تبلیغات

تبلیغات

مقایسه هتل قصر طلایی با هتل الماس 2 مشهد

hotelmashad

شهر مشهد که به عنوان قطب مذهبی ایران شناخته شده، هر ساله میزبان زائران و گردشگرانی است که به قصد زیارت و یا تفریح، پا به این شهر می‌گذارند. دغدغه بسیاری از این افراد، یافتن اقامتگاه مناسبی برای استراحت است تا بتوانند با خیال راحت علاوه بر زیارت امام رضا از جاهای دیدنی این شهر نیز بازدید کنند. خوشبختانه هتل‌های زیادی در مشهد وجود دارد که با توجه به بودجه سفرتان می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. قاعدتاً انتخاب هتلی که با نیازهای شما متناسب باشد، از میان دیگر هتل‌ های مشهد کار بسیار سختی است. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم، به معرفی اجمالی 2 مورد از لوکس‌ترین هتل‌ها، یعنی هتل قصر طلایی مشهد و هتل الماس 2 بپردازیم.

آشنایی با هتل قصر طلایی

اگر همیشه در خیال خود، آرزوی دیدن قصرها و اتاق‌های باشکوه را داشتید؛ به هتل قصر طلایی مشهد بروید. این هتل آرزوی شما را به واقعیت تبدیل می‌کند. هتل قصر طلایی که یکی از بهترین هتل‌های لوکس مشهد است، در سال 1389، در 16 طبقه و 610 واحد اقامتی به‌همراه 704 تخت، ساخته شد. معماری بی‌نظیر نمای ساختمان همراه با دکوراسیون شیک  فضای داخلی هتل، از عوامل جذابیت این هتل به شمار می‌رود. هتل قصر طلایی، یکی از متفاوت‌ترین هتل‌هایی است که می‌توانید با انتخاب آن اقامتی خاص و رویایی داشته باشید.

امکانات و خدمات هتل قصر طلایی

هتل الماس 2 مشهد

هتل قصر طلایی به عنوان یکی از مجلل‌ترین هتل‌های 5 ستاره مشهد، در تلاش است تا با ارائه بهترین امکانات و خدمات رفاهی به گردشگران، رضایت حداکثری آنان را جلب نماید. از جمله این امکانات می‌توان به انواع رستوران‌های سنتی و فرنگی و تالارهای باشکوه اشاره کرد. رستوران ترنم، یکی از رستوران‌های مجلل هتل است که در آن، انواع غذاهای مکزیکی، دریایی و مدیترانه‌ای با بالاترین کیفیت برای شما مسافرین عزیز سرو می‌شود.

هتل قصر طلایی مشهد، امکاناتی را هم برای تفریح و سرگرمی شما در نظر گرفته است که غار‌نمک، سونای‌خشک و بخار و گیم‌سنتر از جمله‌‌ی آنان است. ‌ زیباترین و مدرن‌ترین اتاق‌ها در این هتل ساخته شده‌اند. نورپردازی و هماهنگی دیوارها و پرده‌ها با رنگ طلایی، ترکیبی عالی از دکوراسیون اتاق‌ها را برای شما به نمایش می‌گذارد. امکاناتی که در اتاق‌های هتل قصر طلایی وجود دارد، شامل موارد زیر می‌شود:

  • تلفن
  • حمام
  • سشوار
  • کمد/دراور
  • مبلمان‌راحتی
  • صندوق‌امانات

 

 

سایر امکاناتی که در این هتل وجود دارد به شرح زیر است:

  • نمازخانه
  • کتابخانه
  • فروشگاه
  • سالن بیلیارد
  • خدمات ترانسفر
  • سالن بدنسازی

جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل قصر ‌طلایی

جاذبه‌های گردشگری بسیاری در اطراف هتل قصر طلایی مشهد وجود دارد که بازدید از همه آنها در کوتاه‌مدت امکان‌پذیر نیست؛ بنابر‌این بهتر است ابتدا به سراغ اماکن نزدیک هتل بروید. از جمله جاهای دیدنی مشهد که فاصله کمی تا این هتل دارند، می‌توان به آرامگاه نادرشاه افشار، موزه مردم‌شناسی، خانه تاریخی داروغه و بوستان وحدت اشاره کرد.

همچنین بخوانید  بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران

خانه تاریخی داروغه

خانه تاریخی داروغه، یکی از مکان‌هایی است که در دوره قاجاریه ساخته شده است. نکته جالب این مکان تاریخی این است که در ساخت آن از معماری ایرانی و روسی استفاده شده است. تندیس‌ها و کاشی‌کاری‌هایی که در نمای بیرونی خانه تاریخی داروغه به کار رفته، بیش از همه چیز شما را با معماری غنی و با شکوه دوران قاجاریه آشنا می‌کند. با اقامت در هتل قصر طلایی مشهد، می‌توانید به راحتی از این خانه قدیمی دیدن کنید.

آرامگاه نادرشاه افشار

آرامگاه نادرشاه، یکی از زیبا‌ترین جاهای‌دیدنی مشهد است که در خیابان شیرازی واقع شده است. این بنای باشکوه که 12 هزار مترمربع مساحت دارد، به چهار قسمت مجزا تقسیم شده است. یکی از این بخش‌ها، موزه نادری است که در آن‌جا با مجموعه‌ای از ابزار‌آلات جنگی و اشیای ارزشمند تاریخی دوران افشاریه روبه‌رو می‌شوید. در ساخت این مقبره سعی شده تا با استفاده از ابزار‌های نمادین، غرور و قدرت نظامی نادرشاه را به همگان یادآور شوند. اگر به تاریخ با شکوه ایران علاقه‌مند هستید، بازدید از این بنای تاریخی که نزدیک هتل قصر طلایی مشهد قرار گرفته را از یاد نبرید.

آشنایی با هتل الماس 2

یکی از هتل‌های تازه تأسیس مشهد، هتل الماس 2 مشهد است که در سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل که از نظر موقعیت جغرافیایی در خیابان امام‌رضا واقع شده، 217 واحد اقامتی دارد که همگی آن‌ها، نمایی جذاب از حرم امام‌رضا را برای شما به  نمایش می‌گذارند. این هتل، تنها هتل مجلل و بزرگ نزدیک حرم است. پارکینگ، لابی و اتاق‌های هتل به قدری وسیع است که اگر لقب شهر کوچک کنار حرم به آن دهیم، بیراهه نگفته‌ایم. دکوراسیون بسیار شیک هتل الماس 2 مشهد، سرویس‌دهی عالی کارکنان و از همه مهم‌تر نزدیکی آن به حرم و اماکن گردشگری از عوامل جذابیت این هتل به شمار می‌آیند.

امکانات و خدمات هتل الماس

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد از جمله هتل‌هایی است که به دلیل داشتن امکانات و خدمات رفاهی متنوع، در ردیف هتل‌های 5 ستاره مشهد قرار گرفته است. از جمله این امکانات می‌توان به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعددی اشاره کرد که از نظر کیفیت و تنوع خدمات، نمره بالایی را به خود اختصاص داده است. رستوران‌های فیروزه، روف‌گاردن و پانوراما از جمله این رستوران‌ها هستند که منوی مفصلی از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در اختیار شما قرار می‌دهند. در مجموع دکوراسیون بسیار شیک هتل، امکانات عالی همراه با پرسنل تلاشگر و خوش‌برخورد، لحظات خوشی از اقامت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

همچنین بخوانید  نگاهی کلی به نقشه راه موتورهای جستجو و بهینه سازی آن ها

 از امکانات تفریحی هتل الماس 2 می‌توان به مجموعه‌آبی اشاره کرد که شامل سونا، استخر و جکوزی است؛ به‌علاوه این هتل به سالن ورزشی مجهز است که خدمات بی‌نظیری در زمینه اسپا و ماساژ ارائه می‌دهد. امکاناتی که در اتاق‌های هتل الماس 2 وجود دارد شامل موارد زیر است:

  • یخچال
  • دراور
  • تلویزیون
  • چای‌ساز
  • آباژور

دیگر امکانات این هتل عبارتند از:

  • لاندری
  • آسانسور
  • ترانسفر
  • نمازخانه
  • تاکسی سرویس
  • سالن اجتماعات
  • سیستم اعلام حریق

جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل الماس 2

هتل الماس 2 مشهد

موقعیت مکانی مطلوب هتل الماس2 مشهد باعث شده تا بتوانید در اندک زمانی به بسیاری از اماکن گردشگری مشهد دسترسی داشته باشید. مرکز خرید آسمان، آرامگاه شیخ بهایی، خانه ملک و آرامگاه پیر‌پالان‌دوز از جمله این مکان‌ها هستند که در این بخش به معرفی دو مورد از آن‌ها می‌پردازیم:

مرکز خرید آسمان

اگر اهل خرید و بازارگردی هستید، به مرکز خرید آسمان بروید که یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های تجاری در نزدیکی هتل الماس 2 مشهد است. در این بازار، اجناسی عالی با بهترین کیفیت را مشاهده می‌کنید که می‌توانید خریداری کرده و به عنوان سوغاتی به شهرتان ببرید؛ هم‌چنین برای راحتی شما پارکینگی با ظرفیت 2000 خودرو ساخته شده که می‌توانید ماشین خود را پارک کرده و از خرید خود، نهایت لذت را ببرید.

خانه ملک

پنجره‌های چوبی، حوض کوچک وسط محوطه، نیمکت‌هایی که اطراف این حوض چیده شده و آجرکاری‌های ظریف و زیبای سقف اتاق‌ها، همه از عواملی هستند که با ورود به این خانه، غرق تماشای آنها می‌شوید. اگر به آثار تاریخی علاقه‌مند هستید، بازدید از این خانه قدیمی که نزدیک هتل الماس 2 مشهد است را فراموش نکنید.خانه ملک، جزو خانه‌های تاریخی مشهد است و بازدید از آن، خاطره خوشی از سفر به مشهد، برایتان به یادگار خواهد گذاشت.

هتل های مشهد به چند نوع تقسیم میشوند؟

هتل های مشهد مانند شهرهای مختلف برای مسافران و میهمانان خود در دسته بندی های مختلفی ساخته شده اند. هتل، هتل آپارتمان، اقامتگاه بوم گردی، مهمان پذیر، مجتمع و …نمونه های مختلف مکان هایی هستند که در اقصی نقاط شهر مشهد آماده سازی شده است.

 

جمع‌بندی

همان‌طور که می‌دانید قیمت هتل‌‌ها بسته به تعداد ستاره‌های هتل و میزان امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند، متفاوت است. هزینه اقامت در هتل قصر طلایی به ازای هرشب حداقل 1872000 و در هتل الماس 2 مشهد، به ازای هر شب حداقل 1925000 تومان است.  امکانات و خدماتی که هتل قصر طلایی مشهد ارائه می‌دهد به نسبت هتل الماس 2 از تنوع بیشتری برخوردار است؛ بنابراین این مقدار هزینه، با نوع خدماتی که ارائه می‌دهد، متناسب است.

همچنین بخوانید  تاثیر آگاهی از جدیدترین اخبار تکنولوژی در زندگی ما

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *