بررسی موبایل و تبلت

گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 : بررسی قیمت، و مشخصاتی که از آن انتظار داریم

اگر از کاربرانی هستید که به استفاده از گوشی های تاشو علاقه دارد، باید بگوییم که سامسونگ، قصد دارد در سال جاری گوشی هوشمند خود را با نام گلکسی زد فلیپ 6 عرضه کند. دستگاهی که عملا در سه ماه سوم سال میلادی عرضه می شود و به گفته بسیاری از کارشناسان این بار سامسونگ قصد دارد علاوه بر افزایش حجم باتری کیفیت دوربین ها را نیز بهبود ببخشد.

بنابراین، برای اینکه بتوانید یک ایده واضح تر از اینکه زد فلیپ 6 چه مشخصاتی می تواند داشته باشد، سعی کرده ایم در این مقاله خلاصه ای از مشخصات کلیدی شایعه شده توسط بسیاری از کارشناسان را مورد بررسی قرار دهیم. پس بیایید آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

تاریخ عرضه و قیمت احتمالی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6، احتمالا در محدوده زمانی جولای تا آگوست سال جاری و با قیمتی برابر با 1,000 دلار معرفی و عرضه شود، در واقع همان فرایندی که برای نسخه های قبلی این شرکت رخ داه است. به عنوان مثال، زد فلیپ 3 در تاریه 11 آگوست 2021، زد فلیپ 4 در تاریخ 10 آگوست 2022 و زد فلیپ 5 در تاریخ 26 جولای 2023 معرفی و در همان ماه عرضه نهایی شده اند.

با این حال، به نظر می رسد که احتمال عرضه این سری از گوشی های هوشمند در ماه جولای بیشتر باشد. به این دلیل که اعلام شده است شرکت سامسونگ اسپانسر بخش کوچکی از مسابقات المپیک 2024 است و از آنجایی که برگزاری این مسابقات در آخرین روز های ماه جولای است، ارائه یک نسخه جدید از تلفن های هوشمند تاشو، می تواند یک حرکت هوشمندانه باشد.

از طرفی، یک افشاگر بیان کرده است که Samsung Galaxy z Flip 6 در ماه جولای و روز های ابتدایی آن معرفی خواهد شد. این، در شرایطی است که به طور خاص چندین خبر را در همین موضوع و زمان های متعدد شنیده ایم که اکثر آنها در روز 10 ام جولای توافق داشته اند. بنابراین، این احتمال وجود که تا زمان عرضه Z Flip 6 کمتر از دو ماه را در پیش داشته باشیم.

نمایشگر گلکسی زد فلیپ 6

با توجه به ادعای برخی از منابع آگاه، نمایشگر استفاده شد در زد فلیپ 6 همانند نسخه قبلی خود از یک پنل 6.7 اینچی از نوع Foldable Dynamic AMOLED 2X و در صفحه نمایش دوم از یک پنل 3.4 اینچی از نوع امولد بهره می برد. تنها تغییری که شاید با آن مواجه شویم، این است که نرخ تازه سازی از 60 هرتز به 120 هرتز برسد و قاعدتا برای اولین بار در گوشی های تاشو سامسونگ شاهد آن خواهیم بود.

مشخصات فنی زد فلیپ 6

صفحه نمایش اصلی 6.7 اینچ با نرخ رفرش 120 از نوع امولد و کیفیت 1080*2640
صفحه نمایش ثانویه 3.4 اینچی، یا 3.9 اینچی از نوع امولد
سیستم عامل اندروید 14
پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3
دوربین های عقب 50 مگاپیکسلی اصلی/12 مگاپیکسلی فوق عریض
دوربین سلفی 10 مگاپیکسل
رم 8 یا 12 گیگابایت
فضای ذخیره سازی 256/512 گیگابایت
باتری 4,000 می آمپر

اگرچه، اطلاعات دقیقی در این زمینه وجود ندارد، اما همچنان می توان به برخی از اخبار معتبر استناد و مشخصات زد فلیپ 6 را مورد بررسی قرار داد.

منبعی آگاه در این زمینه مدعی شده است، Z flip 6 میتواند از یک پردازنده Snapdragon 8 نسل 3 برخوردار باشد، چیزی که عملا در گوشی های رده بالای سامسونگ همچون گلکسی اس 24 اولترا یافت می شود. این به همراه یک حافظه داخلی با دو ظرفیت 256 یا 512 و یک رم 12 گیگابایتی از نوع UFS 4.0 خواهد بود که تضمین می کند عملکرد بهینه ای را در دستگاه تجربه کنید.

در قالب نرم افزاری، همچنان این منبع مدعی است که زد فلیپ 6 می تواند سیستم عامل اندروید 14 را اجرا کند. دستگاهی که قادر است همانند سامسونگ اس 24 تا هفت سال به دریافت این روزرسانی ادامه دهد و تضمین کند امنیت دستگاه برای سال ها حفظ شود.

مشخصات دوربین در گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6

اگر به گوشی گلکسی سامسونگ زد فلیپ 5 نگاهی بی اندازیم، می بین که دوربین های استفاده شده در آن یک ماژول 12 مگاپیکسلی اصلی به همراه لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 10 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی بهره می برد.

برخی از ادعاهای مطرح شده، بر این اساس است که گلکسی زد فلیپ 6 نیز از همین مشخصات بهره خواهد برد، اما در مواردی اشاره شده است که به جر لنز اصلی که از یک ماژول 50 مگاپیکسلی واید استفاده می کند، باقی موارد همچنان ثابت هستند. متاسفانه اطلاعات دقیقی در این رابطه در دسترس نیست، اما مورد دوم در اکثر خبرهای منتشر شده به صورت یکسان آورده شده است.

بررسی باتری گوشی گلکسی زد فلیپ 6

با توجه به اطلاعات درز پیدا کرده، این احتمال می رود که گوشی Samsung Galaxy Z Flip 6 از یک باتری 4,000 میلی آمپر ساعتی برخوردار باشد. چیزی بیش از 300 میلی آمپر در Galaxy X Fold 5. این ادعا همچنان توسط چندین منبع دیگر نیز تکرار شده است و با توجه به داده ها، اعلام کرده اند که این سری از گوشی، ضخیم تر از نسخه های قبلی خود است تا بتواند باتری بزرگ تر را در خود جای دهد.

عماد

سرویس Antimalware Service Executable چیست ؟ آیا باید آن را غیرفعال کرد؟

Antimalware Service Executable در واقع فرایندی است که در برنامه Task Manager ویندوز های 10 و…

5 ساعت

فروش و خدمات سرویس آیفون تصویری commax کره

شرکت آیفون تصویری commax از کره جنوبی با تکنولوژی بی نهایت مدرن و قطعاتی باکیفیت با…

9 ساعت

تفاوت پیام رسان Google Messages و Samsung Messages ، بهترین گزینه برای شما کدام است؟

در دنیای گوشی های هوشمند، انتخاب برنامه پیام رسان مناسب می تواند تجربه کاربری شما…

1 روز

بررسی سامسونگ گلکسی A55 : یک گوشی میان رده با عملکرد بالا

سامسونگ، بالاخره یکی از بهترین گوشی های میان رده خود را با نام گلکسی A55…

2 روز

مقایسه قفل برقی یوتاب با کاویان

امنیت محل سکونت همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی افراد بوده است. از طرفی با شلوغ‌تر…

2 روز

چگونه با همکاری در فروش به یک بازاریاب حرفه‌ای تبدیل شویم؟ ( 100 % تضمینی )

فروش، یکی از مهم‌ترین عناصر موفقیت هر کسب و کار است. در عصری که رقابت…

2 روز