تبلیغات

تبلیغات

روش های مختلف بدست آوردن سی پی کالاف دیوتی موبایل

cp-callofduty

بسیاری از کاربران بازی Call of Duty Mobile، به دنبال راه‌هایی برای دریافت رایگان CP هستند، اما اکثر آن‌ها نمی‌دانند که چطور باید آن را به دست آورند. کالاف دیوتی موبایل، یکی از پرفروش‌ترین بازی‌ها در رده بتل رویال است. این بازی بیش از 100 میلیون بار در فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است. این بازی به بازیکنان خود نوع خاصی از ارز درون بازی به نام سی پی یا همان COD Points (CP) را ارائه می‌دهد.

بازیکنان از این ارز برای خرید بلیط‌های جنگ، لباس‌های رنگارنگ و پوسته سلاح استفاده می‌کنند. با این حال، برخی از بازیکنان نمی‌توانند ارز CP را بپردازند. به همین دلیل، آن‌ها به دنبال راه‌هایی برای دریافت cp رایگان موبایل هستند. ما در این مطلب، تصمیم داریم بهترین روش‌ها برای به دست آوردن رایگان سی پی کالاف دیوتی موبایل را به شما عزیزان آموزش دهیم. همراه ما باشید!

سی پی کالاف

 

ترفندهایی برای دریافت سی پی رایگان در کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل، نسخه موبایلی بازی کامپیوتری معروف کالاف دیوتی است. کالاف دیوتی از زمان عرضه آن در سال 2019 به صورت مرتب در رتبه‌بندی‌ها ارتقا یافته و به رقیبی برای بازی‌هایی مانند Battlegrounds Mobile Indiaو Free Fire تبدیل شده است. در حال حاضر هم یکی از مشهورترین بازی‌های بتل رویال بوده و در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد.

این بازی درست مانند بازی‌های مشهور دیگری همچون پابجی و فری فایر، دارای یک ارز درون بازی به نام سی پی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد پوسته‌های اسلحه، لباس و پاس‌های نبرد را خریداری کنند. بازیکنان می‌توانند این ارز را از طریق پلتفرم‌های مربوطه و با کمک پرداخت پول نقد به صورت درون برنامه‌ای خریداری کنند؛ اما برخی از بازیکنان به دلایل مختلفی، امکان خرید سی پی را ندارند؛ بنابراین این بازیکنان برای اینکه از رقبای خود عقب نمانند، باید بدانند که چگونه سی پی را به صورت رایگان در کالاف دیوتی موبایل به دست آورند. در ادامه روش‌هایی برای به دست آوردن سی پی کالاف دیوتی موبایل به صورت رایگان به شما آموزش می‌دهیم.

1- در Giveaway و Custom Room شرکت کنید

اولین نکته برای دریافت سی پی کالاف دیوتی موبایل به صورت رایگان این است که در جشنواره‌های جایزه‌دار شرکت کنید. صفحات اینستاگرام و کانال‌های یوتیوب زیادی در زمینه این بازی وجود دارند که هدایای روزانه را در پلتفرم‌های خود میزبانی می‌کنند و اکثر این هدایا به شکل سی پی رایگان هستند. ربات Giveaway هم راه آسان دیگری برای دریافت امتیاز سی پی در COD Mobile است.

همچنین بخوانید  ایده های طراحی فضای سبز در تراس

بازیکنان می‌توانند با شرکت در جشنواره‌های جایزه‌دار، طرح‌های رایگان سلاح، تجهیزات مختلف، اپراتورها و امتیازات CP را از طریق هدایا دریافت کنند. این جشنواره‌ها اغلب در سرورهای discord با چندین عضو یا در کانال‌های YouTube، Twitch یا LOCO برگزار می‌شوند.

سی پی کالاف

 

2- از Google Opinion Rewards کمک بگیرید

Google Opinion Rewards یک برنامه قانونی است که پول نقد واقعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن رابط کاربری بسیار کاربرپسندی دارد و با اکثر گوشی‌های هوشمند سازگار است. در این برنامه، شما به نظرسنجی‌های مختلفی پاسخ داده و از گوگل پاداش می‌گیرید. سپس می‌توانید این پول نقد را برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل استفاده کنید. کسب سی پی کالاف دیوتی موبایل از طریق Google Opinion Rewards یکی از قدیمی‌ترین و قابل اعتمادترین راه‎‌هاست. این کار را می‌توان با استفاده از گزینه موجودی Google Play برای دریافت سی پی در کالاف دیوتی موبایل انجام داد و یک فرآیند رایگان به شمار می‌رود.

Google Opinion Rewards یک پلتفرم کاملا قابل اعتماد است و نگرانی درخصوص رعایت موارد ایمنی و امنیتی در آن وجود ندارد. در این پلتفرم، به بازیکنان نظرسنجی‌های ساده داده می‌شود و پس از تکمیل آن‌ها، بازیکنان می‌توانند مبلغی را به عنوان پاداش و قدردانی برای پاسخ به نظرسنجی‌ها دریافت کنند. سپس آن‌ها می‌توانند این مبالغ را بعد از جمع آوری و رسیدن به یک حد مطلوب، برای خرید پی سی کالاف دیوتی موبایل صرف کنند. به این موضوع توجه داشته باشید، جوایزی که بازیکنان دریافت می‌کنند ممکن است متفاوت باشد. هنگامی که آن‌ها مقدار مورد نیازی اعتبار را جمع کردند، می‌توانند بلافاصله از آن‌ها برای پر کردن مجدد سی پی در بازی استفاده کنند.

برای استفاده از این سرویس، بازیکنان ابتدا باید برنامه Google Opinion Rewards را دانلود کنند و به چند سوال اساسی در مورد خودشان پاسخ دهند. این برنامه در گوگل پلی استور دارای رتبه 4.4 ستاره بوده و بیش از 50 میلیون نصب دارد. اگرچه این روش کمی کند است؛ اما روشی قابل اعتماد برای دریافت رایگان سی پی به شمار می‌رود.

نکته: به بازیکنان توصیه می‌شود از وب‌سایت‌ها یا برنامه‌های تولیدکننده سی پی کالاف دیوتی موبایل استفاده نکنند. تمامی این وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها جعلی هستند و کاربر ممکن است مشخصات شخصی خود مانند شناسه و رمز عبور را برای صاحب وب‌سایت فاش کند.

3- از وب‌سایت و برنامه GPT استفاده کنید

اپلیکیشن و وب‌سایت Get-Paid To به بازیکنان برای انجام کارهای مختلف مانند پاسخ دادن به نظرسنجی‌ها، تماشای ویدیو، دانلود برنامه‌ها و موارد دیگر امتیاز می‌دهد. به این ترتیب گیمرها می‌توانند یکی از سایت‌ها یا برنامه‌های GPT را به دلخواه خود انتخاب کنند و از آن‌ها پاداش بگیرند.

همچنین بخوانید  بازار آهن؛ عوامل موثر بر سیاست های داخلی و خارجی

پرداخت پول نقد به عنوان پاداش در این سایت‌ها برای کشورهای مختلف متفاوت است؛ اما کاربران کالاف دیوتی موبایل می‌توانند این پاداش‌ها را به صورت مستقیم برای خرید و تهیه پی سی خرج کنند. به عبارت دیگر، گیمرها می‌توانند پس از جمع‌آوری مقدار مشخصی سکه هدیه در این سایت و اپلیکیشن‌ها، از کارت‌های هدیه Google Play برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل استفاده کنند.

سی پی کالاف

 

جمع‌بندی

بازی کالاف دیوتی موبایل یک بازی بسیار پرطرفدار است که مانند اکثر بازی‌های این سبک، آیتم‌های مختلفی را به بازیکنان ارائه می‌دهد. بازیکنان می‌توانند بیشتر آیتم‌های انحصاری را از طریق COD Points یا همان سی پی که یکی از ارزهای درون بازی است، به دست آورند. با این حال، اکثر بازیکنان امکان خرید سی پی به صورت نقدی را ندارند و ترجیح می‌دهند به صورت رایگان این ارز را به دست آورند.

ما در این مطلب 3 روش مفید برای به دست آوردن سی پی کالاف دیوتی موبایل به صورت رایگان را به شما عزیزان آموزش دادیم. امیدواریم که این مطالب برایتان مفید واقع شوند!

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *