تبلیغات

تبلیغات

چگونه اطلاعات اضافی اپل واچ را پاک کنیم؟ آموزش افزایش حافظه اپل واچ

Free-Up-Space-on-Your-Apple-Watch

بر خلاف آیفون یا آیپد ، اپل واچ شما فضای زیادی برای برنامه ها ، موسیقی ، پادکست ها و سایر مطالب دیگری که ممکن است سعی کنید در آن ذخیره کنید ندارید . میزان حافظه ذخیره سازی اپل واچ هر سری با سری دیگر متفاوت است . اپل واچ سری 5 دارای 32 گیگابایت فضا است ، اما اپل واچ سری 4 تنها 16 گیگابایت حافظه وجود دارد .اپل واچ سری 3 دارای GPS + اینترنت سیم کارت با 16 گیگابایت حافظه و برای مدل GPS فقط 8 گیگابایت اختصاص داده اند .

بسته به نسخه اپل واچ خود و اینکه چه مقدار محتوا را دانلود یا همگام سازی می کنید ، می توانید به راحتی فضای کمتری را قبل از دانستن آن اجرا کنید . اما ساعت شما می تواند نشان دهد که چقدر حافظه شما اشغال شده است و چه میزان حافظه در دسترس شما است . همچنین می تواند به شما نشان دهد که چه مقدار فضا توسط برنامه ها و محتواهای خاص استفاده شده است ، بنابراین متوجه می شوید که چه زمانی حافظه اپل واچ شما نزدیک پر شدن است .

مشاهده حافظه اپل واچ در آیفون یا آیپد

حافظه خالی اپل واچ را در برنامه گوشی مشاهده کنید

با باز کردن برنامه “Watch ” در دستگاه خود ، فضای ذخیره سازی موجود در اپل واچ خود را مشاهده کنید . در بخش My Watch ، به قسمت General سپس گزینه About را انتخاب کنید . چند ثانیه صبر کنید و برنامه تعداد کل آهنگ ها ، عکس ها و برنامه های نصب شده در اپل واچ را نمایش می دهد . همچنین ظرفیت کل و مقدار فضای موجود اپل واچ را نشان می دهد .

حافظه ذخیره سازی اپل واچ را مشاهده کنید

 حافظه ذخیره سازی اپل واچ را مشاهده کنید

برای بررسی حافظه ذخیره سازی اپل واچ ، ابتدا به تنظیمات “Settings ” > عمومی “General ” > استفاده شده “Usage” بروید . در بخش Storage میزان فضای موجود اپل واچ و مقدار حافظه استفاده شده اپل واچ نمایش داده می شود . صفحه را به پایین بکشید تا ببینید هر برنامه در اپل واچ چه مقداره حافظه اشغال کرده است و نوع محتوا از جمله موسیقی ، پادکست ها و عکس ها نمایش داده می شود .

حذف اطلاعات اضافی اپل واچ در گوشی

حذف اطلاعات اضافی اپل واچ در گوشی

اکنون می دانید کدام محتوا بیشترین حاظفه از اپل واچ را به خود اختصاص می دهد ، می توانید مواردی را که دیگر نیازی به آن ندارید یا می خواهید حذف کنید . ابتدا بیایید به حذف برنامه ها با استفاده از برنامه Watch در گوشی خود بپردازیم . برنامه را باز کنید و صفحه My Watch را به پایین بکشید تا به بخش نصب در اپل واچ برسید . بر روی نام برنامه ای که می خواهید حذف کنید ضربه بزنید .

همچنین بخوانید  فعال کردن حالت Night Light یا تم مشکی ویندوز 10

سپس گزینه Show App on Apple Watch را غیرفهال کنید و برنامه از اپل واچ حذف می شود . به صفحه قبلی برگردید و اکنون برنامه در بخش برنامه های موجود ظاهر می شود ، جایی که همیشه می توانید با ضربه زدن روی دکمه نصب “Install” ، آن برنامه را دوباره روی ساعت خود نصب کنید .

حذف برنامه های اضافی از اپل واچ

حذف برنامه های اضافی از اپل واچ

برای حذف برنامه ها به طور مستقیم از اپل واچ ، دکمه دیجیتالی را فشار دهید تا با مشاهده تمام برنامه های خود به صفحه اصلی هدایت شوید . اگر در صفحه اصلی تمام برنامه ها را مشاهده می کنید ، بر روی آیکون برنامه مورد نظر به آرامی فشار دهید تا بقیه برنامه ها شروع به لرزش کنند .

بر روی آیکون ” X ” بر روی برنامه مورد نظر برای حذف برنامه از اپل واچ ضربه بزنید . در پنجره تأیید باز شده ، روی گزینه حذف برنامه ” Delete App ” ضربه بزنید . دکمه دیجیتالی اپل واچ را فشار دهید تا لرزش آیکون ها را غیر فعال کنید .

اگر صفحه اصلی در نمای لیست است ، تا زمانی که برنامه ای را که می خواهید حذف کنید ، مشاهده نمی کنید. ورودی برنامه را به سمت چپ بکشید . روی آیکون سطل آشغال ضربه بزنید ، سپس روی گزینه حذف برنامه ” Delete App ” ضربه بزنید .

حذف اهنگ های اپل واچ از آیفون یا آیپد

حذف اهنگ های اپل واچ از آیفون یا آیپد

همچنین ممکن است بخواهید موسیقی یا سایر مطالب را از اپل واچ خود حذف کنید . این کار را با باز کردن برنامه Watch در آیفون یا آیپد خود انجام دهید . در بخش My Watch به پایین بروید و گزینه ” Music ” را انتخاب کنید ، جایی که می توانید آهنگ ها را از چند طریق مختلف حذف کنید .

گزینه ای به نام ” Heavy Rotation ” وجود دارد که با استفاده از آن می توانید آلبوم ها و لیست های پخش خود را دانلود کنید . اگر به این کار احتیاج ندارید ، یا می خواهید ببینید که چقدر فضای خالی را می توانید ببینید ، این گزینه را غیر فعال کنید تا آهنگ ها یا آلبوم های اخیر حذف شود . در مرحله بعد ، روی گزینه ” Edit ” در بالا سمت راست ضربه بزنید . روی آیکون حذف در کنار هر لیست پخش یا آهنگ ضربه بزنید ، سپس دکمه ” Delete ” را انتخاب کنید .

آموزش حذف آهنگ از اپل واچ

برای حذف مستقیم آهنگ از اپل واچ ، برنامه موسیقی را در اپل واچ خود باز کنید . انگشت خود را روی هر اهنگ نگه دارید و به سمت چپ یا راست بکشید سپس آیکون 3 نقطه را انتخاب کنید . در پنجره باز شده ، روی دکمه حذف “Remove” ضربه بزنید . برنامه از شما می خواهد اهنگ را از کتابخانه خود حذف کنید یا فقط اهنگ دانلود شده را از اپل واچ حذف کنید ، روی حذف دانلود ” Remove Download ” ضربه بزنید و اهنگ از اپل واچ شما حذف می شود .

همچنین بخوانید  آموزش فعال سازی تم مشکی برای مایکروسافت آفیس

تنظیم مجدد عکس های اپل واچ در آیفون یا آیپد

تنظیم مجدد عکس های اپل واچ در آیفون یا آیپد

همچنین می توانید عکس های همگام سازی شده از دستگاه خود را به اپل واچ خود تغییر داده و محدود کنید . (آموزش همگام سازی اطلاعات آیفون با اپل واچ) برنامه Watch را در آیفون خود باز کنید ، سپس به قسمت My Watch بروید و بخش ورودی عکس ها ” Photos ” را انتخاب کنید . اگر این گزینه روی Mirror iPhone یا Custom تنظیم شود ، می توانید عکس هایی را که همگام سازی می شود تغییر دهید و تعداد عکس ها را کنترل کنید .

روی گزینه ” Synced Album ” برای همگام سازی عکس ها ضربه بزنید و آن را به یک آلبوم متفاوت تغییر دهید ، شاید یک آلبوم که عکس های کمتری دارد . روی گزینه عکس های محدود ” Photos Limit ” ضربه بزنید و محدود کنید و تعداد عکس های همگام شده را به 25 عدد کاهش دهید . سپس اپل واچ شما عکس های همگام سازی شده را به روز می کند .


در آموزش های بالا راه های افزایش حافظه اپل واچ را یاد گرفتید ، پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه اپل واچ در مواقع اضطراری کمک میکند را مطالعه کنید تا در مواقع ضروری کمکتون کنه ، همچنین برای مشاهده آموزش های بیشتر اپل واچ کلیک کنید .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *