آموزش

تنظیمات بازی الدن رینگ برای اجرا در کامپیوتر ضعیف

الدن رینگ (Elden Ring) یکی از محبوب‌ترین بازی‌ سال‌های اخیر است که توسط شرکت FromSoftware و به کارگردانی هیدتاکا میازاکی و با همکاری نویسنده معروف جورج آر. آر. مارتین ساخته شده است. این بازی به دلیل گرافیک زیبا، گیم‌پلی پیچیده و داستان عمیق خود مورد توجه بسیاری از گیمرها قرار گرفته است. اما برای تجربه بهینه و روان این بازی بر روی کامپیوتر، لازم است تنظیمات مناسبی انجام دهید. در این مقاله به بررسی بهترین تنظیمات برای اجرای بازی الدن رینگ بر روی کامپیوتر می‌پردازیم.

بهترین تنظیمات بازی الدن رینگ

نمایی از بازی الدررینگ که مردی دارای یک مشعل است

تنظیمات بازی الدن رینگ
Texture quality Medium
Antialiasing quality Low
SSAO Medium
Depth of field Off
Motion blur Off
Shadow quality High
Lighting quality Medium
Effects quality Medium
Volumetric quality High
Reflection quality High
Water surface quality Low
Shadow quality Medium
Global illumination quality High
Grass quality High
Ray tracing Off

ما در بازی الدن رینگ، متفاوت از بسیاری بازی های دیگر که راهنمای عملکردشان را می نویسیم رفتار خواهیم کرد. سعی کرده ایم مانند هر بازی مربوط به From Software گیمپلی الدن رینگ را بر روی ۶۰ فریم محدود کنیم. این امر آزمایش با کارت‌های گرافیک مختلف را سخت می‌کند، زیرا بسیاری از آنها به راحتی می‌توانند بهترین فریم را ارائه دهند.

در آزمایشات ما، از یک کارت گرافیک RADEON RX 580 4 GB پردازنده مرکزی RYZEN 3 3300X و یک رم ۱۶ گیگابایتی استفاده کرده ایم. این درواقع پایین ترین مشخصات مربوط به بازی خواهد بود، اما همچنان می تواند نرخ فریم قابل قبول ۶۰ را در رزولوشن ۱۰۸۰p ارائه کند.

توصیه ما در Motion blur و Depth of field این است که هردوی آنها را خاموش کنید. آنها عالی به نظر نمی رسند و می توانند در سخت افزار های پاییت مشکلات عملکردی را ارائه دهند. در بسیاری از موارد مشاهده شده است که مشکلات لگ در بازی مشاهده شده است.

در غیر این صورت، اگر از سخت افزار عالی بهره می برید، توصیه ما ایت است که تمامی تنظیمات را بر روی گزینه High و دیگر موارد را On کنید. این عملا در رایانه های سطح بالا امکان پذیر خواهد بود.

سیستم مورد نیاز بازی الدن رینگ

نمایی از بازی الدر رینگ که در حال جنگ هستند

الدن رینگ دارای برخی از نیاز های سیستمی است که بالاتر از کیفیت بصری آن است. اگرچه، می توانید از یک کارت گرافیک قدیمی تر نیز استفاده کنید، اما می بایست از پردازنده مرکزی و حافظه رم بالا بهره ببرید. شما می توانید با ۱۲ گیگابایت رم به اجرای بازی بپردازید، اما برای جلوگیری از هر گونه لگ بهتر است آن را به ۱۶ گیگابایت برسانید.

همچنین بخوانید  5 روش حل مشکل برعکس شدن صفحه مانیتور در ویندوز های 10 ، 8 و 7
  حداقل حداکثر
نوع سیستم عامل ۱۰، از نوع ۶۴ بیتی ۱۰ یا ۱۱ از نوع ۶۴ بیتی
پردازنده مرکزی INTEL CORE I5-8400 یا AMD RYZEN 3 3300X INTEL CORE I7-8700K یا AMD RYZEN 5 3600X
رم ۱۲ گیگابایت ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک NVIDIA GEFORCE GTX 1060 3 GB یا AMD RADEON RX 580 4 GB NVIDIA GEFORCE GTX 1070 8 GB یا AMD RADEON RX VEGA 56 8 GB
دایرکت ایکس نسخه ۱۲ نسخه ۱۲
حافظه داخلی ۶۰ گیگابایت ۶۰ گیگابایت

الزامات پردازنده جالب است. معمولا ما نمی بینیم یک بازی هر چند پیشرفته از پردازنده نسل جدید استفاده کند. به عنوان مثال، بازی God of War تنها به یک Core i5-2500K نیاز دارد. که شش نسل از Core i5-8400 عقب تر است.

این درمورد گرافیک دقیقا در نقطه مقابل آن قرار دارد. کارت گرافیک RX580 (در حافظه ۴ گیگابایتی کمی با افت فریم همراه خواهد بود) که یک سخت افزار قدیمی است و می تواند بازی را در حد معمول اجرا کند. توصیه ما این است که تمامی این موارد را با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی استفاده کنید که رایانه بتواند بازی را بدون افت فریم لحظه ای اجرا کند.

تنظیمات بازی الدن رینگ را پیکربندی کنید

بهینه سازی تنظیمات Elden Ring در رایانه شخصی می تواند تجربه بازی شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد و تعادلی بین وفاداری بصری و عملکرد روان ایجاد کند. این تنظیمات را بر اساس توانایی های سخت افزاری و ترجیحات شخصی خود آزمایش کنید تا کاملاً در دنیای فانتزی غنی و تاریک Elden Ring غوطه ور شوید. چه جلوه‌های بصری خیره‌کننده یا گیم‌پلی بی‌نقص را در اولویت قرار دهید، یافتن تنظیمات مناسب تضمین می‌کند که می‌توانید از حداکثر پتانسیل بازی لذت ببرید.

عماد نوری

نویسنده و مدیر وب سایت بایت 360. به زبان ساده، پیچیدگی‌های تکنولوژی به خصوص سیستم عامل ویندوز رو توضیح میدم. همواره به دنبال نوآوری و ارائه محتوای به‌روز در دنیای فناوری هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا