تبلیغات

تبلیغات

۷ دلیل خرید هدست واقعیت مجازی  Oculus Quest 2

headsetmajazi

خرید هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 راهی هیجان‌انگیز، پر از لذت و در دسترس برای تجربه تمام آن چیزی است که در واقعیت مجازی وجود دارد. شما برای استفاده از بیشتر هدست‌های واقعیت مجازی به رایانه شخصی یا کنسول نیاز دارید. اما این هدست نسبتا ارزان برای بازی کردن به تنهایی کافیست!

این محصول شرکت متا ( فیسبوک ) یک هدست واقعیت مجازی است که می‌تواند صدها بازی، برنامه و سرگرمی را در اختیار شما بگذارد. این هدست به لطف عملکرد مستقل و قیمت فوق‌العاده‌ای که دارد دائم رکورد فروش هدست‌های VR دیگر را شکسته است. البته متا کابل Oculus Link را هم برای افرادی که می‌خواهند به بازی‌های VR بیشتری از طریق اتصال به PC دسترسی داشته باشند، عرضه کرده است.

همچنین به لطف نمایشگرهایی با وضوح ۱۸۳۲ در ۱۹۲۰ تجربه‌های گرافیکی بسیار جذابی ارائه می‌دهد. هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 در دو مدل ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی با حدود صد دلار اختلاف قیمت عرضه شده است.

آیا هدست واقعیت مجازی Meta Oculus Quest 2 ارزش خرید دارد؟

در حالی که بسیاری از گیمرها به فکر خرید کنسول‌های نسل نهم هستند، ما به شما با یک کلیک خرید Oculus Quest 2را پیشنهاد می‌کنیم. از شما می‌خواهیم با ما همراه باشید تا با یکی از به‌صرفه‌ترین، بهترین و هیجان‌انگیزترین هدست‌ها آشنا شوید. اگر تابحال به داشتن یک دستگاه VR فکر کرده‌اید ما ۷ دلیل برای شما می‌گوییم که چرا خرید هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 بهترین گزینه خواهد بود!

هدست واقعیت مجازی

یک دستگاه همه چیز تمام!

بزرگ‌ترین مزیت کوئست ۲ خودکفایی آن است. برای دسترسی به مجموعه گسترده‌ای از بازی‌ها و امکانات آن، نیازی به اتصال به رایانه شخصی ندارید. فقط اطمینان پیدا کنید که هدست کاملاً شارژ شده است، یک جفت باتری در هر کنترلر قرار دهید و اکنون هدست شما به عنوان یک کنسول کامل برای بازی آماده است.

قیمت به شدت مناسب هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2

این هدست با قیمت ۳۰۰ دلار وارد بازار شد و به تازگی با افزایش قیمت به ۴۰۰ دلار رسید. هدست‌های واقعیت مجازی مشابه قیمت بیشتری از ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار دارند و تازه برای استفاده از اکثرشان به یک رایانه‌ قدرتمند و گران با قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی نیاز دارید.

باید گفت خرید یک هدست پیشرفته مانند Valve Index کاملا ولخرجی است! هدست‌های دیگر هم مثل HTC Vive یا HP Reverb نزدیک دو برابر قیمت کوئست 2 هستند. تنها قیمت مشابه متا هدست PlayStation VR است که شما برای استفاده از آن همچنان به PS4 یا PS5 نیاز دارید.

همچنین بخوانید  پیش از خرید گوشی دست دوم چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

قابلیت حمل به راحتی

برخلاف دیگر هدست‌های واقعیت مجازی، هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 یک وسیله بازی بسیار سبک و مستقل است. در واقع هر چیزی که به غیر از ۲ کنترلر دستی نیاز دارید در این هدست تعبیه شده است. هیچ دوربین اضافه‌ای وجود ندارد و از آنجایی که مجبور نیستید به رایانه شخصی متصل شوید، هیچ سیمی وجود ندارد که شما را در جای خود نگه دارد. پس فقط کافیست آن را در کوله‌پشتی یا کیف مخصوص بیندازید و راه بیفتید!

وزن بسیار سبک و راحتی فوق العاده

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات هر هدست VR راحتی آنها است. اما اکولوس کوئست ۲ در مقایسه با سایر هدست‌ها شاید سبک‌تریبن و راحت‌ترین هدست VR برای ساعت‌ها بازی کردن باشد.

فقدان سیم یکی دیگر از مزیت‌های راحتی این هدست است که برای شما هنگام چرخیدن، پریدن و … مزاحمتی ایجاد نمی‌کند و شما می‌توانید به راحتی در فضایی که قرار گرفته‌اید حرکت و فعالیت کنید. حتی اگر شما بخواهید باOculus Link به رایانه شخصی‌تان وصل شوید، این کابل با طول حدوداً ۵ متری خود، محدودیت زیادی برای شما درست نمی‌کند.

هدست واقعیت مجازی

کارایی بالای هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 حتی در فضاهای کوچک

هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 هم مانند برادر جدیدتر و قدرتمندتر خود یعنی ” متا کوئست پرو ” هیچ دوربین خارجی برای تنظیم ندارد و این یعنی نسبت به بسیاری از هدست‌های دیگر به فضای کمتری برای آن نیاز دارید. شما می‌توانید بازی‌ها را در حالت ایستاده یا حتی نشستن روی یک صندلی انجام دهید، بنابراین از نظر فنی تنها به چند متر فضا نیاز دارید.

حالت ثابت برای برخی از بازی‌ها به خوبی کار می‌کند، اما اگر دوست دارید در فضای مجازی خود حرکت کنید، این هدست فضای حداقل ۲ متر در ۲ متر را پیشنهاد می‌کند. با استفاده از سیستم Guardian آن، می‌توانید یک حصار مجازی ایجاد کنید که به‌طور خودکار هنگام حرکت به سمت لبه فصای بازی خود به شما هشدار می‌دهد.

دسترسی ارزان به تعداد زیادی از بازی‌های VR

متا کوئست ۲ ممکن است یک راه ارزان برای دستیابی به یک VR باشد، اما زمانی که در فضای مجازی آن قرار گرفتید، مطمئناً به چند بازی نیاز خواهید داشت. بازی‌های VR ارزان بسیار خوبی وجود دارند که می‌توانید با این هدست داشته باشید، بازی‌هایی با نصف قیمت یک بازی VR در رایانه شخصی!

البته با توجه به نرخ ارز بازی‌ها شاید برای ما ایرانی‌ها هنوز گران به نظر برسند. خب این هم راه حل‌هایی دارد! شدت حساسیت فیسبوک هنوز اندازه مایکروسافت و سونی نشده و شما می‌توانید از راه‌های دیگر بازی‌های آفلاین روی دستگاه خود نصب کنید. فقط حتما به دو نکته توجه داشته باشید:

  • اولا یک مجموعه متخصص این کار را برای شما انجام دهد تا به مشکل نخورید. وگرنه ممکن است دستگاه شما طوری مسدود شود که فرقی با لوازم دکوری خانه شما نداشته باشد.
  • دیگر اینکه اگر می‌خواهید از بازی‌های آفلاین استفاده کنید باید قید استفاده آنلاین از دستگاه را بزنید. هر زمان که آنلاین شوید دستگاه مسدود خواهد شد.
همچنین بخوانید  پیشنهاد ویژه خرید کامپیوتر صنعتی ارزان قیمت به جای سیستم

دروازه ورود به متاورس

Oculus Quest 2  و سایر هدست‌های واقعیت مجازی بخش مهمی از Metaverse هستند زیرا به کاربران اجازه می‌دهند تا در قلمرو واقعیت مجازی وارد شده و آن را تجربه کنند. با هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 در دروازه های متاورس ایستاده‌اید. برای تجربه کامل Metaverse نیازمند یک هدست VR خوب هستید. چرا که واقعیت مجازی ( یعنی استفاده از برنامه های متاورس در یک هدست VR ) فراگیرترین و کامل ترین تجربه از متاورس را به شما ارائه می دهد.

هدست واقعیت مجازی

خرید انواع هدست واقعیت مجازی از هزارتو

فروشگاه هزارتو با بیش از ۱۵ سال سابقه و اعتبار در زمینه کنسول‌های بازی و لوازم جانبی و… جزو اولین و بزرگ‌ترین تامین کنندگان هدست واقعیت مجازی متا در ایران بوده است. تیم هزارتو همواره تلاش کرده تا در ارائه محصولات روز گیمینگ با بهترین قیمت و پشتیبانی پیشتاز باشد.

همچنین اگر طرفدار هدست‌های واقعیت مجازی دیگر هم هستید از فروشگاه هزارتو غافل نشوید! شما می‌توانید برای مشاهده بهترین قیمت و خرید آخرین و جدیدترین مدل هدست واقعیت مجازی پلی استیشن هم روی لینک ” خرید PS VR2 ” کلیک کنید.

  • امکان خرید حضوری و آنلاین
  • تحویل اکسپرس یک روزه در شهر تهران
  • تامین لوازم جانبی کوئست ۲ با قیمت مناسب
  • نصب بازی آفلاین اکولوس در صورت درخواست مشتری
  • مشاوره تلفنی پیش از خرید
  • ارائه مناسب ترین قیمت
  • ارسال سریع به تمامی نقاط کشور
  • امکان پرداخت در محل برای سبد خرید زیر ۱۰ میلیون تومان

از جمله اقدامات تیم هزارتو برای جلب رضایت مشتریان محترم است. پس همین الان به سایت هزارتو سر بزنید تا حس جدیدی از گیمینگ و دنیای واقعیت مجازی را تجربه کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *