تبلیغات

تبلیغات

چطور می‌توان از اسپاتیفای درآمد هزار دلاری در یک ماه داشت؟

spotyfy

گوش‌دادن به موسیقی یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های افراد است. نرم‌افزارهای زیادی برای انجام این کار طراحی شده که برخی از آن‌ها مثل اسپاتیفای به شما اجازه می‌دهد تا از این سرگرمی جذاب کسب درآمد کنید. در این مقاله تصمیم گرفتیم در مورد این اپ، ویژگی‌های آن و Spotify price اطلاعاتی را با شما به اشتراک بگذاریم تا در صورت تمایل به ایجاد پلی لیست موردعلاقه خود و کسب درآمد از آن با مشکل مواجه نشوید.

​اسپاتیفای چیست؟

قبل از صحبت در مورد Spotify price، بهتر است بیشتر با این اپ آشنا شوید. اسپاتیفای نرم‌افزاری است که باهدف استریم آنلاین موسیقی در سال 2007 توسط دو سوئدی طراحی و تولید شد. گذشت زمان و بررسی بازخوردهای دریافت شده از طرف کاربران موجب شد تا تغییرات گسترده‌ای در آن ایجاد شود و بخش‌هایی مثل پادکست، موزیک ویدئو و رادیو نیز به آن اضافه شود؛ اما این پایان کار نبود.

در یک اقدام جالب، توسعه‌دهندگان این اپ امکانی به نام Spotify for Artists را در اختیار هنرمندانی که به‌تازگی فعالیت خود را آغاز کرده بودند قرار دادند. آن‌ها می‌توانستند یک پروفایل برای خود ایجاد کرده و موسیقی‌هایی که تولید می‌کنند را منتشر و از آن کسب درآمد کنند.

​بررسی امکانات اسپاتیفای

این نرم‌افزار امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در ادامه برخی از مهم‌ترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

  • امکان پرداخت Spotify price و استفاده از امکانات متعدد

  • دسترسی به آرشیوی بزرگ که میلیون‌ها کاربر ایرانی و غیرایرانی ایجاد کرده‌اند؛

  • پخش آنلاین موزیک به شکل نامحدود

  • امکان دانلود موسیقی موردعلاقه و اضافه‌کردن آن به کتابخانه نرم‌افزار برای پخش آفلاین

  • ایجاد ایستگاه‌های رادیویی توسط کاربران

  • کیفیت بالای بخش

  • اشتراک‌گذاری پلی لیست جهت استفاده کاربران دیگر

  • دنبال‌کردن خواننده‌های موردعلاقه

 

​هزینه اشتراک پریمیوم Spotify

اگر قصد دارید به‌صورت حرفه‌ای از اسپاتیفای استفاده کنید به شما توصیه می‌کنیم اکانت پریمیوم این پلتفرم را تهیه کنید. برای اطلاع دقیق از میزان هزینه بهتر است به صفحه Spotify price مراجعه شود؛ اما ما در ادامه به‌طورکلی هزینه اشتراک در قاره‌های مختلف را بررسی می‌کنیم.

  • هزینه اشتراک در کشورهای آفریقایی از 1.7 تا 10.66 دلار به‌ازای هر ماه

  • هزینه اشتراک در کشورهای آسیایی از 1.44 تا 7.5 دلار به‌ازای هر ماه

  • هزینه اشتراک در کشورهای اروپایی از 4.99 تا 13.99 دلار به‌ازای هر ماه

  • هزینه تهیه اشتراک در کشورهای قاره امریکا از 1.75 تا 10.66 دلار به‌ازای هر ماه

​بررسی روش‌های کسب درآمد از اسپاتیفای

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد Spotify، امکان کسب درآمد از آن است. در این بخش قصد داریم انواع روش‌های این کار را به شما معرفی کنیم.

همچنین بخوانید  6 ویژگی Game Bar ویندوز 10 که باید بدانید

​استریم

اولین راه Spotify pay per stream است. در این حالت شما می‌توانید با یکی از شرکت‌های مورد تأیید اسپاتیفای قراردادی منعقد کنید و حق پخش اثر خود را به آن‌ها واگذار کنید. سپس موسیقی خود را در این اپ منتشر و بابت هر بار پخش‌شدن آن بخشی از درآمد ایجاد شده را دریافت کنید. میزان پرداختی به هر هنرمند بر اساس محبوبیت، نوع موسیقی و قراردادی که با این پلتفرم منعقد کرده‌ متفاوت است. در ادامه، آماری را با شما به اشتراک می‌گذاریم که از طرف توسعه‌دهندگان این اپ منتشر شده است.

  • هزینه پرداخت شده در خاورمیانه و کشورهای آفریقایی به‌ازای هر یک ملیون استریم 800 تا 3283 دلار است.

  • هزینه پرداخت شده در کشورهای شرق آسیا به‌ازای هر یک ملیون  استریم 814 تا 3550 دلار است.

  • هزینه پرداختی در اروپا به‌ازای هر یک ملیون  استریم 1626 تا 5480 دلار است.

  • هزینه پرداختی در کشورهای قاره آمریکا 800 دلار تا 3527 دلار است.

  • Spotify pay per stream در قاره اقیانوسیه به‌ازای هر یک ملیون  استریم 3965 تا 4978 دلار است.

​ایجاد پلی لیست

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد در اسپاتیفای، ساخت پلی لیست از آهنگ‌های موردعلاقه و اشتراک‌گذاری آن با دیگر کاربران است. شما می‌توانید میزان درآمد خود را بر اساس Spotify price که از سوی پلتفرم مشخص شده بررسی کنید. اگر به‌تازگی این اپ را نصب‌کرده‌اید و دنبال‌کننده‌های زیادی ندارید می‌توانید پلی لیستی که ایجاد کرده‌اید را برای سایت‌های معروف یا افرادی که مخاطبان زیادی دارند ارسال کرده و مخاطب جذب کنید.

 

اسپاتیفای

​ساخت پلی لیست‌های متعدد

تفاوت این روش با ایجاد پلی لیست تکی در این است که شما باید اشتراک ویژه برای این کار تهیه کنید. برای بررسی قیمت‌ها در سطوح مختلف می‌توانید به Spotify price مراجعه کرده و پس از تهیه اشتراک می‌توانید پلی لیست‌های متعددی را ایجاد و آهنگ‌های موردنظر خود را به آن اضافه کنید.

بعد از انجام این کار می‌توانید آن‌ها را برای وب‌سایت‌های خاصی که به‌ازای پخش شدن آهنگ به شما پول می‌دهند ارسال کرده و کسب درآمد کنید. البته اگر مردم به آهنگ‌هایی که در لیست خود اضافه کرده‌اید علاقه داشته باشند و به آن‌ها گوش دهند شما می‌توانید به‌ازای هر بار گوش‌دادن آن‌ها از اسپاتیفای نیز پول دریافت کنید.

​چگونه در Spotify لیستی جذاب ایجاد کنیم؟

حال که با روش‌های مختلف کسب درآمد آشنا شدید، شاید این سؤال برای شما ایجاد شود که چگونه می‌توان یک پلی لیست جذاب در این پلتفرم ایجاد کرد؟ برای این کار می‌توانید به صفحه howtospotify مراجعه کرده یا ادامه این مطلب را مطالعه کنید تا ترفندهایی را به شما آموزش دهیم که با استفاده از آن‌ها بتوانید Playlist خود را بهینه‌سازی کنید و درآمدتان را افزایش دهید.

همچنین بخوانید  چگونه کسی را در اینستاگرام بی صدا کنیم؟ پنهان کردن پست و استوری فردی در اینستا

 

​ساخت پلی لیست خلاقانه

تعداد آهنگ‌های منتشر شده از طرف خوانندگان بسیار زیاد است. به این نکته توجه داشته باشید که اگر پلی لیست شما برتری نسبت به سایر افراد نداشته باشد موفق به جذب مخاطبان بیشتر نخواهید شد. پس به شما توصیه می‌کنیم کمی خلاقیت به خرج دهید و یک Playlist متفاوت ایجاد کنید. طبق اطلاعات منتشر شده در صفحه Spotify price اگر شما اکانت‌های پولی تهیه کنید، به‌ازای هر بار گوش‌کردن به آهنگ‌های موجود در لیست خود، درآمد بیشتری کسب می‌کنید.

​انتخاب نام مناسب برای Playlist

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید مشخص‌کردن نام آهنگ‌های لیستی است که منتشر می‌کنید. اگر از نامه‌های نامشخص استفاده کنید مخاطب متوجه نمی‌شود چه آهنگ‌هایی در آن وجود دارد و به‌احتمال فراوان حتی به یکی از آن‌ها نیز گوش نمی‌دهد. عنوان Playlist باید کوتاه و جذاب باشد و مخاطب با خواندن آن متوجه هدف شما شود. به طور مثال می‌توانید از عناوینی مثل بهترین آهنگ‌های شاد تاریخ، برترین آثار خواننده X و … استفاده کنید.

​محدودکردن تعداد آهنگ‌ها

سعی کنید پلی لیست‌های متعدد ایجاد کنید و در هر کدام از آن‌ها 30 تا 50 آهنگ قرار دهید. اگر شما یک Playlist ایجاد کرده و 1000 مورد را به آن اضافه کنید، به‌احتمال فراوان مخاطب با دیدن آن دچار سردرگمی می‌شود. به این نکته توجه داشته باشید که در حالت رایگان محدودیت‌هایی برای ایجاد لیست‌های مختلف وجود دارد. 

​به‌روزرسانی مداوم

یکی از مهم‌ترین کارهایی که باعث ماندگارشدن مخاطب می‌شود، به‌روزرسانی مداوم پلی لیست است. برخی مواقع آهنگ‌های جدید عرضه می‌شود که باید به لیست خود اضافه کنید. شاید این کار از نظر شما خیلی اهمیت نداشته باشد؛ ولی به مخاطب حس خاص بودن و به‌روز بودن را القا می‌کند. توجه داشته باشید در به‌روزرسانی ممکن است مجبور شوید تعدادی از آهنگ‌ها را نیز حذف کنید؛ زیرا دیگر جذابیتی برای مخاطب شما ندارد. پافشاری برای تغییرندادن آهنگ‌ها می‌تواند باعث ریزش مخاطبان شما شود.

اسپاتیفای

 

​مقایسه اسپاتیفای و سایر پلتفرم‌های استریم

به این نکته توجه کنید که پلتفرم‌های متعددی در بازار وجود دارد که شما می‌توانید از طریق گوش‌کردن به آهنگ یا ایجاد پلی لیست کسب درآمد کنید. در برخی از آن‌ها برای استفاده از همه قابلیت‌ها باید حق عضویت پرداخت کنید. یکی از پلتفرم‌هایی که با خرید اشتراک امکانات متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد اسپاتیفای است. برای بررسی هزینه‌ها کافی است Spotify price را با سایر نرم‌افزارها مقایسه کنید تا متوجه قیمت‌های مناسب آن بشوید. در ادامه قصد داریم میزان پرداخت‌های برخی از برنامه‌ها به‌ازای گوش‌دادن به آهنگ را با شما بررسی کنیم.

  • در Napester به‌ازای هر 53 استریم یک دلار به شما پرداخت می‌شود.

  • در Tidal به‌ازای هر 80 استریم یک دلار به شما پرداخت می‌شود.

  • در Apple Music به‌ازای هر 136 استریم یک دلار به شما پرداخت می‌شود.

  • در Google Play Music به‌ازای هر 147 استریم یک دلار به شما پرداخت می‌شود.

  • در Deezer به‌ازای هر 156 استریم یک دلار به شما پرداخت می‌شود.

  • در Spotify به‌ازای هر 229 استریم یک دلار به شما پرداخت می‌شود.

  • در Amazon به‌ازای هر 249 استریم یک دلار به شما پرداخت می‌شود.

  • در Pandora به‌ازای هر 752 استریم یک دلار به شما پرداخت می‌شود.

  • در Youtube به‌ازای هر 1449 استریم یک دلار به شما پرداخت می‌شود.

همچنین بخوانید  چرا نمیتوانیم در بعضی سایت ها راست کلیک کنیم ؟

​جمع‌بندی

اسپاتیفای یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای استریم جهان است که کاربران بسیاری زیادی دارد. اگر به موسیقی علاقه‌مند هستید می‌توانید از فرصت‌هایی که توسعه‌دهندگان برای درآمدزایی در اختیار شما قرار داده‌اند استفاده کنید. ما در این مقاله تصمیم گرفتیم در مورد این پلتفرم، Spotify price و چگونگی ایجاد پلی لیست، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *