تبلیغات

تبلیغات

ارزانترین تلویزیون کوانتومی سامسونگ معرفی شد

qountomi-sam2

تا قبل از سال 2021 تلویزیون‌های QLED رده‌بالاترین تلویزیون‌های سامسونگ به حساب می‌آمدند. با پا به عرصه گذاشتن تلویزیون‌های سری QD-OLED و Neo QLED تلویزیون‌های کیولد لقب مدل‌های میان رده را کسب کردند. البته این موضوع از ارزش‌های تلویزیون‌های QLED نکاسته و همچنان مدل‌های محبوب موجود در بازار از سری QLED هستند.

در این میان برخی از کاربران نیازمند تلویزیونی باکیفیت بالا همچون مدل‌های کیولد هستند و در عین حال بودجه چندان بالایی برای خرید تلویزیون میان رده ندارند؛ برای این افراد یافتن تلویزیونی که عنوان اقتصادی‌ترین تلویزیون سامسونگ را کسب کرده بهترین انتخاب خواهد بود. تلویزیون سامسونگ Q60C اقتصادی‌ترین تلویزیون سامسونگ 2023 از سری کیولد است که با ویژگی‌هایی درخور یک مدل کیولد عرضه شده و در عین حال برخی ویژگی‌های کاهش یافته به نسبت دیگر تلویزیون‌های کیولد را دارد تا به نسبت آن‌ها قیمت پایین‌تری داشته باشد. شما می‌توانید نسبت به خرید این تلویزیون با قیمتی بسیار مناسب در فروشگاه بانه آی‌تی اقدام کنید.

تلویزیون کوانتومی

 

طراحی و دیزاین تلویزیون Q60C

به عنوان مدل اقتصادی QLED تلویزیون سامسونگ Q60C حتی از انتظارت هم فراتر می‌رود. این تلویزیون در تنوع سایز بسیار بالایی عرضه شده تا متناسب با متراژ محیط منزل خود بتوانید اندازه‌ای مطلوب را انتخاب کنید. نمای ظاهری تلویزیون بیشتر شبیه به تلویزیون‌های سری کریستال بوده و از نوع پایه تخت در دو طرف نمایشگر استفاده شده است. حداکثر ضخامت بدنه نمایشگر کمتر از 3 سانتی‌متر است که نمای ظاهری خارق العاده‌ای را با ظرافت بی‌نقص و وزن کم فراهم می‌کند. حاشیه‌های باریکی که دور نمایشگر تلویزیون Q60C را فرا گرفته‌اند به نوعی متمایز بر جلوه شیک تلویزیون می‌افزایند و در عین حال تمرکز بیننده را بر روی محتوای در حال پخش افزایش می‌دهند. جزئیات شیک طراحی سری تلویزیون‌های کیولد Q60C جلوه متمایز منزل شما را ارتقاء می‌دهد.

کیفیت تصویر عالی

بهترین ویژگی در مورد تلویزیون سامسونگ Q60C برخورداری از وضوح تصویر مناسب است. این تلویزیون از سری QLED بوده که با فناوری نقاط کوانتومی (Quantum Dot) عرضه شده است. این فناوری با ایجاد طیف رنگی گسترده امکان نمایش 100 درصد حجم رنگ را داشته و می‌تواند کیفیت رنگ بسیار عالی را برای بیننده ایجاد کند. به طور کل از وضوح تصویر 4K در این تلویزیون استفاده شده و از پردازشگر Crystal Processor 4K برای تحلیل محتواهای ویدیویی استفاده می‌کند. به نظر می‌رسد سامسونگ از فناوریQuantum HDR برای بهبود نمایش محتواهای HDR در سطح نمایشگر بهره گرفته است. سامسونگ در سال 2023 توانست تاییدیه کمپانی PANTONE را به دلیل توانایی در نمایش رنگ‌های متنوع کسب کند. نسبت کنتراست تلویزیون با روشنایی متناسب توسط Supreme UHD Dimming تضمین شده و جزئیاتی دقیق به بیننده از محتواهای مختلف نمایش داده می‌شود.

همچنین بخوانید  4 دلیل برای اینکه باید مانتیور قدیمی کامپیوتر خود را عوض کنیم ؟

تلویزیون کوانتومی

 

صدای تلویزیون کیولد اقتصادی

برای پخش صدا در بخش صوتی تلویزیون Q60C از یک سیستم 2 کاناله با توان پخش صدای 20 وات استفاده شده است. Adaptive Sound تطبیق کامل صدا را انجام داده و OTS Lite نیز به پخش جریان صدای مطلوب در وضوح کامل کمک می‌کند. در بخش اتصالات صوتی تلویزیون امکاناتی همچون Bluetooth Audio، Dual Audio و Multiroom Link به کار رفته تا قابلیت اتصال و پخش جریان صدای بلندتر را به وسیله دستگاه‌های صوتی خارجی داشته باشد. در مجموع بلندی صدای مطلوب با تلویزیون کیولد Q60C در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

گیمینگ با تلویزیون قیمت مناسب Q60C

تلویزیون‌های سری 6 سامسونگ از مدل‌های کیولد جزو تلویزیون‌های مخصوص بازی به حساب نمی‌آیند. با این حال می‌توان از آن‌ها برای اجرای بازی‌های ویدیویی نسبتاً معمولی استفاده کرد. سامسونگ از قابلیت ALLM در این تلویزیون استفاده کرده تا در صورت اتصال هرگونه سیستم بازی بتوانید از کمترین میزان تأخیر در ورودی تلویزیون Q60C برخوردار شوید. قابلیت Motion Xcelerator همچنین با جبران فریم‌های از دست رفته می‌تواند حسی واقعی‌تر را از اجرای بازی برایتان تداعی کند. حداکثر نرخ نوسازی قابل پشتیبانی برای نمایش محتوای 4K برابر با 60 هرتز بوده و از دیگر امکانات گیمینگ آن می‌توان به ویژگی‌های Mini Map Zoom و Super Ultra Wide Game View اشاره کرد.

سیستم عامل و بخش هوشمند

قیمت تلویزیون سامسونگ Q60C بسیار مناسب است؛ اما در کنار قیمت مناسب به کاربران خدمات کامل هوشمند نیز ارائه می‌شود. سیستم عامل تایزن با هاب هوشمند که منویی بسیار روان و ساده را شامل شده عرضه می‌شود که دسترسی راحت شما به ویژگی‌های متنوع را در بخش هوشمند مهیا می‌سازد. دسترسی به اینترنت بدون هیچ مشکلی صورت گرفته و امکان دانلود انواع اپلیکیشن نیز وجود دارد. دستیار صوتی Bixby که به صورت داخلی در تلویزیون تعبیه شده امکان کنترل صوتی بسیاری از اعمال تلویزیون را برایتان مهیا ساخته و با استفاده از تکنولوژی SmartThings می‌توانید به صورت متمرکز نسبت به کنترل دستگاه‌های مختلف سامسونگ در محیط منزل خود اقدام کنید. راه‌های اتصال راحت به انواع گوشی‌های هوشمند در اختیار کاربران قرار گرفته و درگاه‌های ارتباطی متنوع نیز در بخش پورت‌های تلویزیون Q60C سامسونگ برای راحتی بیشتر در استفاده از وضوح بالای نمایشگر تعبیه شده‌اند. همراه این تلویزیون هوشمند ریموت کنترل بدون باتری(سولارسل) که از طریق پنل خورشیدی قابل شارژ است عرضه می‌شود. برای اطلاعات بیشتر از این تلویزیون باکیفیت به سایت بانه آی‌تی رجوع کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *