تبلیغات

تبلیغات

معرفی شغل پردرآمد و پولساز تعمیرات موبایل در ایران

job-tamirat

درحال حاضر شغل تعمیرات موبایل یکی از شغل های پردرآمد در سراسر ایران بوده و افرادی که علاقه مند به فعالیت در این رشته هستند باید ابتدا آموزش تعمیرات موبایل را در یک مرکز آموزشی معتبر یاد بگیرند. پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره های آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس می باشد.

حتما تاکنون شما هم به دنبال یک شغل پردرآمد بوده اید و با یک سرچ در گوگل متوجه شده اید که شغل های زیادی وجود دارد که می تواند شما را به درآمد و هدف دلخواهتان برساند. طبق بررسی های انجام شده ، سعی کردیم در این مقاله برای شما یکی از بهترین و پولساز ترین شغل های فنی حرفه ای که شغل تعمیرات موبایل می باشد را نام ببریم. ممکن است بعد از خواندن مقاله مسیر زندگی شما تغییر کند و شماهم یکی از افراد موفق و پولساز این حرفه شوید. پس همراه ما باشید …

شغل پردرآمد تعمیرات موبایل

 

شغل پردرآمد

تعمیرات موبایل یکی از مشاغل پویا و پولساز در کشور ما می باشد. درحال حاضر افراد بسیار زیادی در این حرفه فعالیت دارند و درآمد خوبی را کسب کردند. یک تعمیرکار موبایل در سال 1402 می تواند درآمدی بین حداقل 9 الی 60 میلیون تومان را طی یک ماه کاری کسب کند و میزان درآمدش بستگی به مقدار کاری است که انجام می دهد.

به طور کلی درآمد ثابتی را نمی توان برای این شغل ثبت کرد به دلیل اینکه درآمد شما به عنوان تعمیرکار به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله دلایل موثر بر درآمد تعمیرکار موبایل عبارت است از :

نا گفته نماند که اولین و مهم ترین عامل موثر بر درآمد شما به عنوان تعمیرکار موبایل ، میزان آگاهی و دانش شما در این شغل می باشد. یعنی زمانی که مشتری به شما مراجعه می کند ، بتوانید در کوتاه ترین زمان گوشی را عیب یابی کرده و آن را تعمیر کنید تا رضایت مشتری از کیفیت و سرعت کار شما چندین برابر شود. به همین دلیل باید آموزش تعمیرات موبایل را از آموزشگاهی فرا بگیرید که به شما پس از اتمام دوره هایتان به صورت مادام العمر خدمات و پشتیبانی را ارائه داده و تمامی مباحث را به صورت کامل به شما آموزش دهد.

آموزشگاه توبیکس یکی از مجهزترین و بهترین مرکز آموزش تعمیرات موبایل در سراسر کشور بوده که به هنرجویانش خدمات با کیفیتی را ارائه می دهد. یکی از خدمات فوق العاده ویژه ی این آموزشگاه ، آموزش ویدیوئی تعمیرات موبایل و آپدیت دائمی این ویدیو ها بوده که هنرجویان می توانند تا مادام العمر به ویدیو ها دسترسی داشته باشند و اشکالات خود را برطرف کنند.

همچنین بخوانید  آموزش ارسال پست در چند اکانت اینستاگرام بصورت همزمان و یکجا

نکات مهم در افزایش درآمد تعمیرات موبایل

یکی از دغدغه های اصلی افرادی که به تازگی وارد حرفه ی تعمیرات موبایل شدند ، میزان درآمدشان از این شغل می باشد. همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم عوامل زیادی می تواند در کسب درآمد شما تاثیر گذار باشد و اولین و موثرترین نکته مرکز آموزشی است که آموزش تعمیرات موبایل را در آنجا یاد میگیرید. شما با رعایت چندین نکات می توانید در کوتاه ترین زمان به درآمد دلخواهتان برسید.

بعد از پیدا کردن آموزشگاه مناسب ، که پیشنهاد ما به شما انتخاب آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس می باشد ، باید به صورت جدی آموزش های خود را دنبال کنید و با تمرین و تکرار در این شغل حرفه ای شوید. سپس زمانی که کسب و کار خود را راه اندازی کردید ، توجه داشته باشید که محل مورد نظرتان پر رفت و آمد باشه و مشتریان بسیار زیادی را جذب کنید.

در نهایت با انجام تبلیغات بسیار خوب و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان می توانید علاوه بر افزایش دامنه ی مشتریان دائمی خود ، بر میزان درآمد خودتان را تا چندین برابر افزایش دهید.

دوره آموزش تعمیرات موبایل چیست؟

شغل پردرآمد

 

برای اینکه تبدیل به یک تعمیرکاره حرفه ای شوید و درآمد قابل قبولی را کسب کنید ، لازم است که بر میزان آگاهی و دانش خود بیفزایید. البته توجه داشته باشید که درکنار کسب مهارت از کسب تجربه غافل نشوید. برای افزودن بر میزان آگاهی ، دانش خود و یادگیری کامل حرفه ی تعمیرات موبایل لازم است که در مراکز آموزشی شرکت کرده و زیر نظر اساتید حرفه ای و با تجربه ، دوره ی آموزش تعمیرات موبایل را یاد بگیرید.

یکی از دوره های فنی حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل بوده که به صورت دوره های سخت افزار و نرم افزار در آموزشگاه های سراسر کشور برگزار می شود.

می توان گفت که آموزشگاه تعمیرات موبایل توبیکس تنها مرکز آموزشی است که تمامی سر فصل های آموزشی را در یک دوره به هنرجویان خود ارائه می دهد. تنها تفاوت میان دوره های موجود در آموزشگاه توبیکس تعداد هنرجویان شرکت کرده در کلاس می باشد.

برای مثال در دوره خصوصی این آموزشگاه تنها یک نفر در کلاس حاضر می شود و استاد می تواند به صورت فوکوس شده تمامی سرفصل ها را به هنرجو آموزش دهد ، اما در دوره ی گروهی 8 الی 10 نفر در کلاس حاضر هستند و استاد تمامی مباحث را به شاگردان خود ارائه می دهد. دوره های آموزش تعمیرات گوشی توبیکس در سه فصل به هنرجویان ارائه می شود که عبارت است از :

  • سرفصل آموزش تعمیرات موبایل آیفون

در این بخش از دوره هنرجویان درباره ی تمامی نکات مربوط به عیب یابی و تعمیر گوشی های مدل آیفون را از جمله : بررسی و رفع ارور های itunes – رفع مشکل فیس id و تاچ id – آموزش کامل نرم افزار های itunes و 3utools و … را آموزش دیده و در حضور استاد تمرین می کنند.

  • سرفصل تعمیر گوشی های اندروید

کارآموزان در این قسمت به تمامی نکات مربوط به تعمیرات موبایل هایی که سیستم عامل اندروید را پشتیبانی می کنند ، می پردازند. نحوه صحیح استفاده از پنس و روغن فلکس برای تعویض قطعات – استفاده از دمای اصولی و نحوه ی صحیح تنطیم لوپ و هیتر برای جداسازی بهتر بدون آسیب رساندن به قطعات اطراف ، از جمله مواردی است که هنرجویان در آموزشگاه آموزش خواهند دید.

  • سرفصل نرم افزار

از جمله نکاتی که هنرجویان در این بخش از دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه توبیکس یاد خواهند گرفت عبارت است از :

  1. آموزش برنامه های odin
  2. خاموش کردن سیستم سکوریتی knox و oem lock
  3. آموزش روت کردن
  4. و…
همچنین بخوانید  آموزش ساخت رینگتون آیفون یا آیپد با استفاده از خود گوشی

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

شغل پردرآمد

 

طبق بررسی های انجام شده و مواردی که در مقاله ذکر کردیم ، آموزشگاه توبیکس بهترین مرکز آموزش تعمیرات موبایل در سراسر ایران بوده و بهترین خدمات و تجهیزات را به هنرجویانش ارائه می دهد. این آموزشگاه واقع در تهران است و پذیرای هنرجویان خارج از تهران می باشد و برای آن ها بهترین خوابگاه های موجود در تهران را در نظر گرفته اند.

کارشناسان توبیکس به صورت 24 ساعته ی شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان بوده اند و برای ارتباط با توبیکس می توانید با شماره ی 02147627627 تماس گرفته و یا به صورت آنلاین در سایت آموزش تعمیرات موبایل توبیکس ، پیام خود را برای پشتیبانان ارسال کنید.

جمع بندی

درحال حاضر شغل تعمیرات موبایل یکی از شغل های پردرآمد در سراسر ایران بوده و افرادی که علاقه مند به فعالیت در این رشته هستند باید ابتدا آموزش تعمیر گوشی را در یک مرکز آموزشی معتبر یاد بگیرند. پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره ی آموزش تعمیرات موبایل توبیکس می باشد. همچنین برای رسیدن به درآمد خوب در این حرفه باید به نکات موثر در کسب درآمد این شغل توجه کنند که سعی کردیم تمامی این موارد مهم را در مقاله بازگو کنیم. امیدوارم از مطالب ذکر شده در مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *