تبلیغات

تبلیغات

آموزش آپدیت کردن ویندوز 7 و آپدیت کردن ویندوز 10

update-windows

در این مقاله آموزش آپدیت کردن ویندوز را خواهید آموخت . اگرچه به روزرسانی در اکثر سیستم ها فعال می باشد و به طور خودکار آپدیت جدید را نصب می کنند (آموزش غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز) . همچنین می توانید خودتان سیستم را بررسی کنید تا ببینید آیا برای سیستم شما آپدیت وجود دارد یا خیر .

 

آموزش آپدیت کردن ویندوز

 

ویندوز بطور دوره ای به روزرسانی ها را بررسی می کند و آنها را به طور خودکار نصب می کند. شما هنوز هم می توانید از این روش برای بررسی این که برای ویندوز شما آپدیت وجود دارد یا خیر استفاده کنید .پس از آپدیت کردن ویندوز ، به روزرسانی خودکار ، ممکن است شما را مجبور به راه اندازی مجدد سیستم کنید.

 

آپدیت کردن ویندوز می توانند از بسیاری جهات برای سیستم شما مفید باشه . به روزرسانی ویندوز می توانند مشکلات خاص ویندوز را حل کنند ، از حملات مخرب محافظت کنند و حتی ویژگی های جدیدی را به ویندوز اضافه کنند.

 

آپدیت کردن ویندوز 10

 

برای آپدیت کردن ویندوز 10 به تنظیمات ویندوز بروید . در آنجا گزینه Update & Security و سپس Windows Update را در سمت چپ انتخاب کنید.

 

آپدیت کردن ویندوز 10

 

با انتخاب گزینه Check for updates به روزرسانی های جدید ویندوز 10 را بررسی کنید. در ویندوز 10 ، دانلود و نصب آپدیت ها بصورت خودکار انجام می شود و بلافاصله پس از بررسی و موجود بودن به روزرسانی ، در زمانی که از کامپیوتر خود استفاده نمی کنید ، نصب انجام می شود .

 


مطلب مرتبط :

سرچ ویندوز 10 کار نمی کند ؟ حل مشکل آن فقط با چند کلیک


 

 

آپدیت کردن ویندوز 7

 

بر روی دکمه ویندوز کلیک کنید، معمولاً در گوشه پایین سمت چپ صفحه است. عبارت System Update را داخل کادر جستجو وارد کنید و آپدیت سیستم را انتخاب کنید . در پنجره باز شده مانند شکل زیر اگر آپدیت خودکار ویندوز شما غیرفعال است دکمه automatic update را انتخاب کنید ، و منتظر بمانید تا بروز رسانی تکمیل شود .

 

 

برای بررسی به روزرسانی های جدید ، گزینه Check For update را انتخاب کنید. بسته به نوع نسخه ویندوزی که استفاده می کنید و چگونه پیکربندی ویندوز را انجام دادید ، زمان آپدیت شدن ویندوز در هر سیستم متفاوت است . بعد از بررسی و آپدیت گزینه Install updates را انتخاب کنید و زمانی که نصب تمام شد سیستم خود را ری استارت کنید .

 

آپدیت کردن ویندوز 7

 


بیشتر بدانید :

همچنین بخوانید  نحوه رفع مشکل 100 درصد شدن سی پی یو (CPU) در ویندوز

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *