تبلیغات

تبلیغات

جذاب‌ترین بازی‌های PS5 برای تازه‌واردها به دنیای سونی

620500a5-07d1-4f81-b74f-82149af67f7d

اگر به‌تازگی کنسول PS5 خریده‌اید و به دنبال بازی‌هایی جذاب برای این کنسول می‌گردید، با گزینه‌های زیادی روبه‌رو می‌شوید. بازی‌های مختلفی در سبک‌های گوناگون برای PS5 تولید شده‌اند که با توجه به سلیقه خودتان می‌توانید این بازی‌ها را خریداری کنید. با این حال با لیستی از بهترین بازی های PS5 برای شما آماده کرده‌ایم که می‌تواند در خرید به شما کمک کند. پس این لیست را از دست ندهید.

بازی God of War

یکی از بهترین بازی های PS5 که قطعا باید آن را تجربه کنید؛ God of war است. البته که پس از تجربه این بازی باید God of War Ragnarok را هم تجربه کنید. شک نکنید که یکی از بهترین بازی‌های پلی استشین ۵ را تجربه کرده‌اید. این بازی سرشار از صحنه‌های اکشن فوق‌العاده است و گیم پلی بی‌نظیری را پیش روی شما قرار می‌دهد.

بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection

یکی دیگر از بهترین بازی های پلی استیشن ۵ سری آنچارتد است. در بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection می‌توانید تمام نسخه‌های منتشر شده از این مجموعه را با کیفیتی عالی تجربه کنید. در این بازی خودتان را در نقش نیتن دریک مشاهده می‌کنید که به دنبال کشف گنجینه‌های مختلف راهی کشورهای مختلف می‌شود. این بازی نه‌تنها اکشن بسیار خوبی دارد، بلکه با المان‌های معمایی خوبی هم ترکیب شده است.

بازی Hogwarts Legacy

اگر به دنیای هری پاتر بسیار علاقه دارید، باید Hogwarts Legacy را تجربه کنید. این بازی کاملا Open-World ساخته شده و به خوبی شما را داخل دنیای جادویی هری پاتر قرار می‌دهد. مدرسه هاگوارتز به خوبی در این بازی طراحی شده و محیط‌های اطراف آن واقعا برای گشت‌وگذار شما را همراه می‌کنند. بازی داستان بسیار خوبی دارد و از گیم پلی درگیر کننده و متنوعی بهره می‌برد. می‌توانید در کلاس‌های مختلف شرکت کنید تا جادوهای مختلفی یاد بگیرد. می‌توانید شخصیت خودتان را هم قوی‌تر کنید تا بتواند بهتر با دشمنان مبارزه کند. این بازی آن‌قدر بزرگ ساخته شده که برای تمام کردن آن ساعت‌ها زمان نیاز خواهید داشت.

بازی Spider-Man

یکی از بازی‌هایی که باید آن را روی پلی استیشن ۵ تجربه کنید، Spider Man است. هم Spidern Man 1 و هم Spider Man 2 را می‌توانید با کیفیت بسیار خوبی روی PS5 تجربه کنید. مجموعه بازی‌های اسپایدرمن که برای PS5 عرضه شده یکی از بهترین بازی‌های ابرقهرمانی است که در این سال‌ها راهی بازار شده است. این بازی ‌دنیای بسیار بزرگ را پیش روی گیمرها قرار می‌دهند و مبارزه‌های بسیار جذابی دارند.

بازی The Last of Us Part 1

نسخه اول مجموعه بازی‌های The Last of Us با گرافیک بهتر برای PS5 منتشر شده است. اگر می‌خواهید یکی از بهترین بازی‌های تاریخ را تجربه کنید، نباید این بازی را از دست بدهید. پس از این بازی باید The Last of Us 2 را هم تجربه کنید. این بازی داستانی فوق‌العاده‌ای دارد و از گیم پلی بسیار خوبی بهره می‌برد.

همچنین بخوانید  چرا از موسسه چاپ مقاله کمک بگیریم؟

بازی Death Stranding

یکی دیگر از بازی‌های شاهکاری که می‌توانید روی PS5 تجربه کنید، قطعا Death Stranding خواهد بود. تجربه این بازی را به همه پیشنهاد می‌کنیم. مخصوصا که نسخه PS5 این بازی آیتم‌ها و ماموریت‌های بیشتری را پیش روی گیمرها قرار می‌دهد.

بازی Resident Evil 4 Remake

حالا می‌خواهیم یکی از بهترین بازی های ترسناک PS5 را به شما معرفی کنیم. در این موضوع که رزیدنت اویل ۴ یکی از بهترین بازی‌های این مجموعه است، شکی نیست. با این حال نسخه ریمیک رزیدنت اویل ۴ توانست به یکی از بهترین بازی های ترسناک پلی استیشن ۵ تبدیل شود. این بازی نه تنها گرافیک بسیار خوبی دارد، بلکه از گیم‌پلی بسیار هیجان‌انگیز و قسمت‌های بیشتری در مقایسه با بازی اصلی بهره می‌برد.

بازی Alan Wake 2

اگر به دنبال یک بازی ترسناک جدید برای PS5 می‌گردید، می‌توانید Alan Wake 2 را تجربه کنید. اگر قسمت اول الن ویک را تجربه کرده باشید، باید قسمت دوم را هم تجربه کنید. بازی الن ویک ۲ گرافیک بسیار خوبی دارد و داستانی به‌شدت هیجان‌انگیزی را روایت می‌کند. این بازی دو مدل گیم پلی را پیش روی شما قرار می‌دهد. یک گیم پلی اکشن و یک گیم پلی کارآگاهی. این المان‌ها باعث می‌شوند که الن ویک ۲ یکی از بهترین بازی‌هایی باید که می‌توانید روی PS5 تجربه کنید.

بازی The Callisto Protocol

اگر از سری بازی‌های Dead Space بسیار خوشتان می‌آید، باید بازی The Callisto Protocol را تجربه کنید. این بازی توسط سازندگان قبلی Dead Space ساخته شده است. این بازی در کنار داشتن گرافیک بسیار خوب از گیم پلی جذابی بهره می‌برد. صحنه‌های خشن و ترسناک متعددی را هم در این بازی مشاهده می‌کنید.

اگر در خرید این بازی‌های شک دارید، بد نیست نگاهی به تریلر بازی های 2023 هم داشته باشید. ما در مج‌هنگ سعی کردیم تریلر بازی های 2023 را هم پیش روی شما قرار دهیم تا با خیال راحت بتوانید بازی موردنظر خودتان را انتخاب کنید. هرکدام از بازی‌هایی که به شما معرفی کردیم، تریلرهای زیبایی دارند که قطعا به شما در انتخابی بهتر کمک می‌کنند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *