اخبار تکنولوژی

آموزش جامع کوینکس در کوینکس هلپ

یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال که در بین کاربران ایرانی طرفداران زیادی دارد، صرافی کوینکس (Coinex) است. از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این صرافی بین‌المللی می‌توان به مواردی مانند معتبر بودن، امکان احراز هویت برای کاربران ایرانی و عدم وجود هیچ گزارشی مبنی‌بر بلاک کردن آن‌ها، سابقه طولانی در ارائه خدمات، پشتیبانی از ۹۷۰ رمزارز و ۱۳۰۰ مارکت و پشتیبانی شبانه‌روزی اشاره کرد. برای استفاده از خدمات این صرافی بین‌المللی ارز دیجیتال بهتر است از آموزش‌های کوینکس هلپ به‌عنوان معتبرترین مرجع آموزش Coinex کمک بگیرید. در این مطلب، قصد داریم درباره آموزش جامع کوینکس در Coinexhelp صحبت کنیم.

 

آموزش جامع کوینکس

مقالات آموزشی موجود در کوینکس هلپ شامل چه مقالاتی است؟‌

همان‌طورکه در مقدمه نیز اشاره شد، صرافی بین‌المللی Coinex یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال است و به دلیل تحریم نبودن این صرافی برای کاربران ایرانی، طرفداران زیادی دارد. فعالیت این صرافی از سال ۲۰۱۷ میلادی در هنگ‌کنگ آغاز شده‌است. تمام کاربران از سراسر دنیا ازجمله ایران می‌توانند در این صرافی از خدماتی مانند تبدیل ارز، معاملات نقدی یا اسپات، معاملات مارجین، معاملات استراتژیک، معاملات فیوچرز، سپرده‌گذاری، بازارسازی خودکار، وام‌های کریپتویی و غیره بهره‌مند شوند.

در سایت Coinexhelp معتبرترین مرجع آموزش‌های این صرافی معتبر ارز دیجیتال، مقالات آموزشی مختلفی در اختیار کاربران قرار گرفته‌است تا با مطالعه آن‌ها بتوانند به‌راحتی از خدمات این صرافی استفاده کنند. مهم‌ترین مقالات آموزشی شامل موارد زیر است:

مقاله آموزشی نحوه ثبت‌نام در صرافی بین‌المللی کوینکس

یکی از مقالات آموزشی ارائه‌شده در سایت Coinexhelp مقاله آموزش صفر تا صد ثبت‌نام در Coinex و نحوه دریافت پاداش ثبت‌نام است. در این مقاله، تمام مراحل ثبت‌نام به‌صورت مرحله‌به‌مرحله و تصویری آموزش داده شده‌است. کاربران در گام اول باید از طریق لینک وب‌سایت این صرافی وارد صفحه ثبت‌نام شوند و در پنل آدرس ایمیل و پسورد خود را وارد کنند.

پسورد یا رمز عبوری که برای ورود به سایت این صرافی انتخاب می‌شود باید دارای ۶ تا ۲۰ کاراکتر بوده و یک حرف انگلیسی بزرگ و یک عدد نیز داشته باشد. بعد از انتخاب پسورد و کلیک روی دکمه Send Code یک کد موقت فعالسازی به ایمیل کاربر ارسال خواهد شد تا آن را در فیلد مشخص‌شده وارد کند و مراحل ثبت‌نام را با موفقیت به اتمام برساند. بعد از اتمام مراحل ثبت‌نام، یک حساب کاربری در صرافی Coinex ایجاد خواهد شد. این صرافی به کاربرانی که جدید هستند تا صد دلار پاداش نیز اهدا می‌کند. در این مقاله، آموزشی مفید علاوه‌بر آموزش گام‌به‌گام ثبت‌نام در صرافی معتبر Coinex نکات مربوط به نحوه احراز هویت، چگونگی افزایش امنیت حساب کاربری با فعال کردن گذرواژه دو مرحله (TOTP)، نحوه ورود به این صرافی با گوشی موبایل و از طریق دانلود اپلیکیشن موبایلی آن نیز توضیحات کامل و جامعی ارائه شده‌است.

 

آموزش جامع کوینکس

مقاله آموزشی صفر تا صد نحوه انجام معاملات فیوچرز کوینکس در موبایل و دستکتاپ

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های صرافی معتبر کوینکس، معاملات فیوچرز (Futures) نام دارد. درواقع، از بین معاملاتی مانند تبدیل ارز، نقدی و اسپات،‌ مارجین،‌ فیوچرز،‌ سپرده‌گذاری، بازارسازی خودکار، وام‌های کریپتویی و غیره، معاملات فیوچرز و مارجین نسبت‌به سایر معاملات از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.

تعدادی زیادی از کاربران ایرانی از طریق انجام این معاملات سود خوبی به دست می‌آورند. باتوجه‌به مهم بودن معاملات فیوچرز در سایت کوینکس هلپ یک مقاله برای آمورش فیوچرز اختصاص داده شده‌است. کاربران برای انجام معاملات فیوچرز ابتدا باید از طریق مطالعه مقاله آموزشی ثبت‌نام در کوینکس و انجام مراحل ارائه‌شده یک حساب کاربری برای خود ایجاد کرده باشند. بعد از ورود به سایت این صرافی، از قسمت منوی موجود در بالای صفحه اصلی و کلیک روی گزینه Futures یک منوی جدید برای کاربر باز می‌شود. در این منو باید روی گزینه Futures Trading کلیک کرده و سپس برای اعلام موافقت خود درباره فعال‌سازی معاملات فیوچرز، گزینه Confrim را انتخاب کند.

در این مقاله آموزشی تمام نکات مربوط به تفاوت اسپات با فیوچرز، پوزیشن‌های معاملاتی موجود در معاملات فیوچرز، قرارداد خطی و قرارداد معکوس، حد سود و ضرر (TP/SL) در معاملات فیوچرز، نحوه پیگیری معاملات فیوچرز، آموزش این نوع معاملات در اپلیکیشن موبایلی، کارمزد این معاملات و مقدار اهرم یا لوریج آن‌ها به‌طور کامل توضیح داده شده‌است.

مقاله آموزشی نحوه واریز و برداشت از صرافی کوینکس

سومین مقاله آموزشی مهمی که در سایت کوینکس هلپ به کاربران ارائه شده، مقاله آموزشی نحوه واریز و برداشت از این صرافی بین‌المللی است. درواقع، مهم‌ترین و اولین نکته‌ای که کاربران بعد از ثبت‌نام در این صرافی باید به‌خوبی بیاموزند، نحوه واریز و برداشت از آن است؛ زیرا برای ترید کردن در صرافی بزرگ و پرطرفدار Coinex به این آموزش نیاز دارند. کاربران برای واریز در این صرافی ابتدا باید از طریق وارد کردن ایمیل و پسورد خود وارد سایت صرافی شده و پس از کلیک روی گزینه Deposit به پنل واریز کوینکس هدایت شوند. برای افرادی که اولین بار می‌خواهند در این صرافی واریز انجام دهند، پنل آموزشی ارائه شده‌است.

مشخص کردن ارز دیجیتال و شبکه، کپی کردن آدرس، انجام درخواست برداشت از حساب مبدا و انتظار برای انجام تراکنش، مراحلی هستند که برای واریز در صرافی Coinex انجام می‌شوند. در پنل واریز این صرافی اطلاعات مهمی مانند مقدار دارایی بر اساس تتر، موجودی تتری در دسترس، موجودی تتر فریزشده، کمترین مقدار واریز، تاییدیه‌های لازم برای شبکه انتقال ارز و غیره در دسترس کاربران قرار گرفته‌است.

برای برداشت از این صرافی نیز باید بعد از انتخاب گزینه Sssets روی گزینه Withdraw کلیک کنید. برای انجام موفقیت‌آمیز مراحل برداشت از Coinex درست مانند مراحل واریز برای افراد تازه‌وارد، پنل آموزشی وجود دارد. مراحل برداشت از این صرافی عبارت‌اند از: مشخص کردن ارز دیجیتال، وارد کردن آدرس عمومی مقصد و انجام تنظیم تراکنش و تایید آن‌. مراحل واریز و برداشت در اپلیکیشن موبایلی Coinex شباهت زیادی به مراحل واریز و برداشت در دستکتاپ است. در این مقاله آموزشی Coinexhelp به‌خوبی درباره تمام مراحل واریز و برداشت از صرافی توضیح داده شده‌است.

 

آموزش جامع کوینکس

جمع‌بندی

در این مطلب، راجع‌به آموزش جامع کوینکس در سایت کوینکس هلپ صحبت کردیم و توضیح دادیم که کاربران از طریق مطالعه مقاله‌های آموزشی ارائه‌شده در این سایت به‌خوبی با نحوه ثبت‌نام در این صرافی معتبر بین‌المللی، نحوه انجام معاملات فیوچرز و نحوه واریز و برداشت از صرافی کوینکس آشنا می‌شوند. آموزش‌های ارائه‌شده در این سایت برای استفاده کاربران فارسی‌زبان Coinex است. این سایت در آموزش‌های خود برای نظرات و پیشنهادات کاربران ارزش زیادی قائل است و سعی دارد کامل‌ترین آموزش‌ها را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

حمید نوری

وبمستر حرفه ای ، علاقه مند به سئو، تکنولوژی، نویسندگی، عاشق قهوه و موسس سایت هوم کافی و تک تیپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا