تبلیغات

تبلیغات

معرفی بهترین سایت خدمات دیسکورد

disscourd

با توجه به اینکه روز به روز استفاده از ما از نرم افزار دیسکورد بیشتر میشه و کمتر کسی می‌تونه توی رشد دیسکورد به ما کمک کنه، اومدم که توی این مطلب بهتون بهترین سایت خدمات دیسکورد رو معرفی کنم.

با توجه به آنالیزهایی که انجام دادم؛ فقط یک سایت در این زمینه فعالیت می‌کنه که با اسم سای تک شناخته میشه. در ادامه بیشتر باهاشون آشنا می‌شیم.

از زمان شیوع بیماری کرونا و دوران قرنطینه افراد زیادی به سمت دیسکورد رو آوردن که این فرصت خوبی رو ما به ارمغان آورد تا از دیسکورد به عنوان یک شبکه اجتماعی عالی برای ارتباط با جامعه طرفداران و یا برگزاری جلسه مدیران و … استفاده کنیم.

 

سایت خدمات دیسکورد

خدمات دیسکورد چیست؟

خدمات دیسکورد به فعالیت هایی اعم از کانفیگ و مدیریت سرور دیسکورد، ساخت ربات دیسکورد، تولید محتوای مخصوص و مدیریت کاربران و … گفته میشه. سای تک مفتخره که همه این خدمات رو با تجربه ی 4 ساله با بهترین کیفیت انجام میده و این تضمین رو به شما میده که توی دیسکورد پیشرفت کنید و به سمت موفقیت در این شبکه اجتماعی قدم بردارید.

اولین نکته ای که باید در مورد تیمی که خدمات دیسکورد رو بهش می‌سپارید دقت کنید اینه که پوشش کاملی از این فعالیت ها رو داشته باشه. این موضوع اهمیتش زمانی مشخص میشه که در مورد نحوه رفتار کاربران دیسکورد در یک سرور دیسکورد بررسی میشه. یعنی برای مثال سروری که ساخته میشه نیازی به چنل های اضافی داره یا نه؟ یا ربات هایی که در سرور استفاده میشه مناسب اعضای اون هست؟

نکته دوم هزینه ی خدمات هست که بارها مشاهده میشه که افراد به دنبال خدمات دیسکورد به صورت رایگان هستن که این فکر رو باید بطور کل از سر خودتون بیرون کنید. شما برای خرید یک پیتزای خوب باید هزینه بیشتری رو بکنید چون خوشمزه اس و سرویس خوبی به شما در رستوران داده میشه و کاملا راضی از اونجا بیرون میاید! حالا این مورد در بقیه کسب و کارها هم صدق می‌کنه. یعنی شما هرچقدر بیشتر پول بدید بیشتر آش میخورید! در بحث خدمات دیسکورد هم همین بحث وجود داره که شما با پرداخت هزینه معقول و به صرفه به تیم هایی مثل سای تک، سرور خودتون رو بصورت حرفه ای و بدون دغدغه های اضافی تحویل می‌گیرید و کاربران شما یک تجربه ی عالی از سرور شما خواهد داشت.

نکته سوم هم تجربه ی افرادیه که قبل از شما در این نرم افزار موفق شدن و تونستن رشد کنن. شما می‌تونید از این افراد کمک بگیرید تا راه درست رو به شما نشون بدن.

همچنین بخوانید  برای جشن تولد کادو چی بخرم؟

سایت خدمات دیسکورد

 

ساخت و کانفیگ سرور

اهمیت ساخت سرور دیسکورد خوب و بهینه در استفاده ی ممبرها از سرور مشخص میشه. جایی که کانال های متنی و صوتی کاملا مخصوص اون سرور تهیه شده باشن و اعضا چیز اضافه ی رو نبینن. ربات های مدیریتی، تفریحی، کمکی و … جوری کانفیگ شده باشن که هم ادمین ها و هم ممبرها از اونها استفاده کنن و اگه به مشکلی خوردن کسی باشه که بتونه اونها رو مدیریت کنه.

ممبر دیسکورد

خرید ممبر؟ شوخی می‌کنی دیگه؟ این روش خیلی وقته که منسوخ شده و سای تک اصلا خرید ممبر رو پیشنهاد نمیده چون ممبرهایی که با پول خرید بشن فقط یک عدد هستن و هیچ فایده ای برای شما ندارن!

تبلیغات هدفمند

میلیون ها سرور در دیسکورد وجود داره که شاید فقط 1% از اونها مناسب تبلیغات برای سرور شما باشن! شما اونا رو می‌شناسید؟ نه. اما تیم سای تک به خوبی سرورهای دیسکورد رو آنالیز می‌کنه و می تونه به شما در تبلیغات دیسکوردی کمک کنه تا بهترین بازدهی رو در مقابل هزینه ای که می‌کنید داشته باشید.

نیترو دیسکورد

میشه گفت خرید نیترو دیسکورد یکی از مهم ترین خدمات دیسکورده چون شما باید نیترو رو از جای معتبر خرید کنید. مثلا سای تک تک با بیش از 5000 مشتری راضی به شما این اطمینان و اعتماد رو میده که اکانت خودتون رو بهشون بسپارید و با خیال راحت نیتروی خودتون رو تحویل بگیرید.

سای تک نیتروی دیسکورد رو با کارت های اورجینال و معتبر خرید می‌کنه که تا روز آخر تضمین میده هیچ مشکلی برای اکانت شما بوجود نمیاد. شما با خرید نیترو از سای تک میتونید امکاناتی مثل تگ عددی دلخواه، پروفایل و بنر متحرک و بوست سرور و کلی امکانات دیگه رو تجربه کنید.

سایت خدمات دیسکورد

 

خرید خدمات دیسکورد مناسب چه افرادی هست؟

خرید خدمات از سای تک به کسایی پیشنهاد میشه که دوست دارن تجربه ی خاصی از دیسکورد داشته باشن و وقت یادگیری نرم افزار رو ندارن و میخوان سرور یا رباتشون در زمان سریع تر و با کیفیت بالا ایجاد بشه. در واقع سای تک راه میانبری برای کسایی هست که میخوان در زمان کوتاه راه پیشرفت و ترقی رو در نرم افزار دیسکورد طی کنن.

اگر نیاز به مشاوره یا ثبت سفارش در زمینه کانفیگ سرور دیسکورد، توسعه ربات یا خرید نیترو دیسکورد داشتید با ایدی تلگرام @SyeTechSup یا پیج اینستاگرام @SyeTech.ir در ارتباط باشید.

تبلیغات

دیدگاه ها

  • Iliya تیر 1, 1402 :: 01:03

    ممنون من از این سایت خرید داشتم و به موقع تحویل گرفتم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *