اخبار ایران

معنی انداختن انگشتر مردانه طلا در هر یک از انگشت‌های دست

اکثر آقایان ترجیح می‌دهند که انگشتر را در انگشت دوم یا سوم دست راست و چپ خودشان بیندازند. اما احتمالا شما هم تا به حال دیده‌اید که آقایان در انگشت‌های مختلف دست خودشان انگشتر داشته باشند، ولی به این فکر کرده‌اید که انداختن انگشتر طلا مردانه در هر یک از انگشت‌ها چه مفهومی دارد؟ برای آگاهی از معانی انداختن انگشتر مردانه طلا در هر یک از انگشت‌های دست خود، این مقاله را تا انتها بخوانید.

انداختن انگشتر مردانه طلا در هر انگشت چه معنی دارد؟

انگشتر طلای مردانه می‌تواند به عنوان یک اکسسوری تکمیل کننده استایل آقایان استفاده شود. اگر یک انگشتر جذاب برای خودتان خریداری کرده‌اید، ولی نمی‌دانید که در کدام یک از انگشتان خود بیندازید با ما همراه باشید تا معنی انداختن انگشتر مردانه را در هر یک از انگشتان به شما توضیح دهیم.

  • انگشت کوچک

اگر انگشتر طلا مردانه خاص را در انگشت کوچک دست راست خود بیندازید، نشان دهنده این است که نظم و قدرت بیان بسیار خوبی دارید. در واقع روابط اجتماعی شما بسیار عالی است و از حافظه قوی برای ثبت تمامی خاطرات دارا هستید. اگر هم انگشتر پسرانه و مردانه طلا را در دست چپ قرار دهید، به معنی متاهل بودن شما است. البته معمولا در دوران باستان علاوه بر اینکه در انگشت حلقه از انگشتر استفاده می‌کردند، در انگشت کوچک خودشان نیز حلقه می‌انداختند.

  • انگشت حلقه

اگر انگشتر مردانه طلا را در انگشت حلقه دست راست بیندازید، نشانه نامزدی است. این موضوع هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان صادق بوده و تفاوتی وجود ندارد. در برخی از کشورها، انداختن انگشتر مردانه در این انگشت نشان دهنده عشق و علاقه شما و رمانتیک بودن شما است. در صورتی که انگشتر طلا مردانه را در انگشت حلقه دست چپ بیندازید، نشانه ازدواج شما است. البته افرادی که در این انگشتر از انگشتر استفاده می‌کنند، افرادی مبتکر، پرشوق و شور نیز هستند که رفتار مثبتی را از خود نشان می‌دهند.

 

  • انگشت میانی

اگر از آن دسته از افرادی هستید که انگشتر مردانه طلا را در انگشت میانی خود می‌اندازید، قابلیت تصمیم گیری صحیح در شرایط مختلف را دارا هستید. در واقع انداختن انگشتر در این انگشت به معنای استقلال فکری و صلح بیشتر در روابط است. استفاده از انگشتر در انگشت میانی دست چپ معنای خاصی ندارد و بیشتر آقایان برای زیبایی در این انگشت از انگشتر استفاده می‌کنند.

  • انگشت اشاره

استفاده از انگشتر مردانه طلا در انگشت اشاره دست راست به معنی مطیع بودن آقایان است. در واقع آقایانی که در این انگشت خودشان انگشتر می‌اندازند، آماده پذیرش توصیه‌های اطرافیان خودشان هستند. در بعضی از فرهنگ‌ها، انگشت اشاره نماد ازدواج نیز هست. در عوض افرادی که در انگشت اشاره دست چپ خود از انگشتر استفاده می‌کنند، بسیار صادق هستند و می‌توانند به سادگی فریب کاری دیگران را تشخیص دهند.

  • انگشت شست

اگرچه برخی از افراد بر این عقیده هستند که انداختن انگشتر در انگشت شست به معنای شیطان پرستی است، اما این موضوع بیشتر به فرهنگ‌های مختلف مردم بستگی دارد. اگر انگشتر مردانه طلا را در انگشت شست دست راست خودتان بیندازید، به معنای کله شق بودن است و شما جزء افرادی هستید که زود از کوره در می‌روید. از طرف دیگر می‌توانید از پس مشکلات خودتان به تنهایی بربیاید. با انداختن انگشتر مردانه در انگشت شست دست راست خودتان می‌توانید خودنمایی و قدرت خود را به رخ بکشید. در مقابل اگر انگشتر مردانه را در انگشت شست دست چپ خودتان بیندازید، نشان دهنده این است که اعتماد به نفس بالایی دارید و دوست ندارید کسی به شما دستور بدهد.

 

معنی انداختن انگشتر طلا مردانه در فرهنگ ایرانی

هر یک از کشورها دارای فرهنگ‌های متفاوتی هستند و این موضوع معنی انداختن انگشتر مردانه طلا را در هر یک از فرهنگ‌ها دستخوش تغییر و تحول کرده است. در کشور ایران بیشتر آقایان به دلیل زیبایی و تکمیل استایل خودشان از انگشتر استفاده می‌کنند. علاوه بر این، ترجیح آقایان این است که انگشترهای مردانه طلا را بیشتر در هنگام ازدواج در انگشت حلقه خودشان مورد استفاده قرار دهند. بنابراین، به غیر از زیبایی و ازدواج در فرهنگ ایرانیان دلیلی برای استفاده از انگشتر مردانه عنوان نشده است. برخی از آقایان نیز به دلیل ثواب استفاده از انگشترهای عقیق، از این انگشترها استفاده می‌کنند.

خرید انواع انگشتر مردانه طلا با بهترین کیفیت از دانژه

اگر علاقه مند به خرید انگشتر به عنوان یک اکسسوری مردانه هستید، حتما باید انگشترهای اختصاصی آقایان را سفارش دهید. گروه هنری دانژه، عرضه کننده انواع انگشترهای مردانه با ظاهر جذاب و کیفیت بالا است که محصولات خود را با ورق طلای 24 عیار تولید می‌کند. افرادی که برای خرید هدیه و یا تکمیل استایل خود نیاز به انگشترهای مردانه طلا دارند، می‌توانند با بررسی مدل‌های متنوع این انگشترها، بهترین آن‌ها را از طریق سایت سفارش دهند.

حمید نوری

وبمستر حرفه ای ، علاقه مند به سئو و نویسندگی ، عاشق قهوه و موسس سایت هوم کافی

معرفی بهترین مانیتور های خمیده 2024 – پیشنهاد 4 نمایشگر برتر برند های مطرح

در این مطلب از سایت تک تیپ قصد داریم تا بهترین مانیتور های خمیده 2024…

4 ساعت

سرویس Antimalware Service Executable چیست ؟ آیا باید آن را غیرفعال کرد؟

Antimalware Service Executable در واقع فرایندی است که در برنامه Task Manager ویندوز های 10 و…

1 روز

فروش و خدمات سرویس آیفون تصویری commax کره

شرکت آیفون تصویری commax از کره جنوبی با تکنولوژی بی نهایت مدرن و قطعاتی باکیفیت با…

1 روز

تفاوت پیام رسان Google Messages و Samsung Messages ، بهترین گزینه برای شما کدام است؟

در دنیای گوشی های هوشمند، انتخاب برنامه پیام رسان مناسب می تواند تجربه کاربری شما…

2 روز

بررسی سامسونگ گلکسی A55 : یک گوشی میان رده با عملکرد بالا

سامسونگ، بالاخره یکی از بهترین گوشی های میان رده خود را با نام گلکسی A55…

3 روز

مقایسه قفل برقی یوتاب با کاویان

امنیت محل سکونت همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی افراد بوده است. از طرفی با شلوغ‌تر…

3 روز