اخبار تکنولوژی

لوازم جانبی موبایل ارزان از کجا بخریم؟

کارایی، کیفیت و قیمت سه فاکتور مهم در انتخاب لوازم جانبی موبایل به شمار می روند. کارایی و توان بالای محصول در عملکرد و کاربردی بودن مهم‌ترین معیار بیشتر مشتریان برای خرید است. علاوه براین کیفیت هم گزینه بعدی در انتخاب این لوازم می‌باشد. 

برخی از لوازم جانبی ها به قدری مورد استفاده قرار می گیرند که گاهی حتی برای خرید گوشی موبایل مشاهده می کنید که در جعبه همراه موبایل این لوازم وجود دارند. بعضی از سرمایه‌گذاران بازار موبایل باتوجه‌ به نیاز مصرف کنندگان برای خرید لوازم جانبی موبایل تصمیم به واردات مداوم این لوازم کاربردی و پرمصرف گرفتند.

 

یکی از مهمترین مسائل خرید لوازم جانبی موبایل با کیفیت و قیمت مناسب است

کمترین قیمت های لوازم جانبی موبایل در بازار ایران

لوازم جانبی موبایل عبارتندازهندزفری، کابل، مبدل برق، شارژر، پاوربانک، اسپیکر، هدفون، گارد و گلس و …. شما برای خرید ارزان لوازم موبایل در ایران باید به فاکتورهای گوناگونی توجه کنید. از جمله این معیارها، اصل بودن و یا به بیان عامه مردم جامعه (اورجینال بودن) محصول است. چراکه در بازار محصولات تقلبی و فیک در حجم زیادی فروخته می شود. همچون انواع شارژر و یا گلس تقلبی و فیک. همچنین این لوازم بی‌کیفیت و فیک می توانند به موبایل شما آسیب جدی وارد کنند.

وجود قیمت‌های بسیار بالا در فروش لوازم جانبی موبایل برای کاربران خوشایند نخواهد بود. گسترش فروش لوازم تقلبی هم در بازار سبب از بین رفتن پول مشتریان می‌شود. علاوه براین مشتریان به علت برخورد با محصولات تقلبی و نا معتبر به فکر راه حلی افتاده اند و بیشتر ترجیح می دهند که برای خرید لوازم جانبی با کیفیت به دنبال بهترین قیمت لوازم جانبی موبایل در بازار باشند.

لوازم جانبی موبایل ارزان از کجا بخریم؟

از معروف‌ترین پاساژهای ایران برای خرید لوازم جانبی موبایل می توان به پاساژ علاءالدین اشاره کرد. پاساژ علاءالدین اولین و بزرگ‌ترین مرکز خریدوفروش گوشی موبایل و لوازم جانبی ایران محسوب می شود. امروز این بازار بورس و مرجع موبایل کشور است و بیشتر برند‌های معتبر در این پاساژ دارای نمایندگی‌های فعال هستند. بازار چارسو نیز در کنار این بازار، از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مراکز خرید کالاهای دیجیتال به شمار می رود. البته هربازار خرید پررونقی، یک همتای آنلاین و اینترنتی نیز دارد. چه پلتفرم‌های شبکه اجتماعی باشد و چه سایت‌های فروش تخصصی. شبکه‌های اجتماعی نیز از راحت‌ترین و دردسترس‌ترین راه‌ها برای فروش لوازم جانبی به شمار می روند.

برای تهیه لوازم جانبی باید از مراکز فروش عمده لوازم جانبی که قیمت کمتری نسبت به جاهای دیگر دارند مراجعه نمود. یقیننا قیمت تمام‌شده لوازم جانبی برای کسانی که به‌ صورت عمده خرید می‌کنند کمتر خواهد بود و آنها کالای خریداری شده را می‌توانند با قیمت و سود بیشتری بفروشند. ولی نکته‌ی حائز اهمیت این است که برخی اوقات نیاز دارند تا لوازم جانبی مورد نظرشان سریعاً به دستشان برسد. بنابراین باید با یک مرکز فروش عمده لوازم جانبی با قابلیت ارسال سریع همکاری کنند. تنها مشکلی که اغلب فروشندگان لوازم جانبی با آن روبرو هستند تنوع خواسته‌های مشتریان است. برای پوشش این نیازها باید تنوع لوازم جانبی‌شان را بالا ببرند تا مشتری دست‌خالی از فروشگاه آن ها خارج نشود. به این منظور باید با تأمین‌کنندگانی همکاری کنند که تنوع بسیار بالایی دارند و هر چیزی که بخواهند را بتوانند به‌راحتی تهیه کنند.

لیست لوازم جانبی موبایل

با بررسی انواع لوازم جانبی موبایل میتوان لیست لوازم جانبی موبایل را نیز معرفی کرد.

در حقیقت لیست لوازم جانبی موبایل شامل تمام لوازمی می باشد که از هرکدام برای منظوری خاص استفاده می‌کنیم.

خرید لوازم جانبی شارژ

با استفاده از دسته از لوازم جانبی موبایل نگرانی از بابت کم شدن شارژ و خاموش شدن گوشی خود نخواهیم داشت. این دسته شامل لوازمی هستند که از آن ها به منظور شارژ کردن موبایل خود استفاده می‌کنیم و محصولاتی همچون پاوربانک، آداپتورهای شارژر و کابل شارژر در این دسته قرار می‌گیرند.

امروزه این لوازم نه تنها برای موبایل بلکه برای وسایل دیگری که به بازار می‌آیند و با این نوع شارژرها برق خود را تامین می‌کنند هم، قابل استفاده هستند.

 

کابل شارژر موبایل یا همان کابل شارژ اورجینال به باطری گوشی شما آسیب نمی رساند

خرید کابل شارژر موبایل

انواع کابل شارژر، برای تلفن شما قیمت‌های متفاوتی دارد. این مسئله نگرانی بزرگی را برای خریداران به وجود می آورد. زمانی که در حال خرید کابل شارژر هستید باید به شرایط آن توجه کنید و توجه کنید که کابل مورد نظرظرفیت تأمین شارژ موبایل شما را داشته باشد. برای بررسی شرایط قیمت و  خرید کابل شارژر موبایل  باید در ابتدا نوع آن را مشخص کرده تا آسیبی به باتری موبایل شما وارد نکند.

شارژر با کیفیت بسیار زیاد است و اغلب شارژرها واقعاً عمر کمی ندارند و سالیان سال می توانند کار کنند. اما برخی از شارژرها به دلیل تقلبی بودن با هزینه‌ تراشی بیشتر برای خریداران به باتری موبایل شما آسیب جدی وارد می‌کنند. از میان شارژرهای موبایل سامسونگ در بازار ایران شارژرهای تقلبی بسیار زیادی وجود دارد و برای تشخیص این موضوع می بایست به قیمت‌های موجود بازار توجه کنید.

فروشگاه‌هایی که شارژر ارزان قیمت  سامسونگ در بازار دارند به دو دسته تقسیم می‌شوند. فروشگاه‌هایی که شارژر اصلی می‌فروشند و معتبر هستند. این فروشگاه ها با ارزان‌ترین قیمت هم محصولات خود را به خریداران ارائه می کنند. اما دسته دوم فروشگاه‌هایی که اجناس قاچاق و تقلبی و بی‌کیفیت می‌فروشند هستند.

این فروشگاه ها با پایین‌ترین قیمت ممکن محصولات تقلبی را به مشتری می فروشند و مشتری پس از خرید، از خرید بسیار ارزان قیمت خود خوشحال است. در حالی که سرمایه خود را هدر داده است. لذا برای درک بهتر و شناسایی فروشگاه خوب از بد برای خرید لازم است حتما به اعتبار و مجوزهای قانونی فروشگاه در کنار قیمت هم توجه داشته باشید.

پاوربانک یا شارژر همراه

حتما اسم پاوربانک این روز ها به وفور به گوشتان رسیده است. پاوربانک یک شارژر الکتریکی قابل‌حمل است، به همین دلیل می توان انواع وسایل الکترونیکی از جمله موبایل همراه، تبلت، دوربین‌های پیشرفته، برخی بلندگوهای قابل‌حمل و حتی لپ‌تاپ، اسپیکر بلوتوث همراه، GoPro، سیستم‌های GPS، ام‌پی‌تری پلیر را از طریق آن شارژ کرد. معمولا هر وسیله ای که از طریق  یو‌اس‌پی شارژ می شود را می‌توان با خرید پاوربانک شارژ کرد، البته توجه داشته باشید که پاوربانک را هم باید شارژ کنید. 

پاوربانک  یک سوکت ورودی مخصوص برای شارژ شدن دارد. در حقیقت  پاوربانک همچون یک باتری گوشی بسیار قوی عمل می‌کند و می‌توانید موبایل خود را به آن وصل کنید تا شارژ شود. هر پاوربانک با توجه به مدل خود می تواند یک یا چند مرتبه شارژ کامل دیگروسایل الکترونیکی را انجام دهد. این روزها انواع پاوربانک در طرح‌ها، وزن‌ها و با توان‌های متفاوتی طراحی و تولید شده است. بعضی از این دستگاه‌ها مستطیل شکل، کوچک، سبک و بسیار پرتوان هستند و بعضی دیگر حالت فانتزی دارند و به شکل عروسک و با توان پایین‌تری تولید می‌شوند.

 

هندزفری های بلوتوث به شما کمک می کند در هنگام رانندگی از خطرات آن به دور باشید

خرید هندزفری بلوتوث

هندزفری بلوتوث از ویژگی های ساختاری قابل توجهی برخوردار می‌باشد به همین دلیل افراد زیادی خرید هندزفری بلوتوث ، را انتخاب می‌کنند. در طراحی نمونه های بلوتوثی هندزفری ها باتری مجزا مورد استفاده قرار می گیرد. وجود یک باتری مجزا درون هندزفری بی سیم  موجب می‌شود تا بتوان از این وسیله برای ساعات طولانی استفاده کرد.

علاوه براین در زمان استفاده از هندزفری های بلوتوثی دیگر از بابت گره خوردن سیم هندزفری نگرانی وجود نخواهد داشت. چراکه این هندزفری ها به دلیل طراحی بی سیم، آسایش بیشتری را در زمان استفاده، به وجود خواهند آورد.  امروزه شرکت های زیادی در زمینه طراحی هندزفری های بلوتوثی فعالیت می‌کنند؛ علاوه براین هر یک از این شرکت ها محصولات خود را با ویژگی های متفاوتی به بازار عرضه می کنند. ولی در میان برند های موجود در بازار هندزفری شیائومی و هندزفری اپل دو برند معتبر و مناسب برای خرید هندزفری هستند.

کارت‌های حافظه

در صورتی که گوشی شما دارای حافظه داخلی کمی باشد، یا اگر دوست دارید حجم اطلاعاتی که بر روی موبایل ذخیره می کنید تا همیشه در دسترستان باشد؛ کارت های حافظه به کمک شما خواهد آمد. این لوازم جانبی گوشی موبایل نگرانی ما را در رابطه با پر شدن حافظه داخلی و کند شدن گوشی رفع کرده‌اند.

لوازم جانبی محافظتی

لوازم جانبی محافظتی را می‌توان  از پراستفاده‌ترین و شناخته شده‌ترین لوازم جانبی گوشی موبایل برشمرد. اگر از شما بخواهند چند نمونه از لوازم جانبی موبایل را نام ببرید، بدون شک اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد قاب گوشی یا گلس محافظ صفحه گوشی است.

 لوازم جانبی محافظتی با توجه به کاربردشان شاید مهم ترین لوازم جانبی گوشی نیز باشند، چراکه مانع از وارد شدن ضربه و شکستگی و نفوذ رطوبت به موبایل خواهند شد.

تنوع طرح و رنگ قاب‌های گوشی، نیز در استایل و نشان دادن سلیقه شخصی ما موثر هستند و همچنین از تکراری شدن ظاهر گوشی و ایجاد حس یکنواختی در ما، جلوگیری می‌کند؛ به همین دلیل این دسته از انواع لوازم جانبی موبایل پرفروش و پرطرفدار هستند.

قاب گوشی

خرید قاب گوشی از عوامل نشان دهنده ظاهر تلفن همراه است. اما هدف از ساخت آن فقط زیبایی نبوده، زیرا قاب گوشی از عوامل بسیار مهم در ارتقای امنیت دستگاه شما به شمار می رود. در نتیجه قاب گوشی هم از لوازم جانبی محبوب در تمام لوازم می‌باشد و تقریبا همه ی کسانی که از موبایل استفاده می‌کنند؛ از مزایای این لوازم نیز بهره‌مند هستند.

گارد و محافظ گوشی

به استحکام و دوام پوسته و بدنه‌ی خارجی گوشی خود هر چند با دوام و مقاوم باشد، اعتماد نکنید. قاب گوشی موبایل  یکی از مهم ترین وسایلی است که هنگام خرید گوشی باید آن را هم تهیه کنید. خرید گارد موبایل از اصلی‌ترین لوازم جانبی موبایل است که می‌تواند به عنوان پر استفاده ترین لوازم جانبی هم باشد زیرا این محصول مورد نیاز تمامی مدل‌های گوشی موبایل ساده و یا هوشمند است.

محافظ صفحه

با استفاده از محافظ صفحه از پرداخت هزینه‌های بالای تعویض تاچ ال‌سی‌دی، در امان خواهید بود! زیرا در این تورم اقتصادی بالا، که تاچ ال‌سی‌دی انواع برندها در هر دوره ماهانه شاهد نوسانات قیمتی زیادی دارد و می‌توانند در صورت آسیب‌دیدن، هزینه‌ای بالاتر از هزینه خرید کامل گوشی موبایل را برایتان به وجود آورد! در نتیجه استفاده از محافظ صفحه برای همه ی افراد به شدت توصیه می‌شود.

گجت‌ها یا ابزارهای کاربردی

گجت‌ها یا ابزارهای کاربردی علاوه بر کاربردی بودن، می‌توانند صرفا برای فانتزی و تزئین کردن گوشی مورد استفاده قرار بگیرند. ازجمله این دسته از لوازم جانبی موبایل می‌توان پایه‌های نگهدارنده گوشی به منظور نصب در خودرو یا بندهای فانتزی موبایل و … اشاره کرد.

توجه به مارک لوازم جانبی موبایل در هنگام خرید

با توجه به اینکه برندهای زیادی اقدام به فروش وسایل جانبی گوشی‌های همراه می کنند، درهنگام خرید آن‌ها توجه به برندها و کشور تولید کننده را حتماً در دستور کار خود قرار دهید. محصولات کشورهای مختلف دارای کیفیت‌های متفاوتی هستند و با توجه به اینکه برخی از لوازم جانبی موبایل به ‌صورت غیرقانونی به کشور وارد می‌شود و به تائید گمرک و نظارت دولت نمی‌رسد، امکان دارد اجناسی بی‌کیفیتی باشند.

به همین دلیل توصیه می‌شود که برای خرید لوازم جانبی موبایل به برند آن توجه کامل داشته باشید و حتی‌الامکان سعی کنید از برندهای معروف و معتبر استفاده کنید. یا اینکه از فروشنده کمک بخواهید تا در این زمینه راهنمایی لازم را به شما بدهد. علاوه براین می‌توانید به ضمانت محصولات هم توجه کنید و از اجناس دارای ضمانت استفاده و خریداری نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با لوازم جانبی موبایل اطلاعاتی را ارائه دادیم، توجه به نکات گفته شده می تواند به شما در یک خرید مطمئن کمک بسیار زیادی کند.

حمید نوری

وبمستر حرفه ای ، علاقه مند به سئو و نویسندگی ، عاشق قهوه و موسس سایت هوم کافی

نحوه تغییر نام دسته ای چندین فایل در ویندوز 11 با استفاده از 2 روش ساده

تغییر نام چندین فایل به صورت جداگانه می تواند کاری خسته کننده و وقت گیر…

2 روز

Windows Recall چیست ؟ هر آنچه که باید درمورد این ویژگی جدید ویندوز بدانید

مایکروسافت، قابلیتی را با نام Windows Recall (ویندوز ریکال) در نسخه 24H2 ویندوز 11 معرفی…

3 روز

تفاوت گوشی گوگل پیکسل 8a و وان پلاس 12R ، کدام می تواند خرید مناسبی باشد

در دنیای پر رقابت و گسترده تلفن های هوشمند انتخاب یک گوشی مناسب می تواند…

3 روز

چرا خرید کابل اصلی سامسونگ اهمیت دارد؟

در دنیای امروز که استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی همچون گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها به…

3 روز

آموزشگاه زبان، کلید دروازه‌های آلمان!

آزمون TestDaF و دوره‌های آموزش زبان کودکان، دو گام مهم در مسیر یادگیری زبان آلمانی و گشایش…

3 روز

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ و تاثیر آن در رشد کسب و کار شما

بهره‌گیری از خدمات دیجیتال مارکتینگ برای رشد و موفقیت کسب و کارها امری ضروری است.…

4 روز