل

 

اما شما میتوانید با سئو کردن سایت شانس خود را برای دیده شدن در موتور های جستجو به 98 درصد برسانید و مطمئن باشید که خریداران زیادی را به سمت خود میکشید چون فضای ایترنت یک فضایی است که هر کسی از آن استفاده میکند و هر کسی برای رفع نیاز خود در اینترنت جستجو میکند و بهترین نتیجه را انتخاب میکند.

 

تا اینجا فکر کنم به اهمیت سئو و افزایش رتبه گوگل پی برده باشید، اما سئو همینجا خلاصه نمیشود. سئو یه خورده پیچیده تر از این حرف هاست چون اگر قرار بود همه با سئو در رتبه های اول گوگل قرار بگیرند الآن باید همه سایتها در رتبه اول گوگل بودند و هیچ سایتی دیگر وقت برای دیگر مسائل نمیزاشت و از هر طریقی که میتوانست سعی میکرد رتبه سایت خود را در گوگل و موتور های جستجو افزایش دهد.

 

پس نتیجه میگریم که سئو به این راحتی هم نیست که هر کسی بدون دانش و تجربه آن را انجام دهد. شما برای اینکه یک سئو کار حرفه ای شوید نیاز دارید سالها تجربه کسب کنید و آموزش های سئو را دنبال کنید تا به نتیجه ای که میخواید برسید.

 

تاریخچه سئو به دهه 90 میلادی برمیگردد زمانی که موتور های جستجو برای اولین بار ظهور کردند. که امروزه به یک استراتژی و یک صنعت در حال رشد تبدیل شده است.

اگر میخواید به یک سئوکار ماهر تبدیل شوید باید یک ذهن خلاق با قوه تخیل بالا رو داشته باشید تا بتوانید خیال پردازی کنید. تکنیک های بسیاری برای سئو و افزایش رتبه گوگل وجود دارد اما همه چیز باز هم به شما بستگی دارد. اینکه شما موفق شوید و بتوانید به یک سئو کار بسیار ماهر و حرفه ای تبدیل شوید فقط به شما بستگی دارد.

 

سئو برای چه کسانی مناسب است؟

 

یادگیری و آموزش سئو برای افراد خاصی نیست هر کسی میتواند از آموزش سئو استفاده کند و آن را یاد بگیرد. سئو برای تمامی کسانی که دوست دارند تجربه رقابت در دنیای بزرگ اینترنت و تجارت الکترونیک را تجربه کنند مناسب است اما میزان تجربه و تسلط شما در سئو است که سرنوشت شما را در مقابل دیگر سایتها مشخص میکند.

 


بیشتر بدانید :

وردپرس چیست و چرا باید از وردپرس استفاده کنیم ؟


 

البته یک موضیوع مهم دیگر این است که شما باید اول سایت خود را برای سئو و بهینه سازی موتور های جستجو آماده کنید یعنی اول برای طراحی رابط کاربری فکر کنید و قدم بردارید بعد برای سئو. اما چرا؟

 

سئو سایت شما هم هر چه قدر که خوب باشد و بهینه سازی شده باشد اگر تجربه کاربری خوبی را نداشته باشد نمیتواند باعث افزایش رتبه گوگل و ورودی سایت شما شود.

 

برای مثال شما سایتی را تصور کنید که منو و سایدبار به هم ریخته است. و فوت مطالب بسیار بد و ناخوانا است آیا در برخورد اول این سایت را ترک نمیکنید و به دنبال سایت بهتری نمیگردید؟

 

قطعا شما با دیدن چنین سایتی آن را ترک میکنید پس باید توجه داشته باشید کنار از آموزش سئو شما برای افزایش رتبه گوگل باید تجربه کاربری خوبی را به کاربرتان هدیه دهید تا از ماندن در سایت شما لذت ببرد و همیشه سایت شما را به عنوان رفع نیاز های خودش در نظر بگیرد. راحتی کاربران برای گوگل بسیار اهمیت دارد و گوگل به سایتهایی بیشتر توجه میکند که برای کاربران خود ارزش قائل اند.

 

 

افزایش رتبه گوگل: چرا آموزش سئو اهمیت زیادی دارد؟

 

موتور های جستجو مانند گوگل، بینگ، یاهو از فاکتور های بسیاری برای افزایش رتبه یک سایت در گوگل استفاده میکنند و سایتها را با توجه به این الگوریتم ها فهرست بندی میکنند و سایتهایی را که بیشترین فاکتور های لازم را رعایت کرده باشند در جایگاه بالاتری نسبت به دیگر سایتها قرار میدهد و میشود گفت افزایش رتبه گوگل این سایتها بسیار بیشتر از سایر سایتها می باشد.

 

گوگل برای رتبه بندی یک سایت و افزایش رتبه آن بیش از 200 فاکتور دارد. فاکتور های بسیار مهمی که هیچ کس از تمامی آنها خبر ندارد اما از فاکتور ها و ملاک های مهم گوگل برای رتبه بندی یک سایت میتوان به سرعت سایت، بانس ریت، نکات فنی سایت و.. اشاره کرد. و برخی فاکتور های مهم دیگر که کسی از آن اطلاعی ندارد و گوگل مانند یک راز از آنها نگداری میکند.

همچنین بخوانید  چگونه تمام عکس های آیفون و آیپد را حذف کنیم؟

 

شما زمانی که چیزی را در موتور های جستجو مانند گوگل جستجو میکنید. گوگل سعی میکند بهترین نتایج را برای شما از بین تمامی نتایج موجود برای شما نمایش دهد و شما را زودتر به چیزی که میخواید برساند.

 

مهم نیست یک محصول، موزیک، فایل و هر چیزی دیگری باشد گوگل همیشه سعی میکند همیشه بهترین نتایج را برای کاربرانش نشان دهد و برای این کار ربات های خود را به سایت ها میفرستد و آنها را ایندکس میکنند.

 

یک نکته مهم که باید به خاطر داشته باشید این است که سایت ما باید اول دیده شود یعنی در معرض نمایش دیگران قرار بگیرد در غیر این صورت شما شانسی برای رقابت و موفقیت نخواهید داشت.

 

پس برای اینکه بتوانید رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهید شما نیاز دارید دیده شوید و این با سئو و بهینه سازی سایت صورت میپذیرد. هر چه قدر افزایش رتبه گوگل بیشتری داشته باشید ترافیک بیشتری خواهید داشت.

 

آموزش سئو و یادگیری سئو به چه چیزی نیاز دارد؟

 

تغیراتی که شما در سایت خود میدهید از چشمان گوگل پنهان نمی ماند و همیشه گوگل به آنها توجه میکند و این طور نیست که از تغیراتی که شما در سایت ایجاد میکنید به راحتی رد شود و به آنها توجه ای نکند.

 

ما در تک تیپ آموزش سئو و بهینه سازی موتور های جستجو و همچنین افزایش رتبه گوگل را برای شما آماده کرده ایم و در ادامه به نکات و فاکتور های اصلی سئو یک سایت میپردازیم و هر کدام را زیر ذربین قرار میدهیم.

 


بیشتر بدانید :

آشنایی با روش های پایه سئو برای بهبود وب سایت


 

اگردانش زیادی از سئو ندارید و یا حتی دانش کمی دارید نگران نباشید چون ما در این آموزش به معرفی کامل سئو و آموزش کامل سئو میپردازیم و همه ی آنها را از صفر تا صد برای شما توضیح میدهیم.

 

اگر برای شما سوال باشد که چگونه سئو را یاد بگیرم و از کجا شروع کنم. خب با یک جستجو در اینترنت میتوانید به آموزش سئو دسترسی پیدا کنید اما شما میتوانید در دوره های مختلف سئو و افزایش رتبه گوگل شرکت کنید و خودتان را محک بزنید.

 

شرکت در دوره های سئو میتواند میزان دانش شما در سئو را نشان دهد و مشکلات شما را برطرف کند اما برخی دوره های سئو دارای هزینه بسیار بالایی هستند که شاید هر کسی نتواند در آن دوره شرکت کند. برای همین ما تصمیم گرفتیم کامل ترین آموزش سئو را برای شما آماده کنیم و به زودی کتاب آموزش سئو از صفر تا صد را برای شما آماده میکنیم و به عنوان هدیه به شما میدهیم.

 

افزایش رتبه سایت در گوگل و آموزش سئو Seo چیست؟

 

افزایش رتبه گوگل: چگونه سئو را حرفه ای یاد بگیریم؟

 

برای اینکه شما در سئو حرفه ای شوید و تجربه کسب کنید نیاز دارید با اصطلاحات اولیه و مهم سئو آشنا شوید اصلاحاتی بیسار آسان که یک سئو کار ماهر از آنها باید اطلاع داشته باشد .

 

  • سئو داخلی سایت (On Page SEO) و سئو خارجی سایت (Off Page SEO)
  • سئو کلاه سفید در مقابل سئو کلاه سیاه و کلاه خاکستری

 

 

سئو داخلی سایت On Page SEO افزایش رتبه گوگل

 

سئو داخلی سایت یعنی تمامی فعالیتهایی که شما انجام میدهید تا وب سایت خود را در نتیج بهتر گوگل نشان دهید. به عبارتی دیگر سئو داخلی یعنی بهینه سازی عناصر داخلی سایت. مانند:

  • متاتگ ها
  • هدینگ ها
  • ساختار Url سایت
  • محتوا
  • اندازه و سرعت سایت

 

تمامی این موارد شامل بهینه سازی عناصر داخلی سایت یا همون سئو داخلی سایت می باشند.

 

 

سئو خارجی Off Page SEO

 

سئو خارجی به تمامی فعالیتهایی میگویند که برای افزایش رتبه گوگل انجام میشود. سئو خارجی یکی از پیچیده ترین کار ها در یادگیری سئو است که در آموزش سئو ما به صورت کامل به آن میپردازیم. سئو خارجی شامل :

 

  • بک لینک
  • شبکه های اجتماعی
  • نوشتن محتوای با کیفیت و در نهایت گرفتن لینک خوب از سایتهای معتبر
  • بلاگ

 

سئو داخلی و خارجی یکی از مهمترین موضوعات در سئو می باشند. و نمیتوان آنها را از هم جدا کرد و در کنار هم هستند که میتوانند باعث افزایش رتبه گوگل سایت شما شوند بنابر این هر کدام دارای ارزش هایی هستند.

 

 

آموزش سئو: سئو کلاه سفید و سیاه و تاثیر آن در سایت

 

سئو کلاه سفید یک نوع از تکنیک های سئو می باشد که تابعه قوانین و دستور عمل های گوگل عمل میکند. و از هیچ یک از دستور عمل ها و قوانین گوگل را زیر پا نمی گذارد. و همچنین بهترین روش سئو نیز می باشد.

 

به عبارت بهتر سئو کلاه سفید همان چیزی است که گوگل از شما میخواهد و باعث افزایش رتبه گوگل میشود. درست است کمی زمان میبرد تا سایت شما در بین دیگر سایتها جایگاه خود را پیدا کند اما سرانجام محبوبیت سایت شما در گوگل بسیار افزایش پیدا میکند.

 

تکنیک سئو کلاه سفید همان تکنیک مهم سئو است. که هر کسی برای افزایش رتبه گوگل به صورت درست و جلوگیری از روش های نادرست و یا دورزدن گوگل انجام میدهد و این تکنیک میتواند رتبه سایت شما را بسیار در گوگل بالا ببرد. بدون آنکه هزینه یا جریمه ای برای شما داشته باشد.

 

تکنیک کلاه سفید کمی زمان میبرد تا بین سایتهای دیگر رتبه سایت شما را بالا ببرد. اما فراموش نکنید که گوگل برای شما یک امتیاز مثبت در نظر میگیرد و محبوبیت شما در گوگل افزایش پیدا میکند و سرانجام میتوانید با فکر و خلاقیت در همان رتبه بمانید البته این به شما بستگی دارد.

 

برخی از تکنیک های سئو کلاه سفید :

 

  • لینک سازی به صورت درست
  • ایجاد محتوای باکیفیت
  • نوشتن محتوا برای کاربران نه گوگل
  • معرفی نقشه سایت به گوگل
  • رعایت سئو داخلی و خارجی سایت
  • استفاده درست و بهینه از برچسب ها
  • جلوگیری از تکرار کلمات کلیدی بیش از حد
  • بهینه سازی تجربه کاربری

 

 

آموزش سئو: سئو کلاه سیاه و تاثیر آن در سایت

 

سئو کلاه سیاه دقیقا برعکس کلاه سفید است. در این روش سعی میشود به هر قیمتی رتبه گوگل خود را افزایش دهند. و به این مسئله توجه نمیکنند که آیا این روش باعث جریمه سایت میشود یا نه.

 

سئو کلاه سیاه باعث میشود رتبه سایت شما در زمان بسیار کمی به بالاترین حد ممکن برسد. اما داستان همینجا تمام نمیشود! گوگل سایت هایی را که از روش های غیر قانونی برای افزایش رتبه سایت استفاده میکنند شناسایی میکند و به شدت با این سایتها برخورد میکند.

 

گوگل توصیه کرده است فقط از روش کلاه سفید برای افزایش رتبه سایت خود استفاده کنید و از هر روشی دیگری برای افزایش رتبه گوگل سایت خود اجتناب کنید.

همچنین بخوانید  تولید محتوای با کیفیت با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی

 

تفاوت سئو کلاه سفید و سیاه در رعایت کردن قوانین و دستور عمل های گوگل است. سئو کلاه سفید به تمامی این قوانین احترام میگذارد و آنها را رعایت میکند. اما سئو کلاه سیه دقیقا برعکس آن است و تمامی قوانین گوگل را سعی میکند دور بزند.

 

برخی از فعایتهای سئو کلاه سیاه :

 

  • لینک سازی به صورت نادرست
  • مخفی کردن محتوا از چشمان کاربران
  • نوشتن محتوا برای گوگل
  • استفاده از کلمات کلیدی بیش از حد در محتوا
  • استفاده نادرست از برچسب ها
  • بک لینک های غیر واقعی و بی ازش
  • مخفی کردن عناصر داخلی و داده های سایت مانند هدر و..
  • مزرعه لینک و استفاده از لینک ها به روش نادرست
  • بولد کردن تمام کلمات کلیدی و محتوا
  • ایجاد صفحه های تکراری

 

 

سئو کلاه خاکستری و تثیر آن در سایت

 

سئو کلاه خاکستری درست بیت سکلاه سیه و سفید قرار دارد. یعنی نه کلاه سفید است نه سیاه. و دارای تکنیک های افزایش رتبه گوگل سایت شما می باشد اما تکنیک هایی که احتمال جریمه شدن کمتری دارند.

 

اما همان طور که گفته شد بهترین روش افزایش رتبه گوگل استفاده از تکنیک های کلاه سفید است. که گوگل هم بسیار زیاد به آن تاکید و به همه کاربران و طراحان سایت این روش را پیشنهاد کرده است.

 

به هر حال شما میتوانید انتخاب کنید که از کدام تکنیک برای سئو سایت خود استفاده کنید. اما به خاطر داشته باشید بهترین تکنیک و روشی که هیچ آسیبی به سایت شما نمیزند تکنیک کلاه سفید است.

 

اگر شما میخواید از آزمون آموزش سئو و افزایش رتبه گوگل موفق بیرون بیاید باید از روش درست برای بالا بردن سایت خود استفاده کنید اما به یاد داشته باشید که از مهمترین چیز هایی که باعث افزایش رتبه گوگل سایت شما میشود محتوای باکیفیت است.

 

شما زمانی که برای محتوای خود زحمت میکشید و آن را به بهترین نحو ممکن مینویسید گوگل متوجه توجه شما به کاربران و ارزش دادن شما به کاربرها میشود و امتیاز مثبت برای سایت شما در نظر میگیرد.

 

شاید شنیده باشید که محتوای سایت پادشاه سایت است. و بدون آن نمیتوان از گوگل توقع افزایش رتبه داشت پس در قدم اول باید یه این مسئله فکر کنید که در ادامه آموزش سئو بلیشتر درباره این موضوع صحبت میکنیم.

 

 

افزایش رتبه سایت و آموزش سئو Seo چیست؟

 

آموزش سئو موتور های جستجو

 

مسئله موتور های جستجو به دهه 90 برمیگردد. زمانی که اولین موتور های جستجو ظهور کردند. سپس به تدریج محبوبیت بسیار زیادی پیدا کردند و توانستند خواسته های کاربران خود را برطرف کنند.

اما شاید از خود بپرسید که موتور جستجو دقیقا چیست و چه کاری انجام میدهد؟ موتور جستجو یک سرویس است که به کاربران اجازه میدهد هر مطلب و یا داده ای را در اینترنت جستجو کنند

 

موتور های جستجو از سه جزء اصلی تشکیل شده اند :

  • خزیدن یا Crawling
  • نمایان سازی Indexing
  • جمع آوری نتایج

 

 

 

خزیدن

 

خزیدن یا spidering به معنای اسکن وب سایت شامل تمامی بخش های سایت مانند محتوا، تصاویر ها، عنوان ها، لینک ها و… می باشد. به عبارتی دیگر هر داده ای را که در موتور های جستجو سرچ میشود میتوان نام برد.

 

خزنده های گوگل همه لینک های hypertext را که به همان سایت یا سایتهای دیگر اشاره میکند. بررسی و شناسایی میکنند. سپس تمام لینک ها را تجزیه و تحلیل میکنند. ربات های گوگل همیشه داده ها و اطلاعات اینترنت را به روز میکنند تا بتوانند داده های خود را نیز به روز کنند.

 

زمانی که شما چیزی را در گوگل جستجو میکنید. گوگل سعی میکند بهترین نتایج را برای شما از بین تمامی نتایج نشان دهد. گوگل سعی میکند در ثانیه اول نیاز شما را تشخیص دهد و آن را در اولویت کار خود قرار دهد.

 

خزیدن ربات های گوگل یکی از مهمترین عوامل برای سئو و افزایش رتبه گوگل استو سایتهایی را که رباتهای گوگل به آنها سر نمیزنند هیچ رتبه ای به دست نمی آورند و در گوگل نمایش داده نمیشود. پس یکی از مهمترین عوامل موفقیت سایتها خزیدن موتور های گوگل است. موتور های جستجو اطلاعات سایتها را بررسی میکنند و سپس آن ها را ایندکس میکنند.

 

 

ایندکس ( نمایان سازی)

 

شما برای اینکه بتوانید رتبه سایت خود را در گوگل افزایش دهید در اولین قدم نیاز دارید تا دیده شوید. یعنی هر اطلاعات یا داده ای را که در سایت خود قرار میدهید. گوگل آن ها را نمایش دهد.

 

ایندکس یعنی فهرست شدن صفحات سایت شما توسط موتور های گوگل. سایتی که مطالب آن در گوگل فهرست یا نمایش داده نشود نمیتواند رتبه خود را در گوگل یا موتور های جستجوی دیگر افزایش دهد. میتوان گفت از مهمترین عوامل موفقیت سایتها و افزایش رتبه گوگل ایندکس سایت ها می باشد که با ایندکس سایت مطالب یا داده های شما در گوگل قرار میگیرد و برای دیگران قابل دسترس است.

 

سایتی که در گوگل نمایش داده نشود درواقع یک سایت مرده است و هیچ وقت نمیتواند جایگاه خوبی در گوگل داشته باشد. اما سایتهایی که تعداد زیادی از صفحات آن ها ایندکس شده باشد قطعا از سایتهای موفق هستند و میتوانند رتبه سایت خود را افزایش دهند.

 

همچنین زمانی که شما تغیراتی را در سایت خود ایجاد میکنید. گوگل اطلاعات و داده های خود را به روز میکند. و حتی تغیرات کوچک شما از چشمان گوگل پنهان نخواهد ماند. اما سعی کنید هر تغیری را در وب سایت خود ایجاد نکنید چون ممکن است به سایت شما آسیب بزند و یا باعث کاهش رتبه سایت شما شود.

 

افزایش رتبه در گوگل و آموزش سئو Seo چیست؟

 

نمایش ایندکس صفحات سایت

 

اگر دوست دارید تعداد صفحات سایت خود را در گوگل ببینید کافی است عبارت site:yoursite.com را در اینترنت جستجو کنید. توجه داشته باشید به جای yoursite نام دامین خود را وارد کنید. شما میتوانید با استفاده از جستجوی این عبارت به تعداد صفحات خود در گوگل پی ببرید و آن ها را مشاهده کنید.

 

اما ابزار هایی هم هستند که میتوانید از آنها استفاده کنید که یکی از بهترین ابزار های نمایش ایندکس سایت ابزار گوگل وبمستر است. که توسط گوگل ساخته شده است و به شما اطلاعات و جزئیات دقیق تری راجب ایندکس و تمامی اطلاعات سایت به شما نشان میدهد.

 

 

جمع آوری اطلاعات

 

نتایج برای کاربران بسیار مهم است. و کاربران انتظار دارند زمانی که به دنبال چیزی هستند بهترین نتایج را مشاهده کنند. زمانی که کاربری در اینترنت چیزی را سرچ میکند، موتور های جستجو مطالبی را که قبلا فهرست بندی کرده اند بررسی میکنند و بهترین نتایج را به کاربران نمایش میدهند. این کار توسط میلیون ها الگوریتم گوگل انجام میشود.

 

گوگل اعلام کرده است راحتی کاربرانش برای او بسیار مهم است و اهمیت دارد و سعی میکند همیشه نیاز و خواسته های کاربرانش را به بهترین شکل ممکن برطرف کند. و برای سایتهایی که به کاربران اهمیت میدهند و برای آنها ارزش قائل هستند امیتاز مثبت در نظر میگیرد.

همچنین بخوانید  چگونه رمز اکانت یا حساب توییتر خود را ریست کنیم ؟(گوشی و مرورگر)

 

عوامل رتبه بندی و افزایش رتبه گوگل

 

بیشتر این عوامل اثبات شده اند، اما برخی از آنها دارای شک و تردید هایی می باشند. ما لیستی از مهمترین عوامل رتبه بندی سایت ها را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید از آنها استفاده کنید.

 

  • محتوا برای کاربران نوشته شده باشد نه گوگل
  • امکان خزیدن ربات های گوگل در سایت فراهم باشد
  • دریافت لینک های باکیفیت
  • احترام به کاربران
  • مسئولیت پذیری در برابر کاربران
  • افزایش سرعت سایت
  • نرخ کلیک یا CTR
  • نمایش سایت در انواع دستگاه ها (ریسپانسیو)

 

به گفته سایت بک لینکو یکی از مهمترین عوامل در رشد سئو و افزایش رتبه گوگل تعداد بک لینک ها و کیفیت آن است. بک لینک ها نقش بسیار مهمی در افزایش رتبه یک سایت در گوگل دارند و هر چه قدر که شما بتوانید بک لینک های با کیفیت و بیشتری را به سمت سایت خود هدایت کنید قطعا از جایگاه بالاتری در گوگل برخور دار خواهید بود.

 

برخی از مهمترین عوامل افزایش رتبه گوگل که توسط backlinko تایید شده است.

 

  • میزان مرتبط بودن و کیفیت محتوا
  • اندازه وبسایت و سرعت آن
  • املای درست کلمات
  • ساختار وبسایت
  • بهینه سازی سایت برای موبایل و دستگاه های دیگر
  • میزان اعتبار دامنه
  • شبکه های اجتماعی و میزان فعالیت در آن
  • تعداد لینک داخلی سایت
  • قابلیت استفاده در انواع دستگاه ها یا ریسپانسیو بودن سایت
  • بک لینک های معتبر و باکیفیت

 

از مهمترین عوامل رتبه بندی سایت میزان authority doamin یا اعتبار دامین می باشد. شما میتوانید برای اینکه از میزان اعتبار دامنه خود با خبر شوید از سایت Moonsy کمک بگیرید این سایت به شماغ میزان اعتبار صفحه و دامین را نشان میدهد.

 

 آموزش سئو Seo چیست؟

 

بررسی و تحقیق درباره کلمات کلیدی و تاثیر آن بر سئو

 

بررسی و تحقیق درباره کلمات کلیدی بسیار مهم است و اهمیت دارد، انتخاب درست کلمات کلیدی میتواند باعث افزایش رتبه گوگل سایت شما شود اما انتخاب نادرست میتواند شما را بسیار دور کند از رتبه بالای گوگل.

 

شما برای اینکه بتوانید بهترین محتوا یا هر داده ای را به کاربران بدهید نیاز دارید تا اول خواسته ها و نیاز های آنها را بدانید و برای آن ها فکر کنید و سعی کنید آنها را برطرف کنید. این مسئله یکی از مهمترین موضوعات در آموزش سئو می باشد که باید به ان توجه کنید. زمانی که شما نیاز کاربران خود را بدانید بهتر میتوانید برای آنها محتوا یا هر چیزی را ایجاد کنید و مطمئن باشید میتوانید محبوبیت خود را در گوگل بسیار افزایش دهید

 

چون گوگل به دنبال راحتی کاربران است و شما با این کار با یک تیر دو نشون میزنید هم میتوانید بهترین محتوا را به کاربران خود نمایش دهید و هم نیاز های او را برطرف کنید.

 

شما باید بدانید کدام کلمات کلیدی هستند که میتوانند ترافیک بیشتری را به سایت شما بیاورند و کاربان زیادی را به سایت شما جذب کنند. و روی این کلمات کلیدی مانور دهید و به آن ها فکر کنید و با هر کلمه یک جمله یا چند جمله بسازید تا بتوانید محتوای خود را بهینه سازی کنید.

 

افزایش رنکینگ در گوگل و آموزش سئو Seo چیست؟

 

 

ابزار بررسی کلمات کلیدی

 

برای این کار شما میتوانید از ابزار هایی که در اینترنت وجود دارند استفاده کنید. یکی از بهترین و قوی ترین ابزار های گوگل که میتوانید از آن برای پیدا کردن کلمات کلیدی استفاده کنید ابزار ads.google.com می باشد. این ابزار در خود امکانات بسیاری را جای داده است و از مهمترین ابزار های بررسی کلمات کلیدی و اناخاب بهترین آنها می باشد.

 

شما میتوانید از ابزار گوگل ادوردز به راحتی استفاده کنید و نگران نباشید چون استفاده از این ابزار کاملا رایگان است و شما نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید و به راحتی میتوانید در آن ثبت نام و از آن استفاده کنید. افزایش رتبه گوگل یکی از مسئله هایی است که امروزه به یک رقابت سخت و قوی تبدیل شده است و هر کسی سعی میکند تا رقیبان خود را کنار بزند. اگر میخواهید در سئو و افزایش رتبه گوگل موفق باشید رقیبان خود را فراموش نکنید و سعی کنید از آن ها بهتر باشید.

 

چگونه بهترین کلمات کلیدی را انتخاب کنیم؟

 

شما برای اینکه بتوانید بهترین کلکات کلیدی را پیدا کنید و آن ها را انخاب کنید باید آن ها را به صورت تک به تک وارد کنید برای مثال برای کلمهی سئو اول از کلمه ی خود سئو استفاده کنید بعد چند حرف به آن اضافه کنید مانند آموزش سئو بعد سعی کنید آن را گسترش دهید و یا کلمات مرتبط به آن را پیدا کنید برای مثال بهینه سازی سایت و Seo سعی کنید در کلمات کلیدی تا جایی که امکان دارد از حروف انگلیسی استفاده کنید. چون تاثیر بسیار زیادی در افزایش رتبه گوگل وب سایت شما دارد و میتواند شما را زودتر به جایگاه بالا در گوگل برساند.

 

از انتخاب کلمات کلیدی انگلیسی مانند Seo پرهیز کنید. چون رقابت در این کلمات جهانی می باشد و شما برای اینکه بتوانید در این کلمات جایگاه متاسبی را به دست آورید باید سالها تلاش کنید و مقالات بسیار باکیفیتی را بنویسید اما کلمات فارسی میتواند زود تر شما را به جایگاه بالا در موتور های جستجو برساند. و افزایش رتبه گوگل در آن ها بسیار راحت تر است.

 

کلمات انگلیسی خیلی کم توسط کاربران ایرانی جستجو میشود پس شما با قرار دادن این کلمات شانس خیلی کمتری برای دیده شدن محتوا نسبت به کلمات فارسی و یا ترکیبی دارید.

 

نتیجه 

 

افزایش رتبه گوگل و آموزش سئو یکی از پیچیده ترین مسئله های موجود در دنیای اینترنت است. چون هر ساله گوگل الگوریتم های خود را به روز میکند و یا الگوریتم جدیدی را اضافه میکند. پس استراتژی سئو یک استراتژی پیچیده و مهم است و شما برای اینکه بتوانید در این رقابت سخت پیروز میدا باشید باید سالها تلاش کنید و برای خود هدفی را تعیین کنید و برای هر کاری دلیلی داشته باشید. سئو مسئله ای نیست که با یک روز یا دو روز بتوان در آن استاد شد سئو نیازمند سالها تلاش و تجربه است که این تلاش و تجربه با پشتکار و تلاش بدست می آید.

 

سئو دارای راز ها و اسرار زیادی است که شما برای اینکه بتوانید در آن ماهر شوید باید آن ها را پیدا کنید. ما سعی میکنیم در تک تیپ مهمترین نکات و آموزش سئو را برای شما آماده کنیم تا بتوانیم قدمی کوچک در موفقیت شما برداریم.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *