تبلیغات

تبلیغات

اکانت کدام اپلیکیشن موسیقی را بخریم؟ مقایسه اسپاتیفای، اپل موزیک با یوتیوب موزیک

app-musici

مطالعاتی بر روی مغز انسان به صورت عادی انجام شده است و زمانی که به موسیقی گوش می دهید اثرات مثبت و شگفت انگیزی را که این فعالیت می تواند بر ذهن و مغز ما داشته باشد نشان می دهد. در نتیجه گوش دادن به موسیقی باعث آرامش ذهن و آماده سازی مغز می شود. و می تواند حافظه را در دراز مدت تقویت کند. بنابراین پزشکان توصیه می کنند که حتما گوش دادن به موسیقی را در برنامه زندگی روزانه خود قرار دهید تا اثرات فوق العاده آن را مشاهده کنید.

این مزایا انتخاب بهترین سرویس پخش آنلاین موسیقی را به یکی از مبرم ترین مسائل برای دوستداران موسیقی تبدیل کرده است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم به مقایسه اسپاتیفای، اپل موزیک با یوتیوب موزیک بپردازیم و مشخص کنیم که کدام اپلیکیشن موسیقی را بخریم. بنابراین اگر به دنبال بهترین برنامه های پخش آنلاین موسیقی هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی آنلاین

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم تأثیرات گوش دادن به موسیقی به قدری عالی و شگفت انگیز است که افراد بی شماری در سراسر جهان به آن علاقه مند شده اند و به همین دلیل سرویس های پخش موسیقی وارد صحنه شدند و این روند را برای علاقه مندان آسان کردند. اما از طرف دیگر تعداد و تنوع خدمات، انتخاب را برای مصرف کنندگان دشوار می کند، اما ما در حال مقایسه اپلیکیشن های پخش آنلاین موسیقی هستیم تا بهترین برنامه های پخش آنلاین موسیقی را بررسی کرده و انتخابی راحت و آسان برای شما داشته باشیم.

اولین قدم در انتخاب بهترین سرویس آنلاین، شناخت و بررسی امکانات اکانت پرمیوم اسپاتیفای با اکانت اپل موزیک و یوتیوب موزیک است که در ادامه یکی یکی به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

اپلیکیشن موسیقی

 

اسپاتیفای محبوب ترین اپلیکیشن پخش موزیک

یکی از بهترین پلتفرم هایی که کاربران آن می توانند به یک کتابخانه موسیقی بزرگ و متنوع دسترسی داشته باشند، برنامه Spotify است. این اپلیکیشن با سرویس ساده و کاربر پسند خود به یکی از محبوب ترین اشتراک های موسیقی در جهان تبدیل شده است.
امروزه سرویس پخش موسیقی Spotify که در سال 2008 در سوئد راه اندازی شد، بیش از 200 میلیون کاربر فعال دارد. کاربران از شنیدن 50 میلیون آهنگ صوتی رایگان در این کتابخانه اشتراک موسیقی لذت می برند.

دلیل اصلی محبوبیت Spotify

یکی از دلایلی که تعداد زیادی از دوستداران موسیقی آنلاین از Spotify استفاده می کنند، رایگان بودن آن است. با این حال جالب است بدانید که این اپلیکیشن پخش موسیقی دسترسی متفاوتی را ارائه می دهند. اما اگر از سرویس رایگان آن استفاده کنید، می توانید به دنیای بی نظیری از موسیقی دسترسی پیدا کنید. مزایای Spotify به همین جا ختم نمی شود. یکی دیگر از مزایای این اکانت امکان گوش دادن به موسیقی به صورت آفلاین است. بنابراین حتی اگر به اینترنت دسترسی ندارید، همچنان می توانید از گوش دادن به موسیقی Spotify به صورت آفلاین لذت ببرید.

همچنین بخوانید  معرفی المنت‌های حرارتی 3 فاز و مخزنی

Spotify مفتخر است که 50 میلیون آهنگ را در اختیار کاربران خود قرار داده است. 50 میلیون عدد کمی نیست، و برای اشتراک در پخش آنلاین موسیقی عالی است. شاید برای شما هم سوال شده که علیرغم تمام ویژگی ها و مزایای این سرویس، چه چیزی باعث می شود برخی افراد Spotify را به سایر سرویس های پخش موسیقی ترجیح ندهند؟

هر سرویسی در عین داشتن مزایای فراوان و متنوع، معایبی نیز دارد. بدون شک Spotify نیز از این قاعده مستثنی نیست. این امر باعث شده است که برخی از کاربران به سایر اپلیکیشن های پخش آنلاین موسیقی روی بیاورند.

از آنجایی که Spotify برای پخش تبلیغات خود هر از چند گاهی موسیقی مورد علاقه شما را در سرویس رایگان خود قطع می کند، یا کیفیت صدای ثانویه چندان جذاب نیست، کافی است مانند بسیاری از کاربران به سایر اشتراک های پخش موسیقی روی بیاورید.

اکانت اپل موزیک برای کاربران آیفون

اپل موزیک که اکنون حدود 8 سال از عمر آن می گذرد، در سال 2015 راه اندازی شد و مورد استقبال کاربران قرار گرفت. که یکی از بهترین اپلیکیشن های موسیقی در جهان به حساب می آید. کاربران می توانند با استفاده از این سرویس در چندین دستگاه موسیقی گوش دهند و از آن لذت ببرند.

این سرویس با بیش از 50 میلیون آهنگ جذاب و شنیدنی برای کاربران اندروید و IOS توانسته است دل بسیاری از دوستداران موسیقی را به دست آورد. این اشتراک با یکپارچه سازی کتابخانه iTunes شما با موسیقی ای که ندارید، تجربه لذت بخشی از گوش دادن به موسیقی را به شما می دهد. تجربه ای که از تکرارش سیر نمی شوید.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت Apple Music این است که در آیفون، اپل واچ و موارد دیگر در دسترس است. اگر شما یکی از کاربران لوکس آیفون هستید، پس همه چیز به شما بستگی دارد تا از این اشتراک استفاده کنید.

نقاط ضعف اشتراک apple music

اگر فکر می کنید که این سرویس نیز مانند هر سرویس دیگری از مزایای مختلفی برخوردار است اما معایب متعددی نیز دارد، قطعاً می توان گفت که حق با شماست.

هزینه ماهانه 10 دلاری این اشتراک باعث شده است که بسیاری از افراد ترجیح دهند Spotify بخرند و گاهی اوقات دردسر تبلیغات را به Apple Music ترجیح دهند. اما هنوز افرادی هستند که این مبلغ را پرداخت می کنند و با خیال راحت به موسیقی مورد علاقه خود گوش می دهند. یکی دیگر از نقاط ضعف اشتراک اپل موزیک محدودیت های اپلیکیشن اندروید است. این اکانت در اندروید نیز پشتیبانی می شود، اما متاسفانه مانند IOS پیاده سازی شد و باعث نارضایتی کاربران اندروید شد.

همچنین بخوانید  ژانر فیلم پلیسی: جذابیت های ماجراجویی و جنایی

باید گفت که کیفیت صدای اپل موزیک پایین تر از اسپاتیفای است و به همین دلیل است که بسیاری از افراد اپل موزیک را به خاطر این ایرادات مورد انتقاد قرار می دهند. اکنون، به عنوان فردی که قصد خرید یکی از اشتراک های پخش موسیقی را دارید، از بین اشتراک های مختلف، مورد مناسب را انتخاب کنید. و به یاد داشته باشید، هیچ اشتراکی بی عیب و نقص نیست.

 

اپلیکیشن موسیقی

یوتیوب موزیک از بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی

YouTube Music یکی از محبوب ترین اشتراک های پخش موسیقی است و منبع عالی برای انواع آهنگ ها است. جالب اینجاست که این اکانت به خوبی با اپلیکیشن ها و سرویس های گوگل مانند گوگل اسیستنت ادغام می شود و با این روش دل بسیاری از کاربران را به دست آورده است.

یکی از مهم ترین مزیت های این اکانت که باعث محبوبیت آن در بین علاقه مندان به موسیقی شده رایگان بودن آن است. بدون شک، دسترسی رایگان به لیست های پخش شگفت انگیز و متنوع آن می تواند لذت بخش تر از آنچه فکر می کنید باشد.

نتیجه گیری نهایی

جهان موزیک امروز بسیار گسترده و نامحدود است و اپلیکیشنی پرکاربرد است که بتواند بهترین امکانات را برای مخاطبان این دنیای گسترده ارائه دهد. این حرف به هیچ عنوان ناشدنی نمی باشد و همه اپلیکیشن های پخش موسیقی نیز باید همه سعی خود را برای به دست آوردن رضایت مخاطبان بکنند.

در گزارش مقایسه‌ اپلیکیشن های پخش موسیقی همه گزینه ها برای آسان تر شدن فرایند انتخاب را بررسی کردیم و در پایان این احتیاجات شماست که مشخص می کند بهترین سرویس پخش آنلاین موسیقی کدام است. امیدواریم که با مطالعه این گزارش توانسته باشیم بخشی از سوالات شما را در انتخاب بهترین اپلیکیشن پخش موزیک برطرف کرده باشیم.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *