تبلیغات

تبلیغات

پیام انبوه تلگرام

payam-telegram

پیام عمومی تلگرام

تلگرام یک نرم افزار است که امروزه برای کاربران تلفن های هوشمند جایگزین SMS و ایمیل شده است. تلگرام یک برنامه پیام رسانی است که با اولویت سرعت و امنیت در تبادل اطلاعات پا به عرصه رقابت جهانی گذاشت. این نرم افزار واقعا سریع ، ساده و البته رایگان است و یکی از دلایل محبوبیت بسیار زیاد آن در میان کاربران همین ساده بود کاربری است. شما می توانید از تلگرام تقریبا بر روی همه دستگاه های موبایل خودتان از جمله تلفن همراه هوشمند ، تبلت و حتی کامپیوتر شخصی خودتان استفاده کنید و در لحظه و بدون وقفه این دستگاه ها پیام هایی که شما رد و بدل می کنید را یکپارچه سازی یا Sync می کنند.

برنامه‌ی Telegram توسط دو برادر با نام‌های پاول دورف و نیکلای دورف به بازار آمد و پشتیبان مالی آن یک سازمان غیرانتفاعی کارآفرینی آلمانی است.

برنامه پیام‌رسان تلگرام چهاردهم اوت ۲۰۱۳ (۲۳ مرداد ۱۳۹۲) برای آیفون منتشر شد و بعد نسخه آلفا این برنامه ۲۸ مهرماه همان سال برای اندروید ارایه شد.

تبلیغات در تلگرام

تبلیغات تلگرام یکی از روش های بازاریابی اینترنتی برای کسب و کار های کوچک و بزرگ در عصر ارتباطات امورزی به شمار می آید. روشی ایده آل و پربازده که بسیاری از کسب و کار ها را به معرفی کالا و خدمات خود به این پیام رسان قدرتمند رسانده است.

در ایران نیز با توجه به آمار های اعلام شده بیش از ۴۰ میلیون کاربر در تلگرام حضور دارند. این مساله برای کسب و کار ها نیز بسیار قابل توجه می باشد. زیرا مخاطبان بسیاری همه روزه به دنبال رفع نیاز خود از کالا و خدمات هستند. تبلیغات تلگرام یکی از پربازده ترین روش‌های تبلیغات کسب و کار شما می باشد.

شما هم جزو کسانی هستید که قصد ارسال انبوه پیام در تلگرام را دارند؟ حدس می‌زنم هدف شما از این کار ارسال پیام به لیست مشتریان فعلی یا افزایش ممبر کانال تلگرامتان باشد. در این مقاله همه چیز را درباره ارسال پیام عمومی(انبوه) در تلگرام توضیح خواهم داد. 

 پیام انبوه تلگرام (عمومی)چیست ؟

ارسال پیام انبوه تلگرام ، شیوه ای از تبلیغات هدفمند مبتنی بر تلگرام است. در این شیوه از تبلیغات، محتوای مورد نظر که می تواند متن، تصویر، صدا و ویدئو باشد از طریق تلگرام به پیام خصوصی افراد ارسال می شود. برای اثربخشی و تاثیرگذاری بیشتر پیام، انتخاب جامعه هدف بسیار مهم است.

قبل از هر چیز ذکر این نکته واجب است که نرم افزار های متفاوتی برای این کار وجود دارد ، فست تلگرام برای شما با بهترین نرم افزار بازار ارسال پیام را انجام داده که امکانات فوق العاده ای دارد، شما بدون داشتن دانش فنی می توانید این کار را به ما سپرده تا کیفیت سرویس ارسال پیام فست تلگرام را متوجه شده و رضایت داشته باشید.

همچنین بخوانید  آموزش فعال یا غیرفعال کردن نوتیفیکیشن لایو در استوری اینستاگرام

6 مورد از مزایای ارسال پیام انبوه تلگرام 

  • تبلیغات هدفمند: به آسانی جامعه هدف خود را تعیین می کنید
  • امکان ارسال انواع فایل ها: از طریق ارسال انبوه تلگرام می توان انواع فایل ها (متن، تصویر، ویدئو) را ارسال نمود.
  • مقرون به صرفه: هزینه تمام شده این نوع تبلیغات بسیار پایین تر از سایر روش ها است.
  • هزینه ارسال پایین تر از ۳صفحه پیامک است.
  • به دلیل وجود تصویر و نوشته تاثیرگذاری دوچندان می شود.
  • ماندگاری پیام در پیام های تلگرامی (تا زمانی که کاربر آن را پاک کند) بیشتر است. 

نرم‌افزارهای ارسال انبوه پیام چگونه کار می‌کنند؟این نرم‌افزارها اغلب از پکیج‌‌های شماره مجازی (چین و روسیه و..) برای ارسال پیام‌ها استفاده می‌کنند. شما علاوه بر خرید نرم‌افزار پس از مدتی نیاز به خرید پکیج شماره جدید خواهید داشت. زیرا این شماره‌ها پس از مدت کوتاهی مسدود می‌شوند و دیگر قابل استفاده نخواهند بود. ایراد اساسی پکیج‌های رایگان نیز همین است؛ بسیاری از شماره‌های آن غیرفعال هستند. در ضمن، ارسال پیام محدودیت زمانی دارد.این در حالیست که این محدودیت ها و مشکلات در مورد پکیج های فست تلگرام صادق نیست و با اطمینان خاطر با هزینه ای مقرون به صرفه میتوانید از این امکانات بهره مند شوید .

پیام عمومی تلگرام بسیار پر کاربرد است چرا که علاوه بر اینکه بازدهی بسیار بالایی نسبت به سایر روش ها دارد ما می توانیم با ارسال پیام عمومی را به اعضایی خاص ارسال کنید این اعضا می توانند خانم و یا آقا باشند و حتی می توانند در منطقه خاص از دنیا قرار داشته باشند و یا اعضایی خاص با دسته بندی خاص باشند. این مورد لازم به ذکر است که اعضای هدفمندی که در روش افزایش اعضا با پیام انبوه تلگرام جذب می کنید بسیار با کیفیت بوده و بازدهی بسیار بالایی خواهند داشت.

پیام انبوه تلگرام

سوالات متداول

آیا ارسال انبوه پیام در تلگرام امکان پذیر است؟ 

  • باید بگویم، هم بله و هم خیر! شما از طریق خود برنامه تلگرام نمی‌توانید این کار را انجام بدهید. سازندگان برنامه تلگرام این کار را مغایر با اهداف آن می‌دانند (تلگرام در درجه اول یک برنامه چت خصوصی است). به همین علت است که حتی اگر شما به بیست نفر از مخاطبان خود یک پیام مشابه ارسال کنید، تلگرام حساب شما را خواهد بست.اما فست تلگرام این غیر ممکن را برای شما ممکن ساخته است .

برای تبلیغاتی هدفمند و پر بازده آیا پیام عمومی روش قابل اطمینانی است ؟

  • اگر دنبال روشی انحصاری، پربازده و بسیار کم خرج هستید و یا اگر قصد فروش دارید و یا می خواهید اطلاعیه ای را به اعضایی خاص ارسال کنید بهترین گزینه برای شما پیام عمومی تلگرام است. فست تلگرام با وجود محدودیت هایی که در شبکه های مجازی به خصوص تلگرام وجود دارد این امکان را فراهم کرده است تا به راحتی بتوانید به این گونه هداف خود دست پیدا کنید .
همچنین بخوانید  آموزش جلوگیری از هک شدن اکانت تلگرام ( افزایش امنیت اکانت تلگرام)

به چه دلیل میتوانید این روش تبلیغاتی را پیشنهاد کنید ؟

  • دلایل مختلفی برای استفاده ار ابن روش وجود دارم اما برای نمونه چند مورد از مزیت های این روش را خدمت شما میگویم:
  1. ارسال پیام به تلگرام صاحبین کسب و کار و مشاغل متفاوت
  2. قابلیت اضافه کردن فیلم و عکس در ارسال پیام
  3. ارسال انبوه پیام تبلیغاتی تلگرام مستقیم به افراد و مناطق مسکونی
  4. هزینه ارسال در تلگرام کاملا به مقرون به صرفه
  5. تعداد کلمات متن پیام تلگرامی نا محدود بوده

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *