تبلیغات

تبلیغات

قیمت سیمان در الومتریال کاهش یافت، علت کاهش گرانی

alomaterial

کاهش قیمت سیمان، اولین بار، با حضور در بورس کالا رخ داد. اصلی‌ترین مزیت عرضه این محصول، از طریق بورس کالا، کاهش تعداد واسطه‌ها بود. همین موضوع باعث شد تا مصرف‌کننده، محصول مورد نیاز خود را با کمترین واسطه، خریداری کند. ناگفته نماند که این موضوع بر قیمت سیمان در فروشگاه‌های آنلاین، نظیر الومتریال هم تأثیرگذار بود. چون مشخص شدن حجم عرضه و تقاضا، باعث کاهش قیمت سیمان و کاهش گرانی آن در فروشگاه‌های عرضه‌کننده مثل alomaterial شد. الومتریال تأمین‌کننده و عرضه‌کننده انواع مصالح ساختمانی، با بهترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت است و شما را در تهیه انواع مصالح ساختمانی، از تمام کارخانجات و در همه مراحل خرید، همراهی می‌کند.   

به طور کلی، خرید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی، می‌تواند مزایای زیادی برای مصرف‌کننده داشته باشد. چون معمولاً این فروشگاه‌ها برای رونق فروش خود، تخفیف‌های ویژه‌ای از کارخانه سیمان دریافت می‌کنند. این مزیت، باعث کاهش قیمت شده و برای مصرف‌کننده یا خریدار باصرفه‌تر خواهد بود.

عوامل موثر در کاهش قیمت سیمان

کاهش قیمت سیمان در بازار، به عوامل متعددی بستگی دارد. بخش عمده‌ای از این عوامل به شرایط اقتصادی و سیاسی کشور، وابسته هستند. با این حال، مواردی مثل کاهش منابع سوختی کارخانه، می‌تواند در این موضوع دخیل باشد. بعضی از مهم‌ترین فاکتورهای کاهش قیمت را در ادامه توضیح خواهیم داد.

الومتریال

فراهم بودن منابع انرژی

یکی از مهم‌ترین ملزومات تولید سیمان، فراهم کردن منبع تولید انرژی است. هر کارخانه تولید این محصول، در فصل تابستان به برق و در فصل زمستان به گاز نیاز دارد. هر چه ظرفیت کارخانه بیشتر باشد، میزان انرژی مورد نیاز هم افزایش پیدا می‌کند. در صورت کاهش قیمت انرژی، متوجه کاهش قیمت هم خواهید شد.

کنترل قیمت منابع تامین انرژی مانند مازوت

خرید مازوت برای کارخانه‌های سیمان، ممکن است از پالایشگاه‌های دور و نزدیک انجام شود. هر چه پالایشگاه مورد نظر از محل کارخانه نزدیکتر باشد، حمل و نقل مازوت به کارخانه، هزینه کمتری را تحمیل خواهد کرد. بنابراین طبیعی است که قیمت سیمان کمتر می‌شود. به همان نسبت، اگر نیازی به خرید مازوت نباشد، شاهد کاهش قیمت سیمان خواهیم بود.

کاهش قیمت ارز

نابسامانی اقتصادی در کشور ما، تا حد زیادی به تغییرات قیمت ارز مربوط است. هر گاه قیمت دلار به هر دلیلی کاهش داشته باشد، می‌تواند بر کاهش قیمت سیمان کارخانه‌ها تأثیر بگذارد. مسلماً این کاهش، در زمان فروش، باعث سودرسانی به مصرف‌کننده هم خواهد شد.

تصمیم گیری‌های مثبت سیاسی

در سال ۱۴۰۱، تصمیم دولت و مجلس بر آن شد تا عرضه سیمان، از طریق بورس کالا انجام شود. این مسأله به‌طور قابل توجهی، باعث کاهش قیمت شد. چون حجم عرضه و تقاضا مشخص شده و دست واسطه‌ها از مسیر خرید و فروش سیمان قطع شد. این موضوع رضایت تولید‌کننده و مصرف‌کننده را در بر داشت.

همچنین بخوانید  گردنبند طلا اسم و دستبند طلا اسم هدیه‌ای خاص و ماندگار

کاهش هزینه‌های حمل و نقل

بخشی از هزینه خرید سیمان با حجم بالا، به حمل و نقل آن مربوط است. در مواردی که به هر دلیلی، هزینه‌های حمل و نقل کاهش داشته باشد، قیمت هم کمتر می‌شود. البته شاید این تغییر قیمت، چندان محسوس نباشد، اما در خرید با حجم بالا، قطعاً قابل توجه خواهد بود.

الومتریال

کنترل میزان عرضه و تقاضای سیمان در بازار

اگر میزان عرضه از سوی کارخانه‌ها، توسط یک ناظر مطمئن، به خوبی کنترل شود، از کاهش عرضه توسط کارخانه، جلوگیری خواهد شد. تا زمانی که سیمان با حجم مناسب، در بازار وجود داشته باشد، با قیمت معمول یا کمتر، به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

حذف واسطه‌های خرید سیمان از کارخانه

هر چه خرید سیمان، واسطه کمتری داشته باشد، قیمت ارزان‌تر خواهد بود. به همین دلیل، خرید از بعضی فروشگاه‌های آنلاین، می‌تواند باصرفه‌تر باشد. چون این فروشگاه‌ها، عموماً با کارخانه تعامل مستقیم دارند.

برای مثال، کاهش قیمت سیمان در alomaterial با بیشترین تخفیف و به‌صورت کنترل شده، انجام می‌شود. از این رو، مصرف‌کنندگان می‌توانند ضمن سفارش حجم مورد نیاز خود، از تخفیفات ویژه‌ای هم برخوردار شوند.

الومتریال

بهترین قیمت سیمان در الومتریال

شرکت الومتریال، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت آهن آلات و سیمان و موزاییک است که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی تمام مقاطع، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.یکی از بهترین مزایای خرید آنلاین سیمان از فروشگاه‌های معتبر، امکان بررسی قیمت انواع سیمان با برندهای مختلف است. الومتریال همواره به دنبال آن است که سیمان با کیفیت را با بهترین قیمت عرضه کند. از این رو، معمولاً با خرید مصالح از alomaterial، می‌توانید کاهش قیمت را به‌طور محسوسی مشاهده کنید.

در فروشگاه آنلاین الو متریال، سیمان کارخانه‌های مختلف، به‌صورت کیسه‌ای و فله، به فروش می‌رسد. با توجه به تعامل این فروشگاه با کارخانه‌ها، گاهی تخفیفات ویژه‌ای به مصرف‌کننده ارائه می‌شود. بنابراین قیمت تمام شده برای خریداران، بسیار کمتر از بازار خواهد بود.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *