تبلیغات

تبلیغات

فروش و اجاره استیج آماده، هلندی، کنسرت

ejare-stage

بدون شک همه ما در جشن‌های عروسی، کنسرت‌ها، مسابقات، مراسمات مختلف و… استیج‌ها را دیده‌ایم. درواقع استیج که سن هم نام دارد، به جایگاه ویژه‌ای گفته می‌شود که افرادی مانند عروس و داماد، خواننده‌ها، ورزشکاران و… برای دیده‌شدن روی آن می‌روند. امروزه با توجه به زیبایی که استیج‌ها دارند، از آن‌ها در بیشتر مراسمات عروسی و جشن‌ها استفاده می‌شود.

سن‌ها انواع مختلفی دارند که ازلحاظ اندازه، جنس، کارایی و… با هم متفاوت هستند. برخی از آن‌ها برای زیبایی و جذابیت بیشتر دارایی انواع رقص نور و نورپردازی هستند. به‌طورکلی کاربرد این وسیله جلب‌توجهٔ بینندگان به یک شخص یا اشخاص خاص در آن مجلس است. در بیشتر سالن‌های همایش، کنسرت‌ها، تالارهای پذیرایی و… از سن استفاده می‌شود. بسیاری از افراد برای زیباتر کردن مراسم عروسی، برگزاری همایش و… نیاز به اجاره استیج دارند. این وسیله با توجه به نوع و ابعادی که دارد، با قیمت‌های مختلفی اجاره یا به فروش می‌رسد.

در ادامهٔ این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با اجاره انواع استیج آشنا کنیم.

 

اجاره استیج آماده

انواع استیج کدام است و چه کاربردی دارد؟

استیج‌ها با توجه به کاربردهای زیادی که دارند در انواع مختلفی ساخته می‌شوند. هرکدام از آن‌ها ازلحاظ شکل ظاهری، اندازه، کاربرد و… با هم متفاوت هستند، به همین دلیل باید قبل از اجاره استیج، با انواع آن‌ها آشنایی داشته باشد. ازجمله استیج‌های پرکاربرد و محبوب می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. استیج اسپیس فریم؛
  2. استیج کنسرت؛
  3. استیج هلندی.
  • معرفی استیج اسپیس فریم

اسپیس فریم‌ها جزو پرکاربردترین و پرطرفدارترین نوع سن‌های هستند که در بسیاری از مراسمات، فستیوال‌ها، کنسرت‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. اجاره استیج اسپیس فریم به‌دلیل استحکام و کاربرد بی‌نظیر آن، بسیار رایج و پرطرفدار است. این وسیله از قطعات مختلفی تشکیل می‌شود که با توجه به نیاز مشتریان، در اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی به‌هم متصل می‌شوند. همچنین مقاومت و پایداری آن‌ها در برابر عوامل بیرونی مانند باد، باران و… باعث استفاده از آن‌ها در محیط‌های بیرونی نیز شده‌است.

در سالن‌های نمایش از پرده، سیستم صوتی و نورپردازی برای زیباتر کردن عوامل روی صحنه استیج استفاده می‌شود. با توجه به این‌که قطعات آن از هم جدا می‌شوند، حمل‌ونقل آن بسیار آسان است، به همین دلیل نیز بسیاری از سازه‌سازان، توجهٔ ویژه‌ای به این استیج‌ها دارند. شایان ذکر است که این نوع استیج با توجه به موضوع برگزاری مراسمات، جشن‌ها و همایش‌ها در شکل‌های مختلفی قابل‌نصب و استفاده هستند.

اجاره استیج آماده

  • معرفی استیج هلندی

از دیگر استیج‌های رایج و پرکاربرد می‌توانیم به نوع هلندی اشاره کنیم. این نوع استیج‌ها از ویژگی‌های خوبی مانند زیبایی و جذابیت بالا، مقاومت و سهولت در مونتاژ و دمونتاژ برخوردار هستند، به همین دلیل امروزه این نوع سن‌ها در بسیار از مراسمات و جشن‌های مهم مورد استفاده قرار می‌گیرند. در بسیاری از سالن‌های همایش برای ساخت کف، سقف و سکوها از این نوع استیج استفاده می‌کنند.

همچنین بخوانید  تاثیر سرعت بر کیفیت یک سایت

برای اجاره استیج هلندی باید به‌اندازه دقیق سالن‌ها و محل برگزاری مراسمات توجه شود. این سن‌ها نسبت‌به اسپیس فریم‌ها از زیبایی بیشتری برخوردار هستند، به همین دلیل در مراسماتی که زیبایی و دکوراسیون از اهمیت زیادی برخوردار است، استفاده از سن‌های هلندی گزینهٔ مناسب‌تری است.

  • معرفی استیج کنسرت

بسیاری از هنرمندان برای افزایش شور حال بینندگان، کنسرت خود را در فضاهای باز برگزار می‌کنند. در فصل‌های گرم سال مانند بهار و تابستان، کنسرت‌های زیادی در فضاهای باز برگزار می‌شود. برای برگزاری چنین کنسرت‌هایی، نیاز به اجاره استیج است. بهترین گزینه برای برگزاری کنسرت‌ها در فضای باز، اجاره استیج آماده است. این سن‌ها به‌راحتی در هر فضایی قابل‌نصب و استفاده هستند، به همین دلیل افراد می‌توانند برای برگزاری انواع افتتاحیه‌ها، جشن‌ها، کنسرت‌ها، همایش‌ها و… در فضای باز، از این نوع سن استفاده کنند.

استفاده از استیج‌ها برای تقدیر از نفرات برتر مسابقات

در هر شهر و کشوری، سالانه مسابقات زیادی برگزار می‌شود که پس از پایان مسابقه، مراسماتی برای تقدیر از افراد برنده برگزار می‌شود. این مراسمات معمولاً در سالن‌های ورزشی، سالن‌های نمایش، فضاهای باز و… هستند. برای دیده‌شدن بهتر نفرات برنده، معمولاً از استیج استفاده می‌شود. با توجه به بزرگی یا کوچکی جشن، اهمیت مسابقه و… از استیج‌های متنوعی استفاده می‌شود که از امکانات مختلفی برخوردارند. گاهی اوقات برای زیباتر شدن صحنه، از نورپردازی و پرده نیز در کنار استیج استفاده می‌شود. همهٔ این‌ها باعث می‌شود که توجهٔ حضار به افراد برنده بیشتر جلب شود و آن‌ها در بین جمع بدرخشند.

فروش و اجاره استیج

به توجه به کاربرد خوبی که استیج‌ها دارند، فروش و اجارهٔ آن‌ها نیز بسیار زیاد است. گاهی اوقات افراد تنها برای مدت‌زمان کوتاهی به استیج نیاز دارند، به همین دلیل خرید آن می‌تواند هزینه‌های زیادی را به‌دنبال داشته باشد، به همین دلیل بیشتر افراد ترجیح می‌دهند برای مدت زمانی که به سن نیاز دارند، آن را اجاره کنند. برخی از افراد نیز برای کسب درآمد از راه اجاره استیج، اقدام به خرید آن می‌کنند. فروش و اجاره استیج می‌تواند روش خوبی برای درآمدزایی باشد، زیرا بسیاری از افراد به‌دلیل نداشتن فضای کافی برای نگه‌داری یا هزینه‌های بالا برای خرید سن‌ها، آن‌ها را اجاره می‌کنند.

مزایای اجاره‌کردن استیج

اجاره‌کردن استیج برای افرادی که به آن نیاز دارند مزایای خوبی به‌همراه دارد، زیرا خرید استیج‌ها در کنار هزینه و سرمایه‌گذاری بالا، دردسرهای دیگری مانند حمل و جابه‌جایی و نگه‌داری را به‌همراه دارد، ازاین‌رو اجارهٔ آن‌ها می‌تواند بسیار پرسودتر باشد. قیمت اجاره سن‌ها با توجه ابعاد، اندازه، شکل و کاربرد آن‌ها متفاوت است. همچنین مدت‌زمان استفاده از آن‌ها نیز بر قیمت نهایی اجاره تأثیرگذار است. اسپیس فریم‌ها ازلحاظ کارایی و همچنین قیمت اجاره اسپیس، گزینهٔ بسیار مناسبی برای استفاده در طولانی‌مدت هستند.

همچنین بخوانید  با این روش هم خودتان هم عزیزانتان را از پول بی نیاز کنید

اجاره استیج آماده

 

خلاصه

به‌طورکلی می‌توانیم بگوییم که استیج‌ها کاربردها زیادی دارند و به همین دلیل فروش و اجارهٔ آن‌ها بسیار پرطرفدار است. برای برگزاری انواع مراسمات، جشن‌ها، کنسرت‌ها، نمایش‌ها، همایش و سخنرانی به استیج نیاز است، ازاین‌رو اجاره استیج‌ها بسیار رایج است. امروزه به‌دلیل افزایش کاربرد این وسیله، آن را در انواع مختلفی می‌سازند، به همین دلیل با توجه به نوع سن‌ها، کارایی و کاربرد آن‌ها نیز متفاوت است. استفاده از استیج آماده مزایای بسیار خوبی مانند صرفه‌جویی در زمان راه‌اندازی، هزینه‌های نهایی، هزینهٔ نگه‌داری و… به‌همراه دارد.

منبع: شرکت شیلترسازه www.shelter.ir

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *