رپورتاژ آگهی

بهترین های قاب گوشی A12 سامسونگ را بشناسید

جدیدترین قاب گوشی سامسونگ گلکسی A12

قاب گوشی سامسونگ درصد بالایی از استحکام و مقاومت در برابر خط و خش را داراست. این قاب مثل باقی مدل های موجود در بازار از قابلیت سازگار بودن با مدل A12 بهره مند است. جز این هم نباید انتظار دیگری داشت. کیفیت جنس گارد گوشی سامسونگ از SOFT TOUCH بوده، ماده ای نرم و منعطف که موقع لمس یک حس پوشش جذابی را خواهید داشت. از طرفی این قاب بخش قابل توجهی از نگرانی کاربران را از برخوردهای احتمالی گوشی به خود اختصاص داده است. همینطور قاب گوشی A12 با تکنولوژی PERFECT FIT طراحی شده که امکان دسترسی راحت به دکمه های مختلف گوشی، پورت ها و دوربین را فراهم می کند. 

مزیت داشتن قاب گوشی A12

یک قاب گوشی سامسونگ به منظور محافظت از موبایل شما در برابر اشیاء تیز بکار می رود. برای نمونه کیف Botanic Blossom یک قاب سیلیکونی برای گوشی های تلفن همراه سامسونگ است که از چسبندگی بسیار خوبی برخوردار می باشد. برای کسی که به سبک کلاسیک علاقه دارد این قاب یک هدیه عالی محسوب می شود. 
اما مزیت های مهم قاب گوشی سامسونگ به شرح ذیل معرفی می گردد:
1. جنبه اقتصادی: پیش پا افتاده ترین دلیل استفاده از قاب گوشی سامسونگ افزایش طول عمر تلفن همراه شماست.
2. جنبه سرگرمی: برای نوجوانانی که شیفته برنامه های ورزشی و بازی های کامپیوتری هستند، تم های مختلف قاب گوشی سامسونگ مثل جنگ ستارگان جنبه سرگرمی دارد.
3. جنبه زیبایی و راحتی: طراحی خاص کاور گوشی سامسونگ به گونه ای است که کاربران به راحتی می توانند گوشی را در دست گرفته و با آن کار کنند. با توجه به بزرگتر شدن انحنای گوشه های صفحه نمایش در مقایسه با حالت اولیه باز هم کار با گوشی آسان است.
4. قاب گوشی سامسونگ در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بوده و دارای تاییدیه IP68 می باشد. این یعنی در هر مکانی می توان با خیال آسوده از گوشی استفاده کرد.
5. همچنین این قاب دارای رنگ بندی بسیار زیبا بوده و معمولا از جنس چرمی، سیلیکونی، فلزی و شیشه ای ساخته می شوند.
6. قاب های جدید گوشی های سامسونگ با قابلیت حفظ رنگ و حالت در برابر اشعه ماورابنفش مقاومت قاب را به ارمغان می آوردند و مانع عرق دست می شوند.
7. در نهایت اینکه این قاب های بی نظیر همانند یک سپر از گوشی همراه هوشمند شما محافظت می کنند. 

مشخصات مهم گوشی سامسونگ گلکسی A12

جدیدترین قاب گوشی سامسونگ برای وقتی که در حال ضبط یک فیلم به صورت اسلوموشن هستید بسیار کارآمد است. یک گوشی گلکسی A12 با بهره مندی از صفحه نمایشگر جدید PLS TFT LCD در کنار نسل جدید دوربین ها و قابلیت های هوش مصنوعی امکان انتخاب را برای کاربران متنوع تر کرده است. به طوری که دنیای گوشی های هوشمند را یک قدم جلوتر برده است. منبع انرژی این گوشی های هوشمند یک باتری لیتیومی – پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر است که از فناوری شارژ سریع استفاده می کند. علاوه بر این داشتن یک گوشی A12  سامسونگ با صفحه نمایشگر 6.7 اینچ، RAM 4GB، چیپست پردازنده مدیاتک هلیو P35، هشت هسته ای با معماری 4 در 4 و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320  به این معنی است که باید یک قاب گوشی سامسونگ برای محافظت از موبایل خود تهیه کنید. 
 قاب گوشی سامسونگ می تواند از صفحه نمایش بدون مرز و منحصر به فرد infinity-D تلفن همراه شما در برابر باکتری ها و آلودگی های محیط محافظت کند. با توجه به اینکه صفحه نمایش A12 سامسونگ دارای یک مهندسی خاص است امکان استفاده از آن با قرار دادن حسگرها درون یک حفره کوچک کنار دوربین امکان پذیر می شود. 
این کیف با داشتن یک پورت برای لنز فوق عریض موبایل امکان دید 123درجه را فراهم می کند. همانند چشم انسان، دقیقا همان صحنه ای را که می بیند در قاب دوربین گوشی ثبت خواهد کرد. از طرفی دوربین سامسونگ A12امکان فیلمبرداری با کیفیت fps 30p/1080 را در اختیار کاربران قرار می دهد. داشتن یک قاب گوشی سامسونگ ضربه گیر از جنس لاستیک TPU برای کسی که دغدغه کار با گوشی را دارد بسیار اغوا کننده است. چرا که از آسیب جدی، اصابت مستقیم و شکستن گوشی جلوگیری می کند.

فروش اینترنتی انواع گارد گوشی در سایت قاب سنتر

فروشگاه قاب سنتر یکی از بهترین پایگاههای اینترنتی در کشور است که با معرفی مدل های مختلف کاور گوشی های سامسونگ ورود خود را به بازار تلفن های هوشمند را اعلام کرده است. حالا تصمیم دارد آنها را به صورت آنلاین به فروش برساند. از ویژگی های بارز این کاورها می توان به جذب نور شدید در محیط های مختلف اشاره داشت. البته توانمندی این وب سایت در زمینه های مختلف عرضه لوازم جانبی و اکسسوری گوشی های هوشمند در کنار گارد گوشی نیز به رخ کشیده شده است. اما نکته مهمتر در عرضه قاب گوشی A12 این است که این وب سایت قصد دارد در کنار این محصول مجموعه کاملی از کالاهای کاربردی دیگر را به خریداران پیشنهاد دهد. 

حمید نوری

وبمستر حرفه ای ، علاقه مند به سئو و نویسندگی ، عاشق قهوه و موسس سایت هوم کافی

نحوه تغییر نام دسته ای چندین فایل در ویندوز 11 با استفاده از 2 روش ساده

تغییر نام چندین فایل به صورت جداگانه می تواند کاری خسته کننده و وقت گیر…

8 ساعت

Windows Recall چیست ؟ هر آنچه که باید درمورد این ویژگی جدید ویندوز بدانید

مایکروسافت، قابلیتی را با نام Windows Recall (ویندوز ریکال) در نسخه 24H2 ویندوز 11 معرفی…

1 روز

تفاوت گوشی گوگل پیکسل 8a و وان پلاس 12R ، کدام می تواند خرید مناسبی باشد

در دنیای پر رقابت و گسترده تلفن های هوشمند انتخاب یک گوشی مناسب می تواند…

1 روز

چرا خرید کابل اصلی سامسونگ اهمیت دارد؟

در دنیای امروز که استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی همچون گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها به…

2 روز

آموزشگاه زبان، کلید دروازه‌های آلمان!

آزمون TestDaF و دوره‌های آموزش زبان کودکان، دو گام مهم در مسیر یادگیری زبان آلمانی و گشایش…

2 روز

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ و تاثیر آن در رشد کسب و کار شما

بهره‌گیری از خدمات دیجیتال مارکتینگ برای رشد و موفقیت کسب و کارها امری ضروری است.…

3 روز