تبلیغات

تبلیغات

راهنمای جذب عضو برای کلن کلش اف کلنز

clashofc

به‌طورقطع می‌توان گفت کلش اف کلن یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های منتشر شده برای گوشی‌های تلفن هوشمند است. نسخه اولیه این بازی در سال 2012 از سوی شرکت سوپرسل منتشر شد و تا به امروز آپدیت‌های متعددی برای آن عرضه شده و امکانات فراوانی به آن اضافه شده است. به همین دلیل پس از گذشت سال‌ها از انتشار این بازی موفق شده مخاطبان خود را حفظ کند. در این مقاله قصد داریم این بازی را به شما معرفی کنیم و عواملی که موجب موفقیت در آن و جذب عضو برای کلن می‌شود را به شما آموزش دهیم.

معرفی بازی کلش اف کلن

یک بازی استراتژیک که شرکت سوپرسل در سال 2012 آن را برای سیستم‌عامل اندروید و IOS منتشر کرد. به‌جرئت می‌توان گفت انتشار کلش اف کلن نقطه عطفی برای بازی‌های موبایلی به‌حساب می‌آمد. 8 سال از انتشار این بازی آنلاین چندنفره می‌گذرد؛ اما کمپانی سازنده موفق شده است با انتشار آپدیت‌های مختلف برای آن، Clash را همچنان در صدر فهرست برترین بازی‌های منتشر شده برای موبایل حفظ کند. جالب است بدانید نسخه IOS این اپ در سال 2012 منتشر شد و کاربران اندروید مجبور شدند برای نصب آن یک سال صبر کنند؛ زیرا سیاست شرکت سوپر سل این‌گونه بود و قصد داشت مخاطبان بیشتری را جذب کند. پس از انتشار این بازی یک شرکت ژاپنی بیش از نیمی از سهام این شرکت را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کرد.

 

بررسی داستان بازی کلش اف کلنز

بازی جنگ قبال (Clash of clans) به شکلی طراحی شده است که شما بعد از ارتقا برخی تجهیزات در بازی می‌توانید قبیله خود را تأسیس کنید و شروع به جذب عضو برای کلن کنید. با این کار شما می‌توانید در قالب تیم با سایر رقبا مبارزه کنید و در صورت پیروزی جوایزی دریافت کنید. گیمر با استفاده از منابع به‌دست‌آمده می‌تواند ساختمان‌ها و سربازان خود را ارتقا دهد و با حریفان قدرتمندتری مبارزه کند که اصلی‌ترین دلیل جذابیت این بازی به‌حساب می‌آید.

 

عوامل موفقیت در بازی Clash

در این بازی عوامل متعددی موجب موفقیت و رشد می‌شود که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

داشتن استراتژی مناسب

ازآنجایی‌که شما در این بازی باید به حریفان مختلف حمله کنید و با نابودی ساختمان‌های موجود، غنائم مختلف برای به‌روزرسانی ابزار و سربازان مختلف خود جمع‌آوری کنید، داشتن یک استراتژی خوب ضروری است. توجه داشته باشید که بسته به لول شما در این بازی، سربازان مختلفی در اختیار گیمر قرار داده می‌شود و اصلی‌ترین وظیفه او استفاده مناسب از آن‌هاست. درصورتی‌که شما فردی ماهر در طراحی استراتژی باشید، جذب عضو برای کلن کار ساده‌ای خواهد بود.

همچنین بخوانید  راه اندازی کسب و کار با حداقل سرمایه

کلن کلش اف کلنز

 

ساخت کلن قدرتمند

چگونه برای کلن خود افراد جمع کنیم؟ شاید این مهم‌ترین سؤالی باشد که هر رهبری باید به آن پاسخ دهد. رهبر قبیله برای اینکه بتواند نفرات بیشتری را جذب کند باید نکاتی را رعایت کند و کلن قدرتمندی بسازد تا افراد را ترغیب به عضویت کند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

صبور بودن

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک رهبر خوب، صبور بودن است؛ زیرا افرادی که به قبیله شما اضافه می‌شوند ممکن است دارای دیدگاه‌ها و نظرات متفاوتی از شما باشند و در برخی مواقع چالش‌هایی برای شما ایجاد کنند. اگر صبور نباشید و راهی برای تعامل با آن‌ها پیدا نکنید در طولانی‌مدت، اعضا کلن خود را از دست خواهید داد.

یافتن بازیکنان قدرتمند

اگر به‌عنوان رهبر یک کلن انتخاب شده‌اید، باید توانایی پیداکردن بازیکنانی قوی و جذب عضو برای کلن را داشته باشید. تنها در این صورت است که می‌توانید در جنگ‌های بیشتری پیروز شوید و به‌سرعت رشد کنید. برای جذب چنین نفراتی ابتدا باید خودتان یک بازیکن حرفه‌ای باشید؛ زیرا حرفه‌ای‌ها تنها زمانی در یک قبیله عضو می‌شوند که رهبری قدرتمند داشته باشد.

نظم بخشیدن به کلن

بهتر است بدانید تنها جذب عضو برای کلن کافی نیست؛ شما باید توانایی مدیریت‌کردن افراد را داشته باشد. ازآنجایی‌که کلش اف کلنز یک بازی گروهی است شما نمی‌توانید همه کارها را به‌تنهایی انجام دهید. به همین دلیل است که سازندگان بازی این امکان را فراهم کرده‌اند تا به اعضای شایسته گروه خود مقام اهدا کنید و بخشی از مسئولیت کار را به آن‌ها واگذار کنید.

 

بررسی روش جذب عضو برای کلن

قبل از هر چیز بهتر است بدانید لازمه عضوگیری داشتن یک کلن قوی است که در بالا به چگونگی انجام آن اشاره کردیم. روش‌های متعددی برای انجام این کار وجود دارد که در ادامه برخی از مهم‌ترین آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

جذب عضو از سایر کلن‌ها

شما می‌توانید به‌منظور جذب عضو برای کلن به بخش قبایل در بازی مراجعه کنید و وارد فهرست اعضای آن‌ها شوید. در این مرحله باید برای اعضای این کلن دعوت‌نامه ارسال کنید. به‌احتمال فراوان اگر سطح شما بالاتر از آن‌ها باشد به عضویت کلن شما در می‌آیند. فقط باید به این نکته توجه کنید که دعوت‌نامه گفته شده را به‌هیچ‌عنوان برای رهبر و قائم‌مقام‌ها ارسال نکنید؛ زیرا احتمال جذب آن‌ها بسیار کم است.

  • برای اینکه اعضای زیادی را جذب کنید، باید در اکثر مواقع آنلاین باشید تا در صورت ورود عضو جدید با او ارتباط برقرار کنید.

  • شما می‌توانید از سایر اعضا نیز درخواست کنید تا این کار را برای شما انجام دهند.

همچنین بخوانید  معرفی مجموعه "گنجینه‌ی طلایی شاتوت" | تولید نرم افزار CRM

کلن کلش اف کلنز

 

حضور در چت عمومی

یکی دیگر از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید اعضای جدید را به کلن خود اضافه کنید حضور در چت عمومی، تعامل با افراد مختلف و دعوت از آن‌ها برای عضویت در کلن است. البته در نظر داشته باشید احتمال موفقیت در این روش نسبت به حالت قبل بسیار کمتر است؛ زیرا بسیاری از افراد صرفا برای اتلاف وقت شروع به فعالیت در قسمت چت جهانی (عمومی) می‌کنند.

جذب عضو برای کلن از طریق سایت

روش دیگر جذب عضو برای کلن، ثبت اطلاعات آن در سایت‌هایی است که به این منظور طراحی شده‌اند. برای این کار کافی است در گوگل عبارت چگونه برای کلن خود افراد جمع کنیم؟ را تایپ کنید. وب‌سایت‌های مختلفی به شما نمایش داده می‌شود که به شما اجازه می‌دهند، اطلاعات خود را ثبت کنید تا افرادی که به دنبال کلن هستند آن‌ها را بررسی و در صورت تمایل به قبیله شما بپیوندند.

بهترین روش برای کسب درآمد از کلش، فروش اکانت کلش اف کلنز

جمع‌بندی

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های بسیاری از رهبران قبایل مختلف جذب عضو برای کلن است. در این مقاله ویژگی‌های یک کلن خوب که موجب جذب افراد می‌شود را بررسی کردیم و روش‌های مختلف جذب عضو را به شما آموزش دادیم تا بتوانید در کمترین زمان ممکن تیمی قدرتمند برای خود ایجاد کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *