اخبار ایران

پردرآمدترین رشته آرایشگری؛ مقایسه درآمد رشته های آرایشگری در ایران

پردرآمد ترین رشته های آرایشگری کدامند؟ همانطور که می‌دانید، آرایشگری لاین‌ها و شاخه‌های متعددی دارد که درآمد در برخی از این رشته ها به نحو قابل توجهی از بقیه بالاتر است. ما در این مقاله به مقایسه میزان درآمد رشته های آرایشگری در ایران (و سایر کشورها) خواهیم پرداخت. تا انتها با ما همراه باشید.

لیست پردرآمدترین رشته های آرایشگری

1. خدمات طراحی ناخن

به علت اینکه متقاضیان زیادی برای کاشت و طراحی ناخن وجود دارد، این رشته جز بالاترین درآمد آرایشگران است. اگر در یک سالن زیبایی معقول (نسبتا خوب) به صورت مداوم مشغول به فعالیت باشید، چیزی حدود 18 تا 20 میلیون تومان درآمد خواهید داشت. این سطح درآمدی با توجه به شهر و منطقه سکونت شما می‌تواند بیشتر (تا 50 میلیون) و یا کمتر (تا 5 میلیون) شود.



سطح درآمد رشته طراحی و کاشت ناخن

درآمد ناخن کار در ترکیه

6۰۰۰ لیر در ماه

درآمد ناخن کار در کانادا

3۶۰۰ دلار در ماه

درآمد ناخن کار در انگلستان

3000 پوند در ماه

درآمد ناخن کار در آلمان

3500 یورو در ماه

درآمد ناخن کار در آمریکا

4000 دلار در ماه



2. شینیون و زیبایی مو

با روی کار آمدن مدل‌های مختلف شینیون (برای موهای کوتاه، بلند، کم پشت و پرپشت)، بازار کار خوبی برای شینیون کارها به وجود آمده است. اگر مهارت‌های خود را مطابق با سلایق در حال تغییر جامعه به روز نگه دارید، احتمالا می‌توانید از رشته شینیون ماهانه 15 تا 20 میلیون درآمد کسب کنید. البته این میزان درآمد هم با توجه به منطقه فعالیت و تعداد مشتریان تا 30 میلیون تومان خواهد رسید. مزیت رشته شینیون نیز این است که به تجهیزات و سرمایه اولیه زیادی نیاز ندارید. اگر به علاقه‌مند به یادگیری تخصصی شینیون های ژورنالی هستید، پیشنهاد می کنیم لیست بهترین آموزشگاه های آرایشگری زنانه در تهران را مطالعه نمایید.



سطح درآمد رشته شینیون مو

درآمد شینیون کار در ترکیه

5۰۰۰ لیر در ماه

درآمد شینیون کار در کانادا

30۰۰ دلار در ماه

درآمد شینیون کار در انگلستان

2500 پوند در ماه

درآمد شینیون کار در آلمان

3000 یورو در ماه

درآمد شینیون کار در آمریکا

5000 دلار در ماه

3. گریم صورت

طبیعی جلوه دادن چهره آرایش کرده، یک هنر است و افراد زیادی برای حضور در مجالس (به عنوان عروس، مهمان و حتی میزبان) از مهارت شما به عنوان میکاپ آرتیست یا گریمور استقبال می‌کنند. هزینه میکاپ آرتیست نیز با توجه به مواد اولیه مورد استفاده و سطح مهارت متفاوت است؛ اما معمولا به 20 میلیون تومان در هر ماه می‌رسد. گریم و میکاپ صورت یکی از محبوب‌ترین و در عین حال پردرآمدترین رشته های آرایشگری است.



سطح درآمد میکاپ آرتیست

درآمد میکاپ آرتیست در ترکیه

6۰۰۰ لیر در ماه

درآمد میکاپ آرتیست در کانادا

45۰۰ دلار در ماه

درآمد میکاپ آرتیست در انگلستان

3000 پوند در ماه

درآمد میکاپ آرتیست در آلمان

4500 یورو در ماه

درآمد میکاپ آرتیست در آمریکا

6000 دلار در ماه



4. اکستنشن مو و مژه

این رشته نسبت به دیگر لاین‌های زیبایی ، جدیدتر است اما از جمله پردرآمدترین رشته های آرایشگری محسوب می‌شود. شما باید برای تامین مواد با کیفیت هزینه کنید اما در مقابل اطمینان خواهید داشت که به سطح درآمد معقولی بین 15 تا 30 میلیون تومان دست پیدا می‌کنید. جالب اینجاست که اکستنشن در کشورهای خارجی (به ویژه ایالات متحده، بریتانیا و کره جنوبی) حتی از ایران نیز پرطرفدارتر است و مشکلی برای مهاجرت شغلی نخواهید داشت.



سطح درآمد رشته اکستنشن مو و مژه

درآمد اکستنشن مو و مژه در ترکیه

6۰۰۰ لیر در ماه

درآمد اکستنشن مو و مژه در کانادا

40۰۰ دلار در ماه

درآمد اکستنشن مو و مژه در انگلستان

4000 پوند در ماه

درآمد اکستنشن مو و مژه در آلمان

3000 یورو در ماه

درآمد اکستنشن مو و مژه در آمریکا

6500 دلار در ماه





5. آرایش مو

منظور ما از لاین آرایش مو، کلیه خدمات کوتاهی، مش، رنگ و … است. اهمیت این رشته را جدی بگیرید؛ زیرا از همه اقشار جامعه (با هر سطح درآمدی)، متقاضی خواهید داشت. البته در نظر داشته باشید که آرایش مو دیگر به سبک و سیاق قدیم نیست و اگر مایل به فعالیت در این رشته پردرآمد آرایشگری هستید؛ باید مهارت‌های ژورنالی خود را تقویت کنید. به طور کلی، در این رشته اگر تازه کار باشید، حداقل 10 میلیون تومان در هر ماه خواهید داشت که با افزایش تجربه‌تان به حدود 25 تا 30 میلیون تومان خواهد رسید.



سطح درآمد آرایش مو

درآمد آرایش مو در ترکیه

5۰۰۰ لیر در ماه

درآمد آرایش مو در کانادا

35۰۰ دلار در ماه

درآمد آرایش مو در انگلستان

3000 پوند در ماه

درآمد آرایش مو در آلمان

2500 یورو در ماه

درآمد آرایش مو در آمریکا

5000 دلار در ماه

6. پاکسازی پوست

ما پاکسازی پوست را به عنوان شاخه آینده دار زیبایی معرفی می‌کنیم. شاید در زمان فعلی، تعداد متقاضیان روش‌های پاکسازی پوست (اعم از پیلینگ کربن، میکرودرم ابریژن و …) کمتر از دیگر رشته های آرایشگری باشد، اما در سالهای آینده برای اکثر افراد شناخته شده است. شما نیاز به تجهیزات و مهارت‌های تخصصی دارید؛ اما می‌توانید درآمد مطلوبی (در حدود 20 میلیون تومان ماهیانه) از رشته پاکسازی پوست به دست آورید. توجه داشته باشید که تکنیک‌های پاکسازی متعددی وجود دارد و این متدها دائما به روز می‌شوند، بنابراین، تعیین میزان دقیق درآمد در این رشته آرایشگری دشوار است.



7. مراقبت های مو

کراتینه کردن مو یا پروتئین تراپی در شهرهای بزرگ ایران (از جمله تهران، شیراز، اصفهان و مشهد) واقعا پر طرفدار و پردرآمد است. اگر بتوانید در یک سالن نسبتا لوکس مشغول به کار شوید و در عین حال، سطح مهارت خوبی هم داشته باشید، به راحتی میتوانید 18 تا 25 میلیون تومان در هر ماه کسب درآمد کنید.





نتیجه گیری: پردرآمدترین رشته ی آرایشگری

ما در این مقاله به معرفی 7 مورد از پردرامدترین رشته های آرایشگری پرداختیم. البته تعیین میزان دقیق درآمد شما به 1. مهارت بازاریابی‌تان در جلب نظر مشتری 2. سطح مهارت 3. منطقه فعالیت 4. کیفیت مواد و تجهیزات شما بستگی دارد. با این حال، آرایشگری از جمله رشته‌هایی است که به جبر جغرافیایی متکی نیست و مهارت آموزی امروز شما در ایران، می‌تواند درآمد بالای شما را حتی در خارج از کشور نیز تضمین کند.

در نظر داشته باشید که تنها آرایشگری زنانه در لیست مشاغل پردرآمد قرار ندارد. آرایش و پیرایش مردانه (به ویژه رشته های گریم، ترمیم مو و …) نیز از جمله پردرآمدترین رشته های آرایشگری مردانه هستند. آموزشگاه آرایشگری مردانه جهان مو و همچنین آموزشگاه آریشگری مردانه سفیر از جمله موسسات پرآوازه در شهر تهران است که دوره های آرایشگری خود را مطابق با سرفصل‌های به روز دنیا تعریف می‌کند. همچنین، در پایان دوره، در صورت کسب نمره قبولی امکان دریافت گواهینامه و مدرک معتبر وجود دارد.

حمید نوری

وبمستر حرفه ای ، علاقه مند به سئو و نویسندگی ، عاشق قهوه و موسس سایت هوم کافی

معرفی بهترین مانیتور های خمیده 2024 – پیشنهاد 4 نمایشگر برتر برند های مطرح

در این مطلب از سایت تک تیپ قصد داریم تا بهترین مانیتور های خمیده 2024…

5 ساعت

سرویس Antimalware Service Executable چیست ؟ آیا باید آن را غیرفعال کرد؟

Antimalware Service Executable در واقع فرایندی است که در برنامه Task Manager ویندوز های 10 و…

1 روز

فروش و خدمات سرویس آیفون تصویری commax کره

شرکت آیفون تصویری commax از کره جنوبی با تکنولوژی بی نهایت مدرن و قطعاتی باکیفیت با…

1 روز

تفاوت پیام رسان Google Messages و Samsung Messages ، بهترین گزینه برای شما کدام است؟

در دنیای گوشی های هوشمند، انتخاب برنامه پیام رسان مناسب می تواند تجربه کاربری شما…

2 روز

بررسی سامسونگ گلکسی A55 : یک گوشی میان رده با عملکرد بالا

سامسونگ، بالاخره یکی از بهترین گوشی های میان رده خود را با نام گلکسی A55…

3 روز

مقایسه قفل برقی یوتاب با کاویان

امنیت محل سکونت همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی افراد بوده است. از طرفی با شلوغ‌تر…

3 روز