تبلیغات

تبلیغات

مزایا نرم افزار حسابداری شرکتی و فروشگاهی پارمیس

parmis-star

هر کسب و کاری که داشته باشید، برای اداره تمام فرایند های مالی به یک دستیار حسابدار برای ارائه گزارشات مالی و مشاوره و راهنمایی نیاز پیدا خواهید کرد. مهم نیست که یک تجارت خانگی کوچک و یک نفره را اداره می کنید یا شرکتی با بیش از 100 کارمند، در هر صورت اطلاع دقیق از موقعیت مالی کسب و کار ضروری است. دو نرم افزار حسابداری پارمیس، نرم افزار فروشگاهی و نرم افزار حسابداری شرکتی می توانند به شما در این زمینه کمک کنند.

نرم افزار حسابداری شرکتی

 

مزایا نرم افزار حسابداری شرکتی و فروشگاهی پارمیس

هر کسب و کاری که داشته باشید، برای اداره تمام فرایند های مالی به یک دستیار حسابدار برای ارائه گزارشات مالی و مشاوره و راهنمایی نیاز پیدا خواهید کرد. مهم نیست که یک تجارت خانگی کوچک و یک نفره را اداره می کنید یا شرکتی با بیش از 100 کارمند، در هر صورت اطلاع دقیق از موقعیت مالی کسب و کار ضروری است. دو نرم افزار حسابداری پارمیس، نرم افزار فروشگاهی و نرم افزار حسابداری شرکتی می توانند به شما در این زمینه کمک کنند.

 

نرم افزار حسابداری شرکتی

مزایا نرم افزار حسابداری شرکتی پارمیس

نرم افزار حسابداری شرکتی می تواند نیاز های متفاوت و منحصر به فرد شرکت ها را برآورده کند و از این نظر نسبت به سایر نرم افزار حسابداری موجود برتری دارد، به طوری که با استفاده از این نرم افزار کاربردی می توانید تمام گزارشات شرکت خود را تهیه و مدیریت کنید. این نرم افزار مانند یک دستیار هوشمند تمام مسائل مالی شرکت شما را اداره می کند و شما را از موقعیت فعلی سازمان خود مطلع می سازد.

با استفاده از این نرم افزار حسابداری به سادگی می توان چندین شرکت را مدیریت کرد و تمام اطلاعات مالی و گزارشات را به صورت یکجا مورد مقایسه و بررسی قرار داد. با استفاده از این قابلیت مدیران شرکت های بزرگ می توانند دید کلی تر و بهتری نسبت به وضعیت و شرایط موجود پیدا کنند.

نرم افزار حسابداری شرکتی برای هر شرکت در هر اندازه ای می تواند قدمی بزرگ در جهت ارتقای سطح کاری محسوب شود. شما می توانید طی تماس با کارشناسان سایت ما مشاوره و راهنمایی های لازم را به صورت رایگان دریافت کنید، همچنین می توانید فرم درخواست نسخه دمو نرم افزار حسابداری شرکتی پارمیس را تکمیل کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نرم افزار حسابداری شرکتی

 

مزایا نرم افزار فروشگاهی پارمیس

از دیگر نرم افزار های کاربردی پارمیس برای کسب و کار های مختلف نرم افزار فروشگاهی پارمیس است. این نرم افزار تمام امکانات لازم برای اداره مسائل مالی فروشگاه های زنجیره ای با چند شعبه و هایپرمارکت ها و حتی عمده یا خرده فروشان را ارائه می دهد. نرم افزار فروشگاهی پارمیس در سه نسخه پرو و استار و 360 ارائه می شود و شما با توجه به نیاز خود و متناسب با نوع کسب و کار خود می توانید هر یک از سه نسخه نرم افزار های پارمیس را تهیه کرده و به کار ببرید. برای انتخاب نسخه مناسب می توانید با شماره های ارائه شده در سایت ما نیز تماس بگیرید تا مشاوره و راهنمایی های لازم به شما ارائه شود.

همچنین بخوانید  اجاره چکش برقی یا اجاره هیلتی به چه صورت است؟

با استفاده از این نرم افزار صاحبان فروشگاه ها می توانند از یک سیستم ارتباطی قوی با مشتریان بهرمند شوند زیرا ارسال پیامک برای مشتریان و انجام پیگیری سفارشات از قابلیت های عالی این نرم افزار می باشد. در این نرم افزار حسابداری امکان ایجاد فروشگاه آنلاین نیز در نظر گرفته شده است و در صورتی که فروشگاه های شما به یک سیستم فروش آنلاین نیز نیاز داشته باشند به سادگی می توانید یک فروشگاه آنلاین متناسب با نیاز کسب و کار خود طراحی کرده و در راستای گسترش بیزینس خود به کار بگیرید.

امکانات نرم افزار حسابداری شرکتی پارمیس

بدون نیاز به آموزش یا تخصص خاصی می توان با رابط کاربری ساده و کاربردی این نرم افزار کاربر پسند کار کرد. ارائه و تهیه گزارشات دقیق و بدون خطا در حسابداری شرکت ها از مهمترین مسائل است، با نرم افزار حسابداری شرکتی می توانید این مورد را به صورت یکپارچه و دقیق به انجام برسانید و از صحت تمام اطلاعات ارائه شده توسط این نرم افزار حسابداری مطمئن باشید.

این نرم افزار حسابداری به شما امکان مدیریت بهتر بدهی ها یا بستانکاری های شرکت را می دهد به طوری که می توانید صورتحساب اشخاص را با این قابلیت به خوبی تهیه کنید. در شرکت ها اداره تخفیفات و پورسانت ها اهمیت بالایی از لحاظ امور مالی دارد از همین رو در نرم افزار حسابداری شرکتی امکانی در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن می توانید دوره های تخفیف و پورسانت شرکت و افراد خود را تعریف کرده و به سادگی بر آنها نظارت داشته باشید.

با استفاده از این نرم افزار حسابداری می توانید تمام اسناد شرکت های خود را ثبت و مدیریت کنید، همه اسناد رویداد به صورت اتومات ثبت خواهد شد. همچنین نرم افزار حسابداری شرکتی پارمیس می تواند همه هزینه های حمل و نقل شرکت شما را به فاکتور ها اضافه کرده و ثبت کند.

امکانات نرم افزار فروشگاهی پارمیس

نرم افزار فروشگاهی پارمیس می تواند به مدیریت انبار فروشگاه شما نیز کمک شایانی کند، اطلاع دقیق از وضعیت انبار ها در اداره فروشگاه ها و عمده یا خرده فروشی ها اهمیت بالایی دارد و می تواند در پیشگیری از مشکلات فروش و توزیع موثر باشد. با استفاده از قابلیت اداره انبار و کالای نرم افزار فروشگاهی پارمیس می توانید شرایط را در هر لحظه در نظر بگیرید و از برخورد با موانع در مسیر تجارت خود اجتناب کنید.

در نرم افزار فروشگاهی پارمیس می توانید برای دسترسی سایر مدیران کسب و کار خود و یا پرسنل و نیروی کار، دسترسی های لازم را ایجاد و کاربر های جدید با سطح لازم دسترسی برای نرم افزار حسابداری تعریف کنید. مانند شرکت های مختلف در اداره فروشگاه های متفاوت نیز گاهی لازم می شود که میزان پورسانت ها و تخفیفات را در بررسی ها و گزارشات مالی لحاظ کنید، در این شرایط می توانید به نرم افزار فروشگاهی پارمیس اعتماد کنید در این قابلیت تعریف دوره های تخفیف و پورسانت وجود دارد تا کار شما را بسیار راحت تر و دقیق تر انجام شود.

همچنین بخوانید  چگونه روی سئو سایت کار کنیم؟

جمع بندی

در این مقاله نرم افزار حسابداری پارمیس را برای شناخت بیشتر شما عزیزان مورد بررسی قرار دادیم. امیدواریم بتوانید به خوبی از نرم افزار فروشگاهی پارمیس و نرم افزار حسابداری شرکتی پارمیس در جهت ارتقای سطح کیفیت بیزینس خود بهره ببرید. با استفاده از نسخه های دمو می توانید ابتدا این نرم افزار ها را در محیط کسب و کار خود امتحان کرده و سپس با مشاوره با کارشناسان ما مناسب ترین نسخه نرم افزار حسابداری پارمیس را تهیه کنید.

برای خرید و دریافت نمایندگی نرم افزارهای مالی و مدیریتی پارمیس می توانید با شماره 02187758 تماس و یا به وبسایت www.ParmisIT.com مراجعه کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *