تبلیغات

تبلیغات

خرید انواع محصولات مفتولی (توری حصاری، سیم خاردار، سیم آرماتوربندی) با قیمت مناسب از حصارآنلاین

hesaronline2

خرید توری حصاری

از جمله پرکاربردترین توری های فلزی، توری حصاری است. این محصول با نام دیگر فنس نیز شناخته می‌شود و کاربردهای گسترده و مهمی دارد. این توری در چشمه های لوزی شکل تولید می شود. این توری به دو روش دستی و یا ماشینی تولید می شود. همچنین برای ساخت این نوع از توری های فلزی از مفتول هایی با ضخامت 2 الی 4 میلی‌متر استفاده می شود. لازم است بدانید که توری حصاری به صورت رولی با رول های حدود 15 متری نیز تولید و به بازار عرضه می شود. با این حال این این مقدار بنا به درخواست مشتری ممکن است کم یا زیاد گردد. خرید توری حصاری و دیگر انواع توری های فلزی در سراسر ایران از کارخانه ها و فروشگاه های متعددی امکان پذیر است. اما نکته مهم برای خرید این محصول توجه به کیفیت آن می باشد. وزن توری حصاری با توجه به مواردی از قبیل قطر مفتول و اندازه چشمه تغییر می‌کند. به این صورت که هر چقدر قطر مفتول بیشتر باشد، ابعاد چشمه تغییر می‌کند و در نهایت رول‌ها نیز سنگین‌تر می‌شوند. در نتیجه قیمت توری حصاری افزایش پیدا می‌کند. توری حصاری در مقایسه با توری‌های دیگر از ویژگی و خصوصیات مهمی برخوردار است. برای ساخت توری حصاری از مفتول گالوانیزه استفاده می شود. توری حصاری که به وسیله مفتول گالوانیزه گرم تولید شده باشد به خوبی در برابر رطوبت و شرایط آب‌وهوا از خود مقاومت نشان خواهد داد.

توری حصاری

 

خرید سیم خاردار

سیم خاردار نوعی سیم حفاظتی از جنس فولاد است. سیم خاردار از نظر شکل ظاهری دارای لبه های تیز است. به طور کلی از این محصول مفتولی در ساخت فنس های با قیمت پایین و یا یا بالای دیوار در اطراف مناطق حفاظت شده استفاده می شود. سیم خاردار به همراه تیر حصار یا همان پایه فنس و توری حصاری و دیگر متعلقات فنس کشی، پروژه ی تکمیل حصار و فنس پیرامونی یک محدوده را تکمیل و به پایان خواهد رساند. در حال حاضر بیش از 800 نوع از این محصول با مشخصات نظیر جنس و سایز سیم اصلی، خار یا تیغ آن گوناگون در بازار به فروش رسیده است. همانطور که می دانید کاربرد اساسی سیم خاردار در حصارکشی است. و در واقع تنوع در کاربرد برای سیم خاردار در نوع مکان های مختلف استفاده از آن است. به این معنی که ممکن است برای یک مزرعه کوچک، یک دامداری محلی، کشتزارهای بزرگ و … از آن به کار برده شود. استفاده از سیم خاردار در موقعیت های مختلفی مانند حصار کشی یک پروژه ی صنعتی موقت، محصور کردن یک پتروشیمی کوچک و یا حصارکشی یک منطقه نظامی و ….. به وفور به چشم می خورد. قیمت خرید سیم خاردار براساس نوع آن، ضخامت مفتول و خار و …. تعیین می شود. برای مثال نوع حلقوی تبری این محصول به دلیل دلیل داشتن تیغه‌های تبری شکل به عنوان خار در مقایسه با نوع حلقوی سوزنی گرانتر می‌باشد.

همچنین بخوانید  معرفی و آموزش استفاده از اپل موزیک برای اندروید

 

توری حصاری

خرید سیم آرماتوربندی

سیم آرماتوربندی یکی از محصولات مفتولی بسیار مهم و پر کاربرد در صنعت ساختمان سازی به شمار می آید. اگرچه که این محصول یک ابزاری مهم در ساختمان سازی می باشد اما کاربرد آن تنها محدود به صنعت ساختمان سازی نمی شود و در کاربرد های دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال می توان مهم ترین کاربرد این محصول را در ساختمان سازی دانست. از جمله دیگر کاربردهای این محصول می‌توان به ساخت قفسه، پارل و … را اشاره کرد. همانطور که حتما شنیده اید سیم آرماتوربندی به دلیل داشتن رنگ تیره با نام دیگر مفتول سیاه نیز شناخته می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های سیم آرماتور بندی قدرت انعطاف پذیری بالای آن است. در حال حاضر مصالح به روز تری در حوزه ساختمان سازی تولید شده اند، اما با این حال به دلیل مناسب بودن قیمت سیم آرماتوربندی استفاده از آن بسیار رایج تر است. خرید سیم آرماتوربندی به دلیل قیمت مناسبی که دارد در مقایسه با دیگر محصولات جدید تر بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود، از این رو در مقایسه با محصولات جدید این نوع سیم هنوز محبوبیت و فروش بالاتری دارد. سیم آرماتوربندی در بازار در در دو نوع فابریک و تسمه‌ای عرضه و به فروش می رسد. از ترکیب فولاد و بتن در ساختمان سازی اعضایی به وجود می آید که به آن بتن آرمه یا بتن مسلح شده با فولاد گفته می شود. فولاد به کار رفته در این صنعت، از نوع میلگرد آجدار است که به آن آرماتور نیز می گویند. در ساختمان با هدف ثابت نگه داشتن آرماتور ها از سیم آرماتوربندی به کار برده می شود. سیم آرماتوربندی خوب و ب کیفیت دارای به مقاومت کششی مطلوب و قدرت انعطاف پذیری بالایی است. چرا که برای بستن آرماتور لازم است به درستی و با مقاومت بالا بسته شود که نیازمند سیمی با مقاومت کششی و انعطاف پذیری بالا است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع محصولات مفتولی می توانید از طریق آدرس به وب سایت https://hesaronline.com/ حصارآنلاین مراجعه فرمایید. همچنین برای خرید و یا دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره تلفن 55449400-021 در ارتباط باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *