اخبار ایران

بهترین کشورها برای سفر تنهایی خانوم‌های ایرانی در سال 1403

سفر تنهایی برای خانم‌های ایرانی تجربه‌ای چالش‌برانگیز و پرفایده است که به شجاعت، جسارت و اعتماد به نفسی ستودنی نیاز دارد. این الزامات در کشوری که زبان آن را بلد نیستیم، به ارز متفاوتی نیاز داریم یا غذا و سنت‌هایش با آنچه عادت کرده‌ایم متفاوت است، دوچندان می‌شود. بااین‌حال، کشورهای امنی در سراسر جهان وجود دارند که می‌توانید بدون نگرانی و به‌تنهایی به آنجا سفر کنید.

 

اسپانیا: بهشت گمشده

اسپانیا به‌عنوان یکی از بهترین مقاصد سفر تنهایی زنان در جهان شناخته می‌شود. گشت‌وگذار در این کشور به لطف زیرساخت‌های گردشگری عالی و سهولت رفت‌وآمد، بسیار آسان است. اسپانیا سال‌هاست که در فهرست پربازدیدترین کشورهای جهان قرار می‌گیرد. این محبوبیت به معنای حضور گردشگران فراوان و فرصت‌های عالی برای آشنایی با افراد جدید در این کشور به شمار می‌رود. اگر به فکر سفر انفرادی به اسپانیا هستید، شرکت در تور یک راه عالی برای تجربه همه چیز است که این کشور برای ارائه دارد.

اسپانیا تنوعی بی‌نظیر برای هر سلیقه‌ای ارائه می‌دهد، از تاریخ، معماری، غذا و سواحل شگفت‌انگیز بارسلونا گرفته تا موزه‌های مادرید. فرقی نمی‌کند که چه نوع گردشگری باشید، اسپانیا مقصدی ایده‌آل برای شما خواهد بود. علاوه بر این، اسپانیا از نظر نگرش نسبت به زنان یکی از فهیم‌ترین کشورهای جهان است و پایین‌ترین نرخ جرم را در دنیا دارد.

استرالیا: سرزمینی دور اما جذاب در آن‌سوی دنیا

در آن‌سوی کره زمین، در نقطه مقابل اسپانیا، استرالیا قرار دارد. کشوری پهناور و زیبا که با طبیعت بکر، فرهنگ منحصر به فرد و مردمی مهمان‌نواز، هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند. استرالیا به دلیل امنیت بالا، رفتار عادلانه با زنان، نرخ پایین جرم و جنایت و جاذبه‌های متعدد، در صدر لیست آرزوهای بسیاری از مسافران قرار می‌گیرد. بااین‌حال، برای اکثر مردم به جز ساکنان نیوزیلند و جزایر اقیانوس آرام، سفر به استرالیا به دلیل مسافت زیاد، نیاز به پرواز طولانی، برنامه‌ریزی دقیق و بودجه سفر بالا، کمی چالش‌برانگیز است.

برای اینکه بتوانید گوشه‌ای از زیبایی‌های استرالیا را در یک سفر تنهایی تجربه کنید، به حداقل دو هفته زمان نیاز دارید. گشت‌وگذار در این کشور پهناور به دلیل وسعت زیاد آن، چندان آسان نیست. اما اکثر گردشگران ترجیح می‌دهند در شهرهای بزرگ اقامت داشته باشند. سیستم حمل‌ونقل عمومی که در این شهرها به‌خوبی توسعه‌یافته استفاده کنند، بهترین گزینه برای بازدید از شهر هستند. برای جابه‌جایی بین شهرهای مختلف نیز پرواز بهترین گزینه است.

سرزمین مهمان‌نوازی و جاذبه‌های بی‌کران: انگلستان

بر اساس نظرسنجی ما، انگلستان به‌عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای سفر تنهایی زنان شناخته شده است. برخی از دلایلی که باعث می‌شود انگلستان در لیست بهترین مقاصد انفرادی قرار گیرد، آشکار و برخی دیگر به طور خاص برای زنان مسافر تنها مرتبط هستند. انگلیسی زبان‌اصلی است که همه مردم می‌دانند و این امر بسیاری از کارها را برای گردشگران تسهیل می‌کند.

علاوه بر این، لندن به موقعیت بالای انگلستان در لیست بهترین کشورها برای اولین سفر تنهایی به‌عنوان یک زن کمک می‌کند. این شهر یکی از محبوب‌ترین شهرهای جهان است و راهی عالی برای ورود به دنیای سفرهای انفرادی به شمار می‌رود. لندن جاذبه‌های کافی دارد که شما را برای روزها، حتی ماه‌ها سرگرم کند. رفت‌وآمد در شهر حتی با وجود گران‌بودن مترو به طرز قابل‌توجهی آسان است.

 

روسیه، مقصدی امن و جذاب برای خانم‌های ایرانی

روسیه، کشوری پهناور و وسیع در اروپای شرقی و آسیای شمالی، با تاریخ و فرهنگ غنی، طبیعت بکر و جاذبه‌های گردشگری متعدد، مقصدی جذاب برای سفر تنهایی زنان به شمار می‌رود. مردم روسیه مهمان‌نواز و خونگرم هستند. با سفر به این کشور می‌توانید از فرصت برقراری ارتباط با مردم محلی و آشنایی با فرهنگشان استفاده کنید.

درحالی‌که ممکن است در ابتدا سفر به روسیه به‌عنوان یک زن به‌تنهایی دلهره‌آور به نظر برسد، اما با کمی برنامه‌ریزی و آگاهی، می‌توانید از تجربه‌ای امن و لذت‌بخش در این کشور پهناور لذت ببرید. سفر با تور روسیه 1403 نهال گشت، به خصوص برای خانم‌های ایرانی، مزایای امنیتی زیادی دارد. شما در طول سفر همراه با یک گروه خواهید بود و از پشتیبانی لیدر تور در تمام مراحل سفرتان بهره‌مند خواهید شد.

ژاپن: سرزمین آفتاب تابان

ژاپن یکی از اسرارآمیزترین، افسانه‌ای‌ترین و عجیب‌ترین کشورها برای سفر تنهایی زنان است. این کشور یکی از امن‌ترین مقصدها برای مسافران زن تنها به شمار می‌رود. همچنین به‌خاطر ادب و احترام زیاد مردمش شناخته می‌شود. هر دو ویژگی باعث می‌شود ژاپن مقصدی بسیار جذاب برای زنانی که برای اولین‌بار به‌تنهایی سفر می‌کنند، باشد.

این کشور متنوع و تا حد زیادی خارج از دو شهر اصلی توکیو و کیوتو کشف نشده باقی‌مانده است. کوهستان‌ها، مجمع‌الجزایر، غذاهای فوق‌العاده، میراث غنی و عناصر فرهنگی جذاب، کنجکاوترین مسافران را به خود جذب می‌کند. زنان می‌توانند بدون هیچ‌گونه خطر آزار و اذیت، سرقت یا کلاهبرداری با خیال راحت در خیابان‌ها پرسه بزنند. مردم ژاپنی مهربان و بسیار مودب هستند و با وجود موانع زبانی، همیشه به‌عنوان یک گردشگر احساس خوشایندی خواهید داشت.

 

سنگاپور: کشوری امن، آسان و پرجاذبه

بر اساس رتبه‌بندی‌های سالانه، سنگاپور همچنان یکی از گران‌ترین کشورهای جهان به شمار می‌رود. اما در کنار ژاپن، یکی از امن‌ترین مقاصد برای سفر تنهایی زنان محسوب می‌شود. همین امر آن را به یکی از آسان‌ترین گزینه‌ها برای یک سفر تک‌نفره تبدیل می‌کند. جرم و جنایت در سنگاپور به‌ندرت دیده می‌شود. برخورد با زنان (در مورد گردشگران) همانند برخورد با مردان است.

این کشور بسیار کوچک و رفت‌وآمد در آن بسیار آسان است. زیرساخت‌های فوق‌العاده، حمل‌ونقل عمومی عالی و جاذبه‌های فراوان دارد. سنگاپور کشوری چندفرهنگی به شمار می‌رود. به دلیل اینکه فرودگاه چانگی بزرگ‌ترین قطب حمل‌ونقل در منطقه است، می‌تواند مقدمه‌ای عالی برای سفرهای بعدی شما به سایر نقاط آسیا باشد. می‌توانید در محله کوچک هند یا چینی نشین گشت و گذاری داشته باشید و طعم و مزه‌هایی از آنچه در این کشورها انتظار دارید را تجربه کنید.

حمید نوری

وبمستر حرفه ای ، علاقه مند به سئو و نویسندگی ، عاشق قهوه و موسس سایت هوم کافی

بررسی سامسونگ گلکسی A55 : یک گوشی میان رده با عملکرد بالا

سامسونگ، بالاخره یکی از بهترین گوشی های میان رده خود را با نام گلکسی A55…

15 ساعت

مقایسه قفل برقی یوتاب با کاویان

امنیت محل سکونت همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی افراد بوده است. از طرفی با شلوغ‌تر…

15 ساعت

چگونه با همکاری در فروش به یک بازاریاب حرفه‌ای تبدیل شویم؟ ( 100 % تضمینی )

فروش، یکی از مهم‌ترین عناصر موفقیت هر کسب و کار است. در عصری که رقابت…

15 ساعت

بررسی صداهای عجیب در یخچال های پارس

تعمیرات تخصصی یخچال های پارس قدیمی با مناسبترین قیمت ها. یخچال پارس یکی از برندهای…

15 ساعت

نحوه تغییر نام دسته ای چندین فایل در ویندوز 11 با استفاده از 2 روش ساده

تغییر نام چندین فایل به صورت جداگانه می تواند کاری خسته کننده و وقت گیر…

2 روز

Windows Recall چیست ؟ هر آنچه که باید درمورد این ویژگی جدید ویندوز بدانید

مایکروسافت، قابلیتی را با نام Windows Recall (ویندوز ریکال) در نسخه 24H2 ویندوز 11 معرفی…

3 روز