تبلیغات

تبلیغات

2 قدم اساسی برای مکانیزه کردن فروشگاه

sanikala

امروزه تغییرات زیادی در کسب و کارها بوجود آمده، که یکی از مهم ترین آنها مکانیزه و اتوماسیون شدن فروشگاه و رستوران ها هست. نکته مثبتی که این تغییرات بوجود آورده افزایش راندمان کاری و سرعت پردازش سفارشات مشتریان است. که علاوه بر ثبت دقیق ورود و خروجی های اجناس مغازه باعث رضایت مشتریان در روند پردازش سفارشاتشان است. در این میان صاحبان و مدیران کسب و کارهای زیادی هستند که تمایل به مکانیزه کردن فروشگاه یا رستوران خود هستند. اما هر ازگاهی بدلیل مشاوره و راهنمایی های غلطی که از سوی افراد کم تجربه در این حوزه، در اختیار مدیران کسب و کار قرار میگیرد که علاوه بر اینکه هم نتوانسته سرعت پردازش و راندمان کاری را بالا ببرد. برعکس باعث نارضایتی مشتریان و مدیران مجموعه گردیده است. در ادامه مطلب در خصوص تجهیزات و مواردی صحبت خواهیم کرد که نیاز اولیه و اساسی یک فروشگاه برای مکانیزه شدن است.

مکانیزه کردن فروشگاه

 

خرید نرم افزار اتوماسیون فروشگاهی و رستورانی :

اولین قدمی که لازم است برای مکانیزه کردن یک فروشگاه یا رستوران برداریم. انتخاب و خرید یک نرم افزار مالی و حسابداری مخصوص فروشگاهی یا رستورانی است. اما در این میان انتخاب بهترین نرم افزار فروشگاهی شاید برای صاحبان یا مدیران یک مجموعه سخت و دشوار باشد. بهترین راه حل در این موارد دریافت مشاوره از یک شرکت و مجموعه پرتجربه میباشد. 

انواع نرم افزار های فروشگاهی و رستورانی :

شرکت و مجموعه های زیادی در بازار ایران هستند. که در زمینه تولید و مشاوره نرم افزار های فروشگاهی فعالیت دارند. شرکت هایی از جمله محک، سپیدار، هلو، باران، پاراسای و … همانطور که اشاره کردیم بهترین و دقیقترین راه حل برای انتخاب و خرید نرم افزار مالی و حسابداری فروشگاهی یا رستورانی مشاوره با کارشناسان باتجربه و بررسی نیاز های مجموعه خود در بین نرم افزار های مالی باشید که بتواند تمامی نیاز های کاری شما را برطرف نماید.

خرید تجهیزات مکانیزه سخت افزاری :

تجهیزات مختلفی با برندهای های متنوعی در بازار ایران موجود هستند. این نوع تجهیزات نیز قبل از خرید نیاز به مشاوره و راهنمایی دقیق دارند. تجهیزاتی از جمله فیش پرینتر، لیبل زن، صندوق فروشگاهی، بارکدخوان و … که در ادامه در خصوص هرکدام توضیحاتی را ارائه میدهیم.

مکانیزه کردن فروشگاه

 

فیش پرینتر حرارتی :

در انتخاب و خرید دستگاه فیش پرینتر باید به نکاتی از جمله عرض چاپ، دقت چاپ، سرعت چاپ و درگاه های ارتباطی آن دقت شود. دستگاهی رو انتخاب کنید که عرض چاپ آن 8 سانت و دقت چاپ آن 203dpi همچنین سرعت چاپ آن 230 میلیمتر در ثانیه باشد. و یکی دیگر از موارد مهم درگاه های ارتباطی دستگاه است. که حتما باید پورت های USBو LAN را داشته باشد.

همچنین بخوانید  ایکس باکس جدید معرفی شد : ایکس باکس سری ایکس (Xbox Series X)

بارکدخوان (بارکد اسکنر) :

دستگاه های بارکدخوان یکی از نیاز های اصلی کسب و کارهای فروشگاهی است. بارکدخوان ها را میتوان در چهار بخش دسته بندی و فیلتر کرد: بارکدخوان های تک بعدی، دو بعدی و بارکدخوان های باسیم و بیسیم که که کدام کارایی مختلفی در هرصنف را دارد. از بارکدخوان های تک بعدی میتوان در فروشگاه هایی از جمله سوپرمارکت، کتابفروشی، قطعات موبایل و … استفاده کرد. در انتخاب و خرید دستگاه بارکدخوان نیز نیاز به راهنمایی و مشاوره است. که پیشنهاد ما تماس با کارشناسان مجموعه سنین کالا است.

صندوق فروشگاهی :

صندوق فروشگاهی (پوزبانک) یک سیستم کامپیوتری با قطعات صنعتی مقاوم در برابر حرارت است. که نرم افزار فروشگاهی ما روی این دستگاه نصب و راه اندازی میشود. چندین مورد در انتخاب و خرید صندوق فروشگاهی باید مورد بررسی قرار گیرد. که میتوان به مواردی از جمله قدرت سخت افزاری، نمایشگر لمسی آن اشاره کرد.

سخن آخر :

در این مقاله سعی کردیم 4 تا از تجهیزات اصلی مورد نیاز کسب و کار فروشگاهی و رستورانی را مورد بررسی قرار دهیم. تا در انتخاب و خرید این تجهیزات بتوانید انتخاب و دقیقی داشته باشید. تجهیزات دیگری نیز هستند که میتوان براساس نیاز و کاربرد آنها را تهیه کرد.  که فروشگاهی اینترنتی سنین کالا تمامی موارد و تجهیزات گفته شده را با بهترین قیمت عرضه مینماید.

 

مکانیزه کردن فروشگاه

مرکز خرید تجهیزات مکانیزه فروشگاهی و رستورانی:

سنین کالا یکی از قدیمیترین و باتجربه ترین مجموعه های فروش تجهیزات فروشگاهی و رستوران است. که با سالها تجربه میتواند در این زمینه بهترین مشاور برای خرید و راه اندازی تجهیزات در کنار شما باشد. جهت خرید تجهیزات فروشگاهی و رستورانی میتوانید به سایت اینترنتی https://saninkala.ir مراجعه نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *