تبلیغات

تبلیغات

خدمات پشتیبانی سایت، بهینه سازی و سئو سایت حرفه ای به صورت تضمینی

mastoon2

برای جذب کاربران هدف به وب سایت/فروشگاه اینترنتی و تبدیل آنها به مشتریان وفادار به سرویس سئو و بهینه سازی وب سایت نیاز دارید، در این صفحه هر آنچه درباره فرآیند بهینه سازی باید بدانید قرارداده شده و میتوانید سرویس خود را در همین صفحه سفارش دهید و سپس با کارشناسان متسون برای ادامه مسیر در ارتباط باشید.

چه کسی اولین بار از کلمه سئو استفاده کرد؟

کلمه سئو از کجا می آید و به چه مفهومی اشاره می کند؟ در این ویدیو تاریخچه موتور های جستجوگر رو با هم بررسی کردیم و نگاهی کوتاه داشتیم به اولین موتور جستجوگر الگوریتمیک که بعدا اسمش شد گوگل! در این ویدیو با ما همراه باشید.

راستی برای دریافت اطلاعات خیلی کاملتر از اینکه دقیقا سئو چیست و از کجا میاد میتونید.وارد وب سایت تخصصی سئو متسون  بشید و مطالعه کنید: سئو چیست؟

تیم تخصصی سئو متسون

تیم تخصصی بهینه سازی و سئو گوگل در شرکت طراحی سایت متسون زیر مجموعه هلدینگ تارنماگستران شهر، با تحقیق و بررسی شبانه روزی در زمینه SEO و Content Optimization به پشتوانه سالها تجربه و تخصص با ده ها وب سایت و فروشگاه اینترنتی دارای رتبه های برتر در گوگل مفتخر به پشتیبانی سایت و خدمت رسانی در این زمینه تخصصی به وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی برتر و پر بازدید می باشد که بازار هدف خود را از موتور های جستجوگر مانند گوگل جذب می کنند می باشد.

بهینه سازی و سئو سایت

 

سئو چیست؟

سئو یا همان SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی برای موتور جستجوگر است که به دلیل محبوبیت بسیار زیاد به معنای بهینه سازی برای گوگل تحقق می یابد.

در فرآیند بهینه سازی مجموعه ای از کارهایی را انجام می دهیم که منجر به کسب اعتماد گوگل ئ افزایش اعتبار وب سایت می شود تا در نهایت در کلمات مورد نظر به رتبه های بالای صفحه جستجو راه پیدا کنیم

تنظیم استراتژی سئو

محتوا پادشاه است، حتما این جمله را شنیده اید، این جماع معروف بیل گیتس است که آن را دو سال قبل از پیدایش اولین موتور جستجوگر جهان گفته است، مدت ها از آن زمان گذشته است و همچنان محتوا پادشاهی می کند، اما برای برخی از وبمستر ها علی رغم تولید محتوای خوب رتبه های خوبی به ارمغان نمی آورد، و این باعث می شود از خود بپرسیم آیا بدون محتوا هم میتوان در رتبه های بالا بود و یا چرا وب سایت هایی که محتوای ضعیف تری دارند رتبه بالاتری نسبت به من دارند؟

همچنین بخوانید  بهترین صرافی ارزهای دیجیتال برای ایرانیان در سال ۱۴۰۰

پاسخ همه این سوال ها در استراتژی سئو برای شروع کار نهفته است که در این فصل می آموزید.

تحقیق کلمه کلیدی

پس از تدوین استراژی درست برای سئو نوبت به خود محتوا می رسد، استراتژی به تنهایی نمی تواند منجر به موفقیت شما در مقابل رقبا باشد و اولین قدم برای تبدیل استراتژی به عملکرد، تولید محتوای با کیفیتی است که کاربر را درگیر خود کند.

چرا می گوییم محتوا باید کاربر را درگیر خود کند؟ به این دلیل که الگوریتم های گوگل به تازگی به جای بررسی های سطحی به رفتار کاربر در وب سایت شما می پردازند، اگر کاربر درگیر وب سایت شما باید گوگل شما را بی چون و چرا در رتبه های بالا جای می دهد.

محتوای پادشاه تولید کنید!

پس از تدوین استراژی درست برای سئو نوبت به خود محتوا می رسد، استراتژی به تنهایی نمی تواند منجر به موفقیت شما در مقابل رقبا باشد و اولین قدم برای تبدیل استراتژی به عملکرد، تولید محتوای با کیفیتی است که کاربر را درگیر خود کند.

چرا می گوییم محتوا باید کاربر را درگیر خود کند؟ به این دلیل که الگوریتم های گوگل به تازگی به جای بررسی های سطحی به رفتار کاربر در وب سایت شما می پردازند، اگر کاربر درگیر وب سایت شما باید گوگل شما را بی چون و چرا در رتبه های بالا جای می دهد.

آموزش Google Search Console یا همان گوگل وبمستر

در این مرحله می بایست وب سایت خود را به گوگل به طور رسمی معرفی کنید و منتظر دریافت نقطه نظرات گوگل درباره سایت خود باشید! اشتباه نشنیده اید، گوگل سرچ کنسول تمامی خطا های وب سایت شما را در کنار پتانسیل های رشد در کنار رقبا به شما گوشزد می کند و مسیر راه را به شما نشان می دهد.

جعبه اسرار آمیز گوگل نامی است که من به آن می دهم؛ این جعبه همه آن حرف های نزده ایست که گوگل می خواهد به صورت غیر مستقیم با کاربران به اشتراک بگذارد، در این فصل یاد می گیرید چطور با آن کار کنید و رتبه های خود را بهبود دهید.

لینک سازی – داخلی – خارجی و بک لینک

ویدیویی در اینستاگرام منتشر کرده ام که مفصلا توضیح می دهد چرا باید وب سایت های دیگر به ما لینک بدهند اما خلاصه بگویم تایید اعتبار شما نزد گوگل با لینک هاییست که دیگران به وب سایت شما داده اند.

همچنین لینک سازی داخلی شبکه تار انکبوتی برای تعیین اعتبار صفحات نسبت به بکدیگر است، اهمیت لینک سازی داخلی و خارجی به حدی بالاست که اشتباه در آن می تواند به پنالتی شدن همیشگی وب سایت منجر شود و رعایت نکات درست آن می تواند شما را به صدر جدول برساند.

همچنین بخوانید  کک و کنه سگ و گربه خود را با ساده ترین روش‌های ممکن درمان کنید!

چک لیست و فاکتور های طلایی بهینه سازی در متسون – Matson Standard SEO Structure

ما در تیم سئو متسون، فرآیند بهینه سازی سایت/فروشگاه را طبق اصول استاندارد تجربی و تحقیقاتی پیش میبریم، در زیر نمونه ای از ساختار استاندارد بهینه سازی وب سایت برای دیده شدن در رتبه های برتر گوگل را مشاهده می کنید:

بهینه سازی و سئو سایت

 

چرا همه کسب و کارهای اینترنتی به سئو در گوگل نیازمند هستند؟

شاید بهینه سازی موتورهای جستجو نتواند پاسخ روشنی برای پرسش ((سئو چیست و چه اهمیتی در کسب و کارهای اینترنتی دارد؟)) باشد. برای این که دقیق‌تر با مفهوم سئو سایت آشنا شوید، می‌خواهم در ادامه یک مثال کاربردی برای شما ارائه دهم:

کسب و کاری را تصور کنید که قصد بازاریابی و فروش محصولات خود (مثلا گوشی هوشمند) را دارد. مدیر این سایت برای جذب مشتریان بالقوه‌ای که به دنبال افزایش اطلاعات خود راجع به گوشی‌های هوشمند هستند، پیرامون کلمات کلیدی مرتبط با گوشی‌های موبایل تولید محتوا خواهد کرد. یک کارشناس تولید محتوا شاید برای این وبسایت کلماتی مانند خرید گوشی، خرید گوشی آیفون، قیمت گوشی سامسونگ یا بهترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۲۲ را هدف قرار داده باشد.

برای مشاهده همه نمونه کارهای سئو تیم متسون و دانشجویان دوره سئو حرفه ای گوگل وارد صفحه “سفارش سئو سایت” متسون شوید.

لینک چیست؟

حتما با عبارات یا دکمه هایی در وب سایت مواجه شدید که با کلیک کردن روی آن وارد صفحه یا سایت دیگری می شوید، حتی گاهی با کلیک کردن روی تصاویر میتوانید به صفحات دیگر منتقل شوید، در کل یک لینک شما را به جای دیگری از شبکه وب منتقل می کند، در تخصص بهینه سازی سایت از لینک ها بسیار استفاده می کنیم و باید بدانید که لینک ها توانایی انتقال اعتبار از صفحه مبدا به مقصد در کلمه کلیدی هدف را دارند.

بک لینک (Backlink) چیست؟

بک لینک ها همان لینک هایی هستند که وب سایت های دیگر به سایت شما می دهند، به عبارت دیگر:

اگر یک وب سایت به وب سایت دیگر لینک بدهد (با کلیک کردن روی لینک از سایت مبدا وارد سایت مقصد شوید) به آن بک لینک می گویند، بک لینک ها در تعیین ارزش صفحات و دامنه های اینترنتی مهمترین نقش را ایفا می کنند که شامل دو دسته زیر هستند:

بک لینک با کیفیت

اگر وب سایت مبدا ارزش بیشتری از وب سایت مقصد داشته باشد بک لینک ساخته شده با کیفیت است و در سئو سایت مقصد تاثیر مثبت می گذارد.

بک لینک اسپم

اگر وب سایت مبدا ارزش کمتری از وب سایت مقصد داشته باشد بک لینک ساخته شده اسپم است و در سئو سایت مقصد تاثیر منفی می گذارد.

همچنین بخوانید  7 چاکرای بدن انسان چیست؟

کلمه کلیدی یا Keyword چیست و چه کاربردی دارد؟

کلمات کلیدی همان عبارت هایی هستند که شما یا دیگران برای پیدا کردن هدف خود در گوگل سرچ می کنند، مثلا اگر شما به دنبال خرید لپتاپ جدید شرکت اپل باشید کلمه ی: خرید مک بوک پرو ۲۰۲۱ را جستجو می کنید که به آن کلمه کلیدی می گویند.

کاربرد کلمه کلیدی در تعیین موضوع محتوا یا صفحات سایت است، برای جذب کاربر در موضوعات خاص می بایست روی کلمات کلیدی هدف کار کنید.

ساختار بهنه سازی گوگل

بهینه سازی و سئو سایت

 

چرا یک وب سایت به سئو نیاز دارد؟

اکنون به سوال ابتدای مقاله باز می‌گردیم: سئو چیست و چه اهمیتی در کسب و کارهای اینترنتی دارد؟ اگر به خوبی مقاله را خوانده باشید، پاسخ دقیق برای این پرسش مطرح شد. سئو یعنی بهینه سازی موتورهای جستجو و به کمک آن می‌توان به رشد کسب و کار و در نهایت افزایش فروش برند کمک کرد. بنابراین تنها راه موفقیت یک تجارت آنلاین، سئو (SEO) خواهد بود.

شما میتوانید با کلیک کردند بروی آدرس زیر تمای نمونه کار های طراحی سایت، نمونه کار بهینه سازی و سئو و اطلاع از قیمت ها اطلاع شوید. https://matson.online/

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *