تبلیغات

تبلیغات

لیست قیمت محصولات داهوا و معرفی دوربین 2 مگاپیکسلی 

dahoo

اهمیت برند و کیفیت دوربین مداربسته به علت امنیتی بودن این محصولات بسیار بالاست. در بین برندهای مطرح جهان داهوا در بین 5 رتبه اول قرار دارد. قیمت محصولات داهوا با توجه به کیفیت و قابلیت هایی که ارائه می دهد بسیار مناسب است. شما برای هر سناریوی نظارتی و حفاظتی می توانید در این سبد محصولی را انتخاب کنید. با وجود کیفیت بالای این برند با اطمینان مکان مورد نظر خود را تحت نظارت قرار دهید. دوربین های داهوا در رزولوشن و کیفیت تصویر مختلف تولید می شوند و برای نوع کاربری باید این موضوع با دقت بیشتری مورد بررسی قرار بگیرد. به عنوان مثال برای کاربیر هایی که جزئیات از اهمیت بیشتری برخوردارند باید رزولوشن تصویر بالا باشد.

انواع دوربین مدار بسته داهوا

دوربین های مداربسته را می توان براساس فناوری، شکل بدنه، لنز، وضوح تصویر، داخلی یا بیرونی بودن و… تقسیم بندی کرد. این دسته بندی ها به ما کمک می کند تا دوربین مناسب کاربری خود را راحت تر انتخاب کنیم. وضح تصویر یکی از معیارهای گروه بندی دوربین های داهوا است. هر چه رزولوشن دوربین بالاتر باشد جزئیات تصویر بیشتر دیده می شود. وضوح دوربین با مگاپیکسل بیان می شود و به تعداد پیکسل یا خانه هایی که تصویر را تشکیل می دهد گفته می شود. هر چه تعداد بیشتر باشد تصویر واقعی تر است. هر چه این تعداد کمتر باشد تصویر رو به ماتی و محوی می رود.

داهوا تولید کننده برتر دوربین مداربسته محصولات خود را با رزولوشن های 1، 2، 3، 4، 5، 6، 8 و12 مگاپیکسل برای کاربری های عمومی تولید می کند. رایج ترین دوربین ها در کاربری های مختلف در این گروه قرار دارند. از طرفی دوربین با وضوح بیشتر از 12 نیز تولید می شود که تعداد محدودتری دارند. به علت محدودیت کاربرد آنها تولیدشان کمتر است. ضمن اینکه از قیمت بسیار بالاتری نیز برخوردار هستند.

قیمت دوربین داهوا 5 مگاپیکسل

دوربین های 5 مگاپیکسل داهوا از انواع دوربین های مداربسته با وضوح بالا است. شاید تصور کنید قیمت دوربین داهوا 5 مگاپیکسل بسیار بالا باشد. اما این موضوع را با مقایسه چند دوربین و مشاهده میزان کیفیت تصویری که ارائه می دهد متوجه خواهید شد که چندان نیز بالا نیست. به ویژه قابلیت هایی که این دوربین ها در اختیار کاربران قرار می دهند این دوربین ها را محبوب تر می کند. توصیه اکثر کارشناسان دوربین مداربسته خرید دوربین متناسب با کاربری است. اگر می خواهید دوربین مداربسته برای منزل، محل کار و یا به طور کلی به منظور نظارت همه جانبه و کلی از محیط نصب کنید ما دوربین های 2 مگاپیکسلی را پیشنهاد می کنیم.

همچنین بخوانید  کانن دوربین های عکاسی چاپ سریع را معرفی کرد ؛ +IVY CLIQ و CLIQ

محصولات داهوا

قیمت دوربین داهوا 2 مگاپیکسل

در بین دوربین های مداربسته داهوا دوربین های 2 مگاپیکسل از پرفروش ترین دوربین هاست. قیمت دوربین داهوا 2 مگاپیکسل در مقایسه با دوربین های 4، 5 و 8 مگاپیکسل که آنها نیز از پرفروش ها هستند بسیار مناسب تر است. بنابراین برای مکانی که وضوح دوربین 2 مگاپیکسل جوابگوست چرا باید هزینه بیشتری برای خرید دوربین مداربسته پرداخت کنید. دوربین های 2 مگاپیکسلی را در بدنه های دام، تورت، بولت و اسپیددام می توانید خریداری کنید. دوربین های چشم ماهی نیز با این کیفیت تصویر تولید و به بازار عرضه می شوند.

دوربین های مداربسته با لنز ثابت

در میان دوربین های 2 مگاپیکسلی داهوا دوربین با لنز ثابت از محبوب ترین و پرفروش ترین هاست. معمولاً لنزهای ثابت زاویه دید وسیع تری را ارائه می دهند. به همین دلیل انتخاب مناسبی برای نظارت کلی محوطه محسوب می شوند. دوربین های لنز ثابت با فاصله کانونی 2.8 میلیمتر زاویه دید حدود 100 تا 110 را فراهم می کند. این زاویه برای نظارت یک اتاق بسیار عالی است. کافیست دوربین را در کنج و زیر سقف و روبروی درب ورودی نصب کنید. به این ترتیب علاوه بر نظارت بر کلیه اتاق روی رفت و آمد اتاق نیز کنترل خواهید داشت. دوربین های دام برای نصب در محیط های داخلی بهترین انتخاب هستند. در صورتی برای فضای باز دوربین می خواهید نوع بولت انتخاب مناسب تری است.

با استفاده از دوربین های مداربسته با لنز ثابت دیگر قابلیت زوم روی اشیاء را نخواهید داشت. زوم دیجیتال بر روی تصاویر امکانی است که تنها تصویر را کشیده می کند و بزرگنمایی اتفاق نمی افتد. کشیدگی تصویر باعث از بین رفتن جزئیات می شود و تصویر را محو می کند. زومی که بتوانید روی اشیاء انجام دهید به گونه ای که شی ء در نزدیکی قرار گرفته باشد زوم اپتیکال نام دارد. در این زوم برای مشاهده جزئیات بیشتر روی تصویر و سوژه ها بزرگنمایی می کنید. این قابلیت در دوربین های مداربسته با لنز متغیر یا وریفوکال تعبیه شده است. با تغییر فاصله کانونی تصویر بزرگ و یا کوچک می شود. زمانی که در حالت زوم قرار گرفته باشید سوژه های دور بهتر دیده می شوند اما از وسعت محدوده دید دوربین می کاهد. در واقع عمق دید بیشتر شده و پهنای دید دوربین کمتر می شود.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *