تبلیغات

تبلیغات

شرایط ثبت شرکت در دبی

sabtsherkatdobui

ثبت شرکت در دبی

با ثبت شرکت در دبی در حال حاضر می توانید اقامت دو ساله دبی (امارات) و افتتاح حساب بین المللی داشته باشید.

دبی یکی از بزرگترین مراکز تجاری در جهان است که با قرارگیری در جنوب خلیج فارس، به عنوان یک منطقه استراتژیک در خاورمیانه محسوب می شود. شرکت های بزرگ جهانی، معمولاً برای حضور در خاورمیانه، کار خود را از دبی آغاز می کنند. این امر، نشان دهنده اهمیت بسیار بالای ثبت شرکت در دبی است.

در این مقاله، به طور مختصر با فرایند ثبت شرکت در دبی و انواع شرکت قابل ثبت آشنا می شوید. همچنین با بهترین موسسه در فرایند ثبت شرکت در کشور امارات آشنا خواهید شد.

ثبت شرکت در دبی

 

انواع شرکت قابل ثبت در دبی.

شما به عنوان یک فرد خارجی می توانید به مدلهای زیر نسبت به ثبت شرکت در دبی اقدام نمایید‌.

شرکت های منطقه آزاد. ثبت شرکت در منطقه های آزاد شهر دبی (FTZ) به این صورت است که این کارآفرین خارجی، می تواند صد درصد مالکیت شرکت را در اختیار داشته باشد. مراحل قانونی برای این نوع شرکت به صورت مستقل از داخل کشور تعیین می شود.

 

شرکت با مسئولیت محدود. ( LLC). یکی دیگر از راه های ثبت شرکت در دبی، تاسیس یک شرکت با مسئولیت محدود است. فرد کارآفرین حداکثر می تواند ۵۰ درصد سهام آن را داشته باشد. همچنین بدین روش امکان انجام هر کسب و کاری به جز بانکداری، سرمایه گذاری و بیمه وجود دارد.

شرکت ساحلی. یکی دیگر از مدل های ثبت شرکت در دبی است که در کشور دبی تاسیس می شود. هیئت مدیره این شرکت باید از افراد مقیم دبی بوده و کارآفرینان خارجی می‌توانند صد درصد مالکیت آن را داشته باشند.

شرکتهای فراساحلی. دیگر روش ثبت شرکت در دبی است که خارج از حوزه قضایی کشور امارات تاسیس می شود. این مدل، یک شرکت خارجی است که تنها در شهر دبی ثبت شده است و هیچ جایگاهی در کشور دبی ندارد.

 ثبت شرکت در دبی

مراحل ثبت شرکت در دبی

برای ثبت شرکت در شهر دبی باید مراحل زیر را دنبال نمایید.

تصمیم گیری در مورد ساختار حقوقی شرکت شما. درباره این مورد در بخش قبلی به طور کامل صحبت کردیم.

ثبت نام تجاری برای شرکت شما با توجه به قوانین نامگذاری کشور امارات.

تصمیم گیری در مورد محل کسب و کار شما در شهر دبی.

تهیه پیش نویس انتخاب نماینده خدمات محلی (LSA) برای متقاضیان ثبت شرکت در کشور دبی.

همچنین بخوانید  روش های عالی برای تزیین لپ تاپ شما

امضای تفاهم نامه انجمن (MoA) در دبی.

تکمیل مدارک و درخواست برای اعطای مجوز ثبت شرکت.

افتتاح حساب بانکی در یکی از بانک های دولتی شهر دبی.

لازم به ذکر است که هزینه های ثبت شرکت در دبی در ویزا 724، رقمی در حدود 20 تا 40 هزار درهم امارات است.

 

تا به اینجا که با انواع شرکت قابل ثبت در دبی و فرآیند در ثبت این شرکتها آشنا شدید، باید خاطرنشان کنیم که برای موفقیت در امور ثبت شرکت در دبی نیاز به کمک از مشاورین و متخصصین فعال در این حوزه خواهید داشت‌.

گروه مهاجرتی ویزا ۷۲۴، یکی از شرکت های حقوقی فعال در حوزه ثبت شرکت در دبی است که مشاوره های تخصصی را برای افراد متقاضی در سراسر کشور ارائه می دهد‌. همچنین امکان کمک گرفتن از وکلای ویزا ۷۲۴ در جهت تسریع فرایند ساخت شرکت در دبی وجود دارد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *