رپورتاژ آگهی

خرید محصولات جی پلاس در تبریز

برند جی پلاس (G-Plus) یا گلدیران پلاس، به‌عنوان یکی از برندهای جدید و نوظهور ایرانی، زیر مجموعه شرکت باسابقه گلدیران است. بعد از این‌که برند LG از بازار ایران خارج شد، شرکت گلدیران نماینده ال‌جی تصمیم گرفت، برند جی پلاس را راه‌اندازی و محصولات باکیفیت آن را جایگزین محصولات برند ال‌جی کند. بهترین روش خرید محصولات متنوع جی پلاس برای مشتریانی که ساکن شهر تبریز و شهرهای اطراف آن هستند، خرید از نمایندگی جی پلاس در تبریز است.‌ مشتریان با خرید محصول مورد نظر خود از نمایندگی gplus در تبریز از مزایا و خدمات مختلفی بهره‌مند خواهند شد. در این مطلب قصد داریم راجع‌به مزایا، خدمات و اهمیت خرید از نمایندگی جی پلاس یا درواقع همان نمایندگی گلدیران در تبریز صحبت کنیم.

 

در نمایندگی جی پلاس در تبریز امکان خرید چه محصولاتی وجود دارد ( لوازم خانگی بادامچی )؟

همان‌طور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، برند ملی جی پلاس انحصاری شرکت گلدیران است. گلدیران این برند تولیدکننده لوازم خانگی را در سال 1398 و با تکیه بر تجربه سی ساله‌اش راه‌اندازی کرد. کیفیت بالا، قیمت مناسب‌ و مقرون‌به‌صرفه، ارائه خدمات پس‌ازفروش با استاندارد بالا، توزیع گسترده در سراسر کشور و پشتیبانی مستمر از مشتریان مهم‌ترین ویژگی‌‌های محصولات برند جی پلاس است. در نمایندگی جی پلاس در تبریز امکان خرید محصولات متنوعی مانند یخچال فریزر، سایدبای‌ساید، لوازم صوتی و تصویری، ماشین ظرفشویی، جارو برقی، ماشین لباسشویی، سیستم‌ تهویه مطبوع خانگی، کولر گازی، سیستم‌ تهویه مطبوع صنعتی، تلفن‌‌ همراه، نمایشگرهای تجاری، کامپیوتر چندکاره، ماوس، کیبورد، تخته وایت‌برد هوشمند و … وجود دارد. در ادامه ویژگی‌های تعدادی از پرفروش‌ترین لوازم خانگی موجود در نمایندگی gplus در تبریز را معرفی خواهیم کرد.

آدرس و تلفن لوازم خانگی بادامچی:

تبریز خ بهار روبروی دانشگاه الزهرا . ابتدای خ ثابتی

تلفن :04132821046

اینستاگرام : reza.badamchi2

 

یخچال فریزر‌ جی‌ پلاس

یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند جی‌ پلاس که در بین مردم طرفداران بسیار زیادی دارد، یخچال فریزر جی پلاس است. نمایندگی گلدیران در تبریز این محصول را با مناسب‌ترین قیمت و به‌همراه خدمات پس‌ازفروش در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به طراحی با ظرافت خاص، فضای مناسب و کافی برای قرار دادن مواد غذایی، استحکام و دوام بالا، زیبایی ظاهری، مصرف بهینه انرژی و … اشاره کرد.

 

تلویزیون جی پلاس

یکی دیگر ار محصولات پرطرفدار برند جی‌پلاس، تلویزیون‌های این برند است. عواملی که این محصولات را به پرفروش‌ترین برند ایرانی موجود در بازار تبدیل کرده است، عبارتند از: برخورداری از قیمت بسیار مناسب نسبت‌به برندهای خارجی و کیفیت بسیار بالا. نکته‌ای که در زمان خرید تلویزیون‌ از نمایندگی جی پلاس در تبریز باید مورد توجه قرار بگیرد، این است که تلویزیون‌های جی پلاس به دو گروه معمولی و هوشمند تقسیم می‌شوند‌ و از نظر مشخصات ظاهری و قیمت باهم متفاوت هستند‌؛ بنابراین، در زمان خرید، این محصول را با‌توجه‌به مشخصات فنی خریداری کنید. نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند جی پلاس سیستم‌عامل اندروید دارند و کیفیت تصاویر در آن‌ها QLED است.

کولرگازی جی پلاس

کولرگازی جی پلاس نیز یک محصول پرفروش است و به‌دلیل برخورداری از مزایایی مانند کیفیت بالا، قیمت پایین‌تر نسبت‌به برندهای دیگر، مصرف پایین انرژی و کاهش هزینه‌ها، امکان تنظیم کولرگازی با دمای محیط اطراف، داشتن کمپرسور کم‌مصرف و پرقدرت، کولرگازی‌های این برند را نیز به یکی از محصولات پرفروش بازار تبدیل کرده است.

سیستم‌های تهویه هوا

باتوجه‌به آلودگی هوا در شهرهای صنعتی مانند تبریز، استفاده از سیستم‌های تهویه هوا در این شهر رواج پیدا کرده است. استفاده از این دستگاه‌ها علاوه‌بر حذف آلودگی‌های موجود در هوا، بوی نامطبوع، باکتری‌ها و سایر میکروارگانیسم‌های هوا را نیز از بین می‌برد. یکی دیگر از محصولاتی که توسط نمایندگی جی پلاس در تبریز و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، سیستم‌های تهویه این برند است.

 

خرید لوازم خانگی از نمایندگی جی پلاس در تبریز چه مزایایی دارد؟

مشتریان با خرید انواع مختلف محصولات برند ایرانی جی پلاس از نمایندگی gplus در تبریز، از مزایای زیر بهره‌مند خواهند شد.

خرید محصولات جی پلاس به‌همراه گارانتی و خدمات پس‌ازفروش

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید محصولات جی پلاس از نمایندگی این برند در تبریز این است که تمام محصولات به‌همراه گارانتی 24 ماهه و خدمات پس‌از‌فروش در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. جالب است بدانید که برند جی پلاس سرویس تمدید گارانتی نیز ارائه می‌دهد تا مشتریان بعد از اتمام اعتبار گارانتی نیز بتوانند از خدمات نمایندگی گلدیران در تبریز بهره‌مند شوند.

خدمات سرویس دوره‌ای و تعمیر محصولات جی پلاس

محصولات جی پلاس نیز مانند هر دستگاه دیگری بعد از مدتی استفاده به سرویس دوره‌ای و تعمیر نیاز پیدا می‌کنند. کارشناسان گلدیران با یادآوری زمان سرویس دوره‌ای به مشتریان خود، به آن‌ها کمک می‌کنند تا از به‌وجود آمدن مشکلات فنی در دستگاه‌های این برند جلوگیری شود. در صورت معیوب شدن یا خرابی قطعات محصولات جی پلاس نیز، تکنسین‌های نمایندگی در خدمات تعمیرات از قطعات اصل، اورجینال و فابریک استفاده می‌کنند.

برخی از ایرادات به‌وجود آمده در دستگاه‌های مختلف جی پلاس نیازی به تعمیر ندارند، فقط کافیست که با مرکز ارتباطات نمایندگی جی پلاس در شهر تبریز تماس بگیرید و مشکلات دستگاه را شرح دهید تا کارشناسان به سوالات فنی شما پاسخ بدهند و با راهنمایی ارائه‌شده از سوی آن‌ها مشکلات ایجاد شده در دستگاه را حل کنید. با وجود ارائه این خدمات در نمایندگی‌ معتبر جی پلاس در تبریز، لازم نیست که از تعمیرگاه‌های دیگر برای تعمیر لوازم خانگی خود کمک بگیرید.

بهره‌مندی از مهندسان و تکنسین‌های باتجربه و ماهر برای ارائه خدمات تعمیرات

مهندسان و تیم فنی تکنسین‌های نمایندگی جی پلاس که برای ارائه خدمات تعمیرات در محل به آدرس مشتریان این برند اعزام می‌شوند، از تجربه و مهارت بالایی برخوردار هستند. آن‌ها با آگاهی از دانش روز و مهارت بالا در تعمیر انواع لوازم خانگی جی پلاس به بهترین شکل ممکن به تعمیر یا تعویض قطعات می‌پردازند و کسب رضایت مشتریان برایشان به هر چیز دیگری اولویت دارد.

خرید محصولات برند جی پلاس با بهترین قیمت

یکی دیگر از مزایایی که می‌توان برای خرید لوازم خانگی از نمایندگی جی پلاس در تبریز نام برد، خرید محصولات این برند پرطرفدار با بهترین قیمت است. مشاوران نمایندگی قبل از خرید به مشتریان مشاوره رایگان ارائه می‌دهند تا آن‌ها باتوجه‌به نیاز خود و ویژگی محصولات مختلف، مناسب‌ترین محصول را انتخاب و خریداری کنند. کارشناسان نمایندگی جی پلاس از دانش روز آگاه هستند و درک عمیقی از بخش‌های مختلف محصولات این برند دارند. با وجود این مزیت، دیگر لازم نیست که برای خرید لوازم خانگی جی پلاس به سراغ فروشگاه‌های غیرمجاز یا غیرمرتبط بروید.

امکان خرید اقساطی محصولات از نمایندگی و تحویل رایگان

باتوجه‌به این‌که تمام محصولات برند ایرانی جی پلاس در داخل کشور تولید می‌شوند، قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت‌به برندهای خارجی دارند و از لحاظ کیفیت در وضعیت بسیار مطلوبی قرار گرفته‌اند. برای مشتریانی که محصولات مورد نظر خود را از نمایندگی جی پلاس در تبریز خریداری می‌کنند، امکان خرید اقساطی محصولات نیز وجود دارد. نمایندگی ارسال محصولات به آدرس مشتریان را نیز به‌صورت کاملا رایگان انجام می‌دهد.

 

خرید آنلاین محصولات از نمایندگی جی پلاس در تبریز در کوتاه‌ترین زمان ممکن

در این مطلب راجع‌به یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین برندهای ایرانی تولیدکننده لوازم خانگی و زیر مجموعه شرکت گلدیران یعنی برند جی پلاس صحبت کردیم و توضیح دادیم که محصولات این برند با ویژگی‌های منحصربه‌فرد و کیفیت بسیار بالا توسط نمایندگی جی پلاس در شهر تبریز و شهرهای اطراف آن، در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. نمایندگی معتبر جی پلاس در تبریز برای رفاه حال مشتریان و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی شرایطی فراهم کرده است تا بتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به نمایندگی، به‌صورت آنلاین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند و در اسرع وقت در آدرس مورد نظر تحویل بگیرند. در ضمن در لوازم خانگی سونی خردمند سابق نمایندگی جی پلاس در ارومیه می باشد.

حمید نوری

وبمستر حرفه ای ، علاقه مند به سئو و نویسندگی ، عاشق قهوه و موسس سایت هوم کافی

معرفی بهترین مانیتور های خمیده 2024 – پیشنهاد 4 نمایشگر برتر برند های مطرح

در این مطلب از سایت تک تیپ قصد داریم تا بهترین مانیتور های خمیده 2024…

7 ساعت

سرویس Antimalware Service Executable چیست ؟ آیا باید آن را غیرفعال کرد؟

Antimalware Service Executable در واقع فرایندی است که در برنامه Task Manager ویندوز های 10 و…

1 روز

فروش و خدمات سرویس آیفون تصویری commax کره

شرکت آیفون تصویری commax از کره جنوبی با تکنولوژی بی نهایت مدرن و قطعاتی باکیفیت با…

1 روز

تفاوت پیام رسان Google Messages و Samsung Messages ، بهترین گزینه برای شما کدام است؟

در دنیای گوشی های هوشمند، انتخاب برنامه پیام رسان مناسب می تواند تجربه کاربری شما…

2 روز

بررسی سامسونگ گلکسی A55 : یک گوشی میان رده با عملکرد بالا

سامسونگ، بالاخره یکی از بهترین گوشی های میان رده خود را با نام گلکسی A55…

3 روز

مقایسه قفل برقی یوتاب با کاویان

امنیت محل سکونت همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی افراد بوده است. از طرفی با شلوغ‌تر…

3 روز